Regulamin szkoleń
- Organizatorem szkoleń jest firma RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. (Organizator) z siedzibą w Białymstoku przy ulicy Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Wszelkie zmiany w Regulaminie będą ogłaszane w Serwisie oraz w siedzibie Organizatora z 14-dniowym wyprzedzeniem.
- Przesłanie formularza on-line lub wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego faksem bądź pocztą elektroniczną stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
- Koszt uczestnictwa w szkoleniu wraz z usługami zawartymi w cenie, podany jest w ofercie poszczególnych szkoleń.
- Ceny podawane w ofercie szkoleń są cenami netto do których doliczany jest 23% VAT. W przypadku firm lub instytucji dla których koszt uczestnictwa w szkoleniu jest zwolniony z VAT niezbędna jest akceptacja oświadczenia zawartego w formularzu zgłoszeniowym na szkolenie.
- Najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia, na podany w zgłoszeniu adres e-mail zostaną przesłane informacje dotyczące tego, czy szkolenie odbędzie się w wyznaczonym terminie. W przypadku potwierdzenia szkolenia, zostaną wysłane wszelkie informacje organizacyjne. W przypadku braku jakichkolwiek informacji dotyczących szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 798 301 329.
- Bezkosztowa rezygnacja ze szkolenia jest możliwa na 5 dni roboczych przed planowanym terminem szkolenia. Po tym terminie zostaną Państwo obciążeni kosztami w wysokości 80% ceny szkolenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia na szkolenie firma RES Edukacja s.c. przesyła na adres mailowy zawarty w formularzu potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. W przypadku nie otrzymania wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zalecamy kontakt telefoniczny 792 210 125, lub mailowy biuro@res.edu.pl.
- Po zrealizowanym szkoleniu zostanie wystawiona faktura VAT zgodnie z przepisami wg ustawy o podatku VAT i przesłana poczta tradycyjną lub wysłana na wskazany adres e-mail, w przypadku wyrażenia zgody na wysłanie w formie elektronicznej.
- Wpłaty należy dokonać na konto RES Edukacja, w terminie 7 dni od otrzymania faktury.W tytule przelewu prosimy umieścić kod szkolenia podany w potwierdzeniu oraz na fakturze.
- Istnieje możliwość zmiany zgłoszonego uczestnika z tej samej instytucji, jednak nie później niż na 2 dni przed terminem szkolenia.
- W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł poprowadzić szkolenia w podanym wcześniej terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia lub zmiany wykładowcy. Uczestnicy szkolenia o wszystkich zmianach zostaną powiadomieni niezwłocznie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia najpóźniej na 3 dni przed jego planowanym terminem z powodu siły wyższej.
- Materiały szkoleniowe wręczane uczestnikom są objęte prawem autorskim. Ich kopiowanie i rozpowszechnianie w celach komercyjnych jest zabronione.
- Procedura reklamacji: (hiperłącze)
- Informujemy, że administratorem danych osobowych z art. 4 pkt.7 RODO jest RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. z siedzibą w Białymstoku (15-869), ul. Białostoczek 15/35. Państwa dane będą wykorzystane wyłącznie do celów handlowych i związanych z realizacją zamówienia. Przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”,
b) prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”,
c) prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”,
d )prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”,
e) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”.
Procedura reklamacji
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji usługi szkoleniowej w przypadku, gdy średnia ocen z danej usługi szkoleniowej jest niższa niż 3 punkty w skali 5-cio punktowej na podstawie ankiety ewaluacyjnej oceniającej szkolenie (pod uwagę brane będą oceny wszystkich uczestników szkolenia).
- Reklamacje można zgłaszać pisemnie listem poleconym na adres: RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń, ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok, lub w formie elektronicznej na adres: biuro@res.edu.pl.
- Pismo reklamacyjne powinno zawierać nazwę instytucji, imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamacje, dane dotyczące szkolenia (nazwa, termin i miejsce jego realizacji), uzasadnienie reklamacji oraz oczekiwania względem firmy szkoleniowej.
- Reklamację należy złożyć najpóźniej 7 dni od daty szkolenia.
- Firma szkoleniowa odpowie na złożoną reklamację w ciągu 7 dni od daty otrzymania pisma reklamacyjnego w formie pisemnej listem na adres instytucji lub mailowo.
- Każda reklamacja będzie rozpatrywana indywidualnie.
REGULAMIN SKLEPU
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Punkt odbioru – punkt znajdujący się pod adresem ul. Przędzalniana 60 lok 10, 15-688 Białystok.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy RES Edukacja s.c. prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.res.edu.pl
Sprzedawca – RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok , NIP:5423316405, REGON:380410137
Treści cyfrowe – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Postanowienia Regulaminu dotyczące produktów mają zastosowanie zarówno do rzeczy ruchomych (towarów), jak i Treści cyfrowych.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok
- Adres e-mail: biuro@res.edu.pl
- Telefon: 504268795/518192393
§ 3 ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za produkt.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za produkt oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- Wybrany do kupienia produkt należy dodać do koszyka
- Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
§ 4 PŁATNOŚCI
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- za pośrednictwem platformy płatniczej: PayU
- za pośrednictwem BLIK
- Dokonując zakupów w Sklepie, Kupujący akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 5 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest konkretnym produkcie Sklepu.
- Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są drogą elektroniczną, na adres e-mail podany przez Kupującego podczas składania zamówienia
§ 6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zwrot może nastąpić jednak nie później niż na 3 dni przed planowym terminem wydarzenia, na który Kupujący zakupił Bilet.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Kupujący dokonał zakupu biletu.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY - W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji.
§ 7 REKLAMACJE I POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sprzedawca ponosi wobec Kupującego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
§ 8 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.