PPK – podsumowanie wdrożenia- webinar.

ID szkolenia: 1055

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#naliczanie, #PPk w pigułce, #rezygnacja, #webinar, #zatrudnienie, PPK, pracownik, umowa
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 02 lipca  Cena: 199 zł (+VAT)


Magda Rygorczuk
tel. 888 549 572
e-mail: mrygorczuk@res.edu.pl

Cel

Celem szkolenie jest pomoc w rozwiązaniu problemów jakie pojawiają się w trakcie obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych po stronie pracodawcy.

Adresaci

Szkolenie skierowane jest do pracodawców oraz pracowników obsługujących Pracownicze Plany Kapitałowe zarówno pod kątem prawnym jak i rozliczeniowym i organizacyjnym.

Program szkolenia

     Plan szkolenia:

  1. Zatrudnienie nowe pracownika a PPK:
  2. obowiązek informacyjny,
  3. umowa o prowadzenia,
  4. transfer środków.
  5. Naliczanie składek na PPK dla pracowników:
  6. ustalanie okresu zatrudnienia,
  7. obniżenia składki na PPK,
  8. wysokość dopłat ze strony pracodawcy.
  9. Wpłaty środków do PPK
  10. Zasady rezygnacji z PPK
  11. Zasady powrotu do PPK po wcześniejszej rezygnacji
  12. Deklaracja i wnioski pracownika
  13. Wypłata środków z PPK przed i po 60 roku życia

 

Prowadzący

Adiunkt w Katedrze Administracji i Prawa Administracyjnego Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, doktor nauk prawnych. Ekspert z zakresu prawa administracyjnego, prawa gospodarczego i finansów publicznych jednostek samorządu terytorialnego oraz kontroli zarządczej. Wykładowca na studiach podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie w obszarze prawo gospodarczego i handlowego. Absolwentka studiów magisterskich i doktoranckich Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Jej zainteresowania naukowe obejmują prawo administracyjne, prawo gospodarcze oraz zagadnienia związane z prawem nowych technologii, przede wszystkim w obszarze zastosowania nowych technologii w celu ochrony i poprawy bezpieczeństwa publicznego oraz zwiększenia efektywności funkcjonowania administracji publicznej. Wieloletni praktyk, doświadczony trener prowadzący od ponad 10 lat szkolenia i doradztwo prawne o zasięgu ogólnopolskim w obszarze prawa gospodarczego, administracyjnego i prawa finansów publicznych, certyfikowany trener oświaty, Współpracownik Instytutu Szkoleń i Analiz Gospodarczych w Warszawie oraz wielu form szkoleniowych o zasięgu ogólnopolskim. Autorka licznych publikacji o charakterze naukowym i popularyzatorskim.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj  i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o  platformę szkoleniową
  • Nie wymaga żadnej szczególnuej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

02 lipiec 2021 10:00

Data do:

02 lipiec 2021 13:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

199 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Warsztaty kancelaryjne dla pracowników biurowych. Formy grupowania i łączenia pism.

Zobacz więcej

Aktualizacja instrukcji kancelaryjnych oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt w związku z wdrażaniem EZD i e-Doręczenia

Zobacz więcej

Obieg i archiwizacja dokumentów w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia