Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

BEZPIECZNE UMOWY KSIĘGOWE – zasady sporządzania umów, przykładowe zapisy chroniące księgowych

1 października_09:00 - 13:00

379zł(+VAT)

Termin: 01. października Miejsce: online Cena: 379zł (+VAT)

Opiekun szkolenia
Katarzyna Wardzińska
tel. 792 210 125
e-mail: kwardzinska@res.edu.pl
Cel i korzyściAdresaciProgram szkoleniaProwadzącyFormularz zgłoszeniowy

KORZYŚCI:

  • pełny zakres wiedzy teoretycznej;
  • pełny zakres wiedzy praktycznej poparty przykładami praktycznymi
  • możliwość konsultowania swoich wątpliwości z praktykiem – doradcą podatkowym i radcą prawnym prowadzącym szkolenie w trakcie szkolenia
  • możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami szkolenia;
  • szeroki zakres materiałów szkoleniowych.

CEL SZKOLENIA :

Poznanie zasad konstruowania umów zarówno w biurach rachunkowych, jak i na etatach.

Zyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie:

  • o co należy zadbać przy kształtowaniu umowy z pracodawcą/klientem
  • jak można bronić się przez zarzutami ze strony obsługiwanej jednostki albo organów postępowania karnego
  • jakie są najczęstsze sytuacje, w których księgowi ponoszą odpowiedzialność na podstawie umowy
  • na co zwracać uwagę w obliczu sporu sądowego.
  • księgowi
  • główni księgowi
  • specjaliści podatkowi
  • właściciele biur rachunkowych;
  • dyrektorzy finansowi
  • pozostałe osoby zainteresowane chcące poszerzyć swoją wiedzę i kwalifikacje

I. Rodzaje możliwych stosunków prawnych między księgowym, a obsługiwanym klientem – ogólne porównanie

  1. Wchodzące w grę warianty i przepisy
  2. Wybór najkorzystniejszego wariantu – co wziąć pod uwagę
  3. Konsekwencje wyboru określonego wariantu pod kątem odpowiedzialności księgowych
  4. Rodzaje umów i zasady ich zawierania, w tym wybór najkorzystniejszej formy

II. Zasady konstruowania umów wraz z przykładowymi klauzulami umownymi prezentowanymi w trakcie szkolenia

  1. Prawidłowe określenie przedmiotu umowy i zakresu obowiązków księgowego – jak odróżnić zakres zlecenia od dodatkowych zleceń klientów objętych dodatkowym wynagrodzeniem
  2. Terminy dostarczania dokumentów – jak się zabezpieczyć przed nieterminowym dostarczaniem dokumentów przez klientów
  3. Zasady kształtowania wynagrodzeń przez księgowych (ryczałt, stawki godzinowe, wynagrodzenie od wyniku, inne systemy) – jak wybrać najkorzystniejszy
  4. Rodzaje dokumentów księgowych dostarczanych przez klientów – jak się zabezpieczyć przed zaksięgowaniem błędnych lub niekompletnych dokumentów
  5. Doradztwo podatkowe – czy księgowi mogą świadczyć takie usługi?
  6. Przedawnienie roszczeń cywilnoprawnych wynikających z umów
  7. Przedawnienie roszczeń pracowniczych wynikających z umów
  8. Tryby rozwiązania umów (np. wskutek rażącego naruszenia obowiązków przez klienta)
  9. Pełnomocnictwa do umów (jakie wybrać, czy księgowy może być pełnomocnikiem ogólnym klienta)
  10.  Dodatkowe – istotne klauzule umowne

III. Instrumenty ochrony księgowego

  1. Ubezpieczenia OC obowiązkowe i dobrowolne dla księgowego
  2. Jak się bronić przed odpowiedzialnością odszkodowawczą
  3. Jak się bronić przed odpowiedzialnością karną i karną skarbową
  4. Kary umowne w umowach księgowych- czy i kiedy stosować?

Radca Prawny, Doradca Podatkowy, były pracownik organów administracji skarbowej, członek komisji rewizyjnej Okręgowej Izby Radców Prawnych w Szczecinie, członek zespołu ekspertów do spraw Karnych Skarbowych przy Krajowej Izbie Doradców Podatkowych, autor w serwisie Doradca w biznesie, doświadczona trenerka i autorka szkoleń.

Studia ukończyła z wyróżnieniem jako najlepsza absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie – rocznik 2010. Absolwentka kierunku „Analiza Ekonomiczna i Controlling przedsiębiorstw” na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Katedra Controllingu, Analizy Finansowej i Wyceny.

Doświadczenie nabyła w największych kancelariach prawniczych Pomorza Zachodniego oraz firmach audytorsko – księgowych, obsługujących również Urzędy, w tym Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego.

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj .doc .pdf i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

UWAGA!
Przy zgłoszeniu do 15. września cena szkolenia to jedyne 339 zł/os!

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o  platformę szkoleniową
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo

RES Edukacja s.c. zapewnia Trenera, materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Miejsce

Online

Organizator

RES Edukacja s.c.
Telefon:
798-301-329
Email:
biuro@res.edu.pl
Strona internetowa:
www.res.edu.pl

    FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

    INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

    1.Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
    2.Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, serwis kawowy i lunch.
    3.Bezkosztowa rezygnacja ze szkolenia jest możliwa na 5 dni roboczych przed planowanym terminem szkolenia. Po tym terminie zostaną Państwo obciążeni kosztami w wysokości 80% ceny szkolenia.
    4.Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń.

    (Wymagane) Zapoznałem się i akceptuje ww. warunki organizacyjne oraz regulamin szkoleń

    Oświadczamy, iż udział w szkoleniu organizowany przez RES Edukacja s.c. jest finansowany w minimum 70% ze środków publicznych lub samorządowych, w związku z tym proszę o wystawienie faktury zwolnionej z podatku VAT.

    Wyrażam zgodę na przesłanie faktury w formie elektronicznej (.pdf) na adres mailowy osoby zgłaszającej.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczenie usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017, poz.1219 t.j.) na podany adres e-mail na temat usług oferowanych przez RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. przy ul. Przędzalnianej 29 z siedzibą w Białymstoku. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przez jej wycofaniem

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sylwia Głowacka i Elwira Grygorczuk – wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok, NIP: 5423316405, REGON: 380410137,
    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu organizacji i realizacji zamówionego szkolenia na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
    3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
    4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą
    • w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego
    • do momentu wycofania zgody, w przypadku gdy uczestnik szkolenia wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,
    5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych,
    7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, Warszawa,
    8) podanie danych osobowych jest dobrowolne ale wymagane do wzięcia udziału w szkoleniu, przy czym niepodanie danych będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w szkoleniu.