Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Promocja miast i regionów. Tworzenie wizerunku, pozyskiwanie inwestorów, turystów i gości.

24 czerwca_09:00 - 15:00

349zł (+VAT)

Termin: 24. czerwca 2021r.  Cena: 349zł (+VAT)

Opiekun szkolenia
Katarzyna Wardzińska
tel. 792 210 125
e-mail: kwardzinska@res.edu.pl
Cel i korzyści szkoleniaAdresaciProgram szkoleniaProwadzącyFormularz zgłoszeniowy

CEL:

  • Określenie mocnych i słabych stron regionu jako wyjście do stworzenia nowej i skutecznej koncepcji promocyjnej,
  • Stworzenie ścieżki promocyjnej i budowania wizerunku od pomysłu do realizacji po sprawdzenie efektów przeprowadzonych działań,
  • Rozwijanie umiejętności wykorzystania instrumentów promocji w sposób spójny, jasny i selektywny dla poszczególnych grup odbiorców przekazu: turystów, inwestorów i mieszkańców
  • Opracowanie briefu skutecznej strategii promocji regiony, gminy, miasta nakierowanego na poszczególne segmenty: biznes, turystyka, tubylcy
  • Dokonanie analizy posiadanych zasobów finansowych, ludzkich, materiałowych w odniesieniu do zaplanowanej kampanii promocyjnej
  • Wypracowanie adekwatnych do kanału promocyjnego narzędzi promocji stosowanych z sukcesami przez inne miasta, gminy, regiony, kraje – efekt skojarzeń, stereotypów i uprzedzeń.
  • Pilotażowe sprawdzenie funkcjonowania zaplanowanej kampanii promocyjno-wizerunkowej regionu/terenu

KORZYŚCI: 

  • Wypracowanie spójnej strategii promocji miasta/regionu w oparciu atuty miejsca/regionu
  • Stworzenie pomysłu na skuteczną na kampanię promocyjną terytorium
  • Poznanie zasad opracowania briefu marketingowego, segmentów docelowych kampanii marketingowej i kanałów przekazu komunikatów promocyjnych
  • Samodzielna realizacja kampanii reklamowej w oparciu o marketing terytorialny
  • Dokonanie analizy ram czasowych, budżetu promocyjnego, zasobów ludzkich i materiałowych,
  • Zrealizowanie pilotażu opracowanej kampanii marketingu terytorialnego/regionu/miasta

 

Dyrektorzy departamentów promocji miast i regionów, Specjaliści ds. PR, specjaliści ds. Marketingu i Promocji miast i regionów, pracownicy wydziałów promocji w samorządach miast, gmin i regionów, pracownicy administracji publicznej.

1.Wstęp

  •  Przedstawienie trenera prowadzącego, podanie tematu i zagadnień
  •  Określenie celów szkoleniowych,
  •  Przedstawienie uczestników, zapoznanie z oczekiwaniami
  • Logistyka szkolenia: czasokres, przerwy,
  • Ćwiczenie wprowadzające w temat, dyskusja i podsumowanie

2.Rozwinięcie określenia: marketing terytorialny

  • Pojęcie marketingu terytorialnego
  • Miejsce promocji w strukturach regionu
  • Superprodukt, megaprodukt – określenie miasta/regionu/miejsca
  • Do kogo kierujemy przekaz marketingowy, do jakich grup, segmentów – końcowi zainteresowani wizerunkiem i promocją,
  •  Strategia promocji miast i regionów
  • Promocja regionu jako część wchodząca w skład marketingu terytorialnego
  • Konkurencyjność regionów i jego wpływ na efekt końcowy kampanii
    promocyjnej – czynniki konkurencyjności
  • Walory regionu/miejsca
  • Skuteczność działań promocyjnych , a istniejąca misja i strategia
  • Marketing mix w ujęciu budowania promocji i wizerunku
    regionu/powiatu/województwa
  • Aktualny wizerunek regionu/miasta
  • Etapu kształtowania wizerunku regionu/terytorium
  •  Istniejące opinie, poglądy, stereotypy i uprzedzenia na temat regionu i
    jego atrakcyjności
  •  Etapy procesu promocji i budowania wizerunku

3.Kryterium funkcji jaką pełni region wobec otoczenia biznesowo-turystycznego

  •  Narzędzia kształtowania wizerunku w odniesieniu do otoczenia
  •  Elementy materialne i niematerialne regionu/okolicy
  •  Marketing mix, a promocja regionu, elementy marketingu mix
  • Marketing terytorialny, a lokalny system polityczno-gospodarczy

