Polityka prywatności RES EDUKACJA
(klauzula informacyjna RODO)

Drogi czytelniku/kliencie!

Jesteśmy świadome zagrożeń wynikających z przetwarzania danych osobowych poprzez korzystanie z sieci Internet. Dołożyłyśmy więc wszelkich starań, aby zapewnić odpowiedni sposób ochrony Twoich danych oraz ich bezpieczeństwa. Zapewniamy Cię, że Twoje dane osobowe są gromadzone przeze mnie z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnionych.

Zawsze możesz zwrócić się do nas z pytaniami pod adresem e-mailowym: biuro@res.edu.pl lub pisemnie na adres: ul. Przędzalnianą 60 lok 10 , 15-688 Białystok o udostępnienie Ci informacji o tym, jakie dane na Twój temat posiadamy oraz w jakich celach je przetwarzamy.

Elwira Grygorczuk i Sylwia Głowacka

§ 1 Postanowienia ogólne
• Niniejsza polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Klientów kupujących produkty u Elwiry Grygorczuk oraz Sylwii Głowackiej – działających wspólnie w ramach spółki cywilnej pod nazwą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. z siedzibą w Białymstoku (15-869) przy ul. Białostoczek 15/35, o numerach identyfikacyjnych NIP: 5423316405, REGON: 380410137.

• Niniejsza polityka prywatności stanowi wypełnienie obowiązku informacyjnego spoczywającego na Administratorze zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych – RODO).

• Dbamy o Twoją prywatność. Zbieramy i przetwarzam dane tylko i wyłącznie jeżeli jest to konieczne.

§ 2 Administrator danych osobowych

• Administratorkami Twoich danych osobowych są: wspólniczki spółki cywilnej RES KREATYWNIE tj. Elwira Grygorczuk oraz Sylwia Głowacka.
• Z administratorem można skontaktować się poprzez adres poczty elektronicznej: biuro@res.edu.pl lub pisemnie na adres: ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok, tel 518 192 393 / 504 268 795

§ 3 Zasady przetwarzania danych osobowych

• Administrator przetwarza dane osobowe Klientów i subskrybentów zgodnie z przepisami RODO.
• Administrator stosuje wymagane przez przepisy prawa unijnego środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania danych osobowych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, przejęciem przez osoby nieuprawnione, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów oraz zmianą, utratą, zniszczeniem.
• Administrator oświadcza, że podanie danych przez klientów dla celów realizacji zamówienia, jako wymagane jest dobrowolne, ale konieczne dla korzystania z funkcjonalności, w tym dla złożenia i realizacji zamówienia.

§ 4 Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Dane Klientów są przetwarzane przez Administratora w następujących celach:

• Realizacja zamówienia za pośrednictwem sklepu funkcjonującego na stronie: www.res.edu.pl (art.6 ust.1 lit. b RODO).
• Prowadzenie konta klienta w sklepie internetowym (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
• Organizacja bezpłatnych wydarzeń Biznes Kawa i informowanie o nowych spotkaniach (art.6 us.1 lit. f RODO)
• Organizacja płatnych wydarzeń realizowanych przez RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c.
• Marketing bezpośredni własnych usług i produktów będących prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art.6 us.1 lit. f RODO).
• Prowadzenia konta społecznościowego na platformie Facebook, Instagram i aktywny udział w social mediach w celach marketingowych. Dane są przetwarzane w celu publikowania postów na fanpage’u i profilu na Instagramie, prowadzenia dyskusji w ramach komentarzy pod postami w mediach społecznościowych, udzielania odpowiedzi na prywatne wiadomości, informowania o działalności, cele statystyczne (art.6 ust.1 lit.f RODO).
• Wywiązania się z obowiązków prawnych i podatkowych (art.6 ust.1 lit.c RODO).
• Komunikacji z Klientami (i potencjalnymi klientami), m.in. w celu udzielania odpowiedzi na zadawane pytania. Komunikacja odbywająca się poprzez wiadomość e-mail, formularz kontaktowy oraz Messenger (aplikacja połączona z kontem na Facebooku) i Direct Messege (aplikacja połączona z Instagramem) (art. 6 ust.1 lit.f RODO).
• Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust.1 lit.f RODO).
• Ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, będącymi realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art.6 ust.1 lit.f RODO).