4.Wizerunek jako efekt podejmowanych działań promocyjnych w regionie

  • Istniejący w świadomości odbiorców wizerunek regionu
  • Różnice pomiędzy tożsamością, a wizerunkiem
  • Kształtowanie wizerunku
  • Odbiorcy działań promocyjnych w regionie, a jego wizerunek w ich oczach

5.Charakterystyka grup odbiorców działań promocyjnych

  • Kryteria wyboru adresatów promocji
  •  Działania promocyjne skierowane do mieszkańców regionu
  •  Cele działań promocyjnych nakierowanych na turystów
  •  Cele działań promocyjnych nakierowanych na inwestorów, instytucje, organizacje
  •  Instrumenty promocyjne – kreatywność i innowacyjność w cenie! (hasło, logo, flaga, kolorystyka, idea) – „Dla każdego coś trafnego, potrzebnego i miłego”

6.Budowa kampanii promocyjnej, strategii promocji dla regionu/terenu, sposoby i kanały komunikacyjne

  • Zaprojektowanie założeń
  •  Cele strategiczne – od czego zacząć?
  •  Przygotowanie planu marketingowego
  •  Region jako marka, identyfikator, skojarzenia
  •  Ustalenie harmonogramu pracy i zasobów ludzkich i materiałowych

7.Badania fokusowe, panele, media i inne instrumenty głoszące: „dobra nowinę” o regionie i mieście.

  • Niestandardowe instrumenty, metody i sposoby promocji (nowe usługi, nowe produkty, nowe sposoby
  •  Pomiar rezultatów kampanii promocyjnej regionu/miasta
  •  Monitoring zaplanowanych i realizowanych działań cząstkowych
  •  Przełożenie działań i wykorzystanie instrumentów na korzyści dla mieszkańców, inwestorów i turystów w regionie

6. Część warsztatowa

  • Najlepsze praktyki z regionów, miast i gmin

7.Zakończenie szkolenia

  • Podsumowanie metodą pytań i odpowiedzi – „piłeczka tenisowa”
  • Wnioski poszkoleniowe
  • Zadanie wdrożeniowe dla Uczestników
  • Wręczenie certyfikatów
  • Pożegnanie

Trener biznesu, Wykładowca, Coach, Doradca HR, Menedżer. Autor ponad 100 artykułów o tematyce biznesowej (zarządzanie, motywowanie, sprzedaż, kierowanie zmianą i konfliktem, motywowanie, planowanie i organizacja  czasu). Absolwent podyplomowych studiów MBA ZZL w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, podyplomowych menedżerskich studiów polsko-niemieckich Nowoczesne Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Centrum Doskonalenia Zarządzania we Wrocławiu, podyplomowych studiów Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, podyplomowych studiów Komunikacja i Promocja w Biznesie w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz  absolwent Politechniki Warszawskiej w Warszawie.

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj .doc .pdf i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

CZAS TRWANIA SZKOLENIA 6H!

UWAGA!

Przy zgłoszeniu do 03 czerwca cena szkolenia to jedyne 319 zł/os!

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o  platformę szkoleniową
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo

RES Edukacja s.c. zapewnia Trenera, materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

    FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

    INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

    1.Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
    2.Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, serwis kawowy i lunch.
    3.Bezkosztowa rezygnacja ze szkolenia jest możliwa na 5 dni roboczych przed planowanym terminem szkolenia. Po tym terminie zostaną Państwo obciążeni kosztami w wysokości 80% ceny szkolenia.
    4.Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń.

    (Wymagane) Zapoznałem się i akceptuje ww. warunki organizacyjne oraz regulamin szkoleń

    Oświadczamy, iż udział w szkoleniu organizowany przez RES Edukacja s.c. jest finansowany w minimum 70% ze środków publicznych lub samorządowych, w związku z tym proszę o wystawienie faktury zwolnionej z podatku VAT.

    Wyrażam zgodę na przesłanie faktury w formie elektronicznej (.pdf) na adres mailowy osoby zgłaszającej.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczenie usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017, poz.1219 t.j.) na podany adres e-mail na temat usług oferowanych przez RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. przy ul. Przędzalnianej 29 z siedzibą w Białymstoku. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przez jej wycofaniem

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sylwia Głowacka i Elwira Grygorczuk – wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok, NIP: 5423316405, REGON: 380410137,
    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu organizacji i realizacji zamówionego szkolenia na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
    3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
    4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą
    • w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego
    • do momentu wycofania zgody, w przypadku gdy uczestnik szkolenia wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,
    5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych,
    7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, Warszawa,
    8) podanie danych osobowych jest dobrowolne ale wymagane do wzięcia udziału w szkoleniu, przy czym niepodanie danych będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w szkoleniu.