§ 5 Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Dane Użytkownika mogą być przekazywane do państw trzecich, w tym do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA), w związku z korzystaniem z usług zewnętrznych dostawców, takich jak Facebook, Google, Microsoft i inne. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych dostępne są w ich politykach prywatności:
• Google LLC: Polityka prywatności Google
• Meta Platforms Ireland Limited: Polityka prywatności Facebooka
• Usługi lokalne: Większość usług oferowanych przez Google i Facebook jest dostarczana głównie przez podmioty znajdujące się w Unii Europejskiej.
Podmioty te zapewniają, że stosują mechanizmy zapewniające ochronę danych:
• Decyzje Komisji Europejskiej: Przekazywanie danych do państw trzecich odbywa się zgodnie z decyzjami Komisji Europejskiej, które zapewniają odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.
• Standardowe klauzule umowne: Używają standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską, aby zapewnić odpowiedni poziom ochrony danych.
• Wiążące reguły korporacyjne: Stosują wiążące reguły korporacyjne zatwierdzone przez właściwy organ nadzorczy.
• Zgoda użytkownika: Przekazanie danych może nastąpić, jeśli Użytkownik wyrazi na to zgodę.
WAŻNE! Przekazywanie danych poza teren EOG (Europejskiego Obszaru Gospodarczego) odbywa się tylko wtedy, gdy jest to niezbędne dla funkcjonowania usług i narzędzi zewnętrznych, z zachowaniem wysokich standardów ochrony danych.

§ 6 Okres przechowywania danych osobowych

Dane Klientów są przechowywane przez następujący okres:

• Dane związane z realizacją zamówienia: przez 5 lat od zakończenia roku, w którym dokonano sprzedaży, chyba że dalsze ich przechowywanie uzasadnione jest terminem przedawnienia roszczeń.
• Dane związane z realizacją działań marketingowych: do momentu zgłoszenia sprzeciwu.
• Cele archiwalne: przez okres niezbędny do realizacji tego celu.
• W celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami: przez okres niezbędny do realizacji tego celu.
• Wywiązanie się z obowiązku prawnego lub podatkowego: do czasu przedawnienia zobowiązania podatkowego.
• W celu prowadzenia fanpage na Facebooku i profilu na Instagramie: przez okres niezbędny do realizacji tego celu.
• W celu komunikacji poprzez wiadomości: przez okres niezbędny do realizacji tego celu (do zakończenia korespondencji lub ustania celu biznesowego wymiany wiadomości).
• Dane dotyczące prowadzenia konta klienta: przez okres jego utrzymywania w sklepie internetowym i nie dłużej niż do momentu zgłoszenia przez klienta żądania jego usunięcia.

§ 7 Kategorie danych osobowych

Administrator zbiera, przetwarza i przechowuje następujące dane Klientów:

• W związku z złożeniem zamówienia: imię, nazwisko, nr telefonu, adres poczty e-mail, adres, numer konta bankowego. W przypadku przedsiębiorców również nazwa firmy, NIP.
• Podczas korzystania ze Sklepu internetowego Administrator zbiera i gromadzi w sposób automatyczny informacje takie jak: adres IP, adres URL żądania, identyfikator urządzenia, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, typ przeglądarki język przeglądarki data i godzina korzystania z serwisu, rozdzielczość ekranu, typ i wersja systemu operacyjnego, a także inne tego typu informacje.
• W związku z wysyłką newslettera: imię i adres mailowy.
• W związku z prowadzeniem formularza kontaktowego: imię, nazwisko, adres mailowy, numer telefonu.
• W związku z użytkowaniem maila: dane przekazane w wiadomościach mailowych, adres mailowy.
• W związku z prowadzeniem marketingu w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) przetwarzaniu podlegają dane, które zostały opublikowane na profilu użytkownika serwisu, w szczególności imię, nazwisko, nick.
• W związku z założeniem konta klienta: adres e-mail, imię i nazwisko, adres, telefon, a w przypadku przedsiębiorców również NIP i nazwę firmy.
• W związku z organizacją szkoleń: dane wykładowców tj. imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, stanowisko, miejsce pracy.
• W związku z organizacją wydarzeń: dane prelegentów (tj. imię, nazwisko, nick w mediach społecznościowych, adres mailowy, numer telefonu).
• W związku z udziałem w warsztatach BiznesKawa: imię, nazwisko, adres mailowy, adres, nr telefonu.
• W związku z organizacją konkursów podczas eventów stacjonarnych: imię, nazwisko, adres mailowy, adres do korespondencji, numer telefonu.
• W związku z analizą danych w systemie WordPress oraz Woocommerce, aplikacji Google Analitics, Pixcel Facebooka, inne wtyczki do śledzenia statystyk i wyciągania wniosków : dane użytkowników strony www.res.edu.pl, m.in. zapisane ciasteczka, ruch na stronie, aktywności w sklepie internetowym.
• W pozostałym zakresie Administrator przetwarza dane niezbędne do realizacji danego celu.

§ 8 Udostępnianie danych

Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane podmiotom, którym administrator powierza do przetwarzania dane osobowe na podstawie umów, oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

W celu realizacji umowy sprzedaży Administrator udostępnia dane osobowe Klientów w szczególności podmiotom świadczącym usługi:

• Poczty email. Cyberfolks
• płatności elektronicznych , PayU
• księgowe, Mar&Mon Biuro Rachunkowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
• hostingowe, Cyberfolks
• newsletterowe, Anomail
• informatyczne, Googler
• fakturowe, Subiekt123

§ 9 Uprawnienia Klientów

• Klientowi przysługuje prawo dostępu do jego danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, Klientowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych.
• W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych Klienta jest zgoda, klient ma prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego wycofaniem.
• W zakresie w jakim dane klienta są przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody, Klientowi przysługuje także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Klient może przesłać te dane innemu administratorowi danych.
• Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie przesłanki mogące świadczyć o wycieku danych lub nieprawidłowym ich wykorzystaniu, można najpierw zgłosić Administratorowi mailowo: biuro@res.edu.pl

§ 10 Informacje końcowe.

• W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się właściwe przepisy prawna polskiego i RODO.
• W przypadku aktualizacji polityki prywatności poprzednie wersje archiwalne będą dostępne tutaj jako plik do pobrania.


Polityka plików cookies

Klient w każdym momencie może ograniczyć lub wyłączyć w używanej przez siebie przeglądarce opcję przyjmowania plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej. W takim przypadku korzystanie ze Sklepu może zostać utrudnione, a nawet całkowicie zablokowane.

Sklep internetowy dostępny na stronie www.res.edu.pl wykorzystuje pliki typu cookies (ciasteczka), które to pliki są zapisywane na komputerze/urządzeniu multimedialnym klienta, z którego dokonano połączenia.

Pliki cookies dostarczają danych informatycznych dotyczących korzystania ze Sklepu. Zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
• Rozpoznanie urządzenia używanego przez klienta w celu odpowiedniego wyświetlenia zawartości strony.
• Tworzenie statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób klienci korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszenie ich struktury i zawartości.
• Utrzymanie sesji klienta sklepu internetowego, dzięki której klient nie musi na każdej podstronie sklepu internetowego ponownie wpisywać loginu i hasła.
• Dostosowanie zawartości i funkcjonowania sklepu internetowego poprzez dopasowanie anonimowego, losowo wygenerowanego identyfikatora śledzącego, dzięki któremu możliwe jest m.in. sprawdzenie, skąd pochodzi klient, z jakiej wyszukiwarki korzystał, jaki link kliknął, jakie słowa kluczowe wpisał oraz w którym momencie przestał korzystać ze Sklepu internetowego.

Pliki cookies są wykorzystywane tylko za zgodą klienta.

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia