eDOKUMENT czyli dokument elektroniczny, korespondencja ePUAP oraz podpis elektroniczny, w tym podpis osobisty a profil zaufany
Kategorie
Kadry i płaceRegion
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Online, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 10. grudnia Miejsce: Szkolenie on-line Cena: 459 zł (+VAT)
Elwira Grygorczuk
tel. 518 192 393
e-mail: egrygorczuk@res.edu.pl
Cele szkolenia
- bezpieczeństwo postępowania z dokumentacja elektroniczną,
- podniesienie efektywności zarządzania dokumentacją,
- usprawnienie przez wprowadzenie odpowiednich procedur,
- poprawa organizacji pracy w jednostce poprzez zapoznanie się z zasadami postępowania z dokumentacją i wykonanie praktycznych zadań w tym zakresie,
- zapoznanie się z modelami przepływu dokumentu począwszy od jej wpływu, aż do zakończenia procedury jej archiwizowania,
- zrozumienie potrzeby wdrożenia Elektronicznego Zarządzania Dokumentami w jednostce.
Program szkolenia
- Dokument elektroniczny w Administracji –konieczność czy potrzeba czasów.
- Bezpieczeństwo teleinformatyczne w dokumentowaniu – czy na pewno obsługujemy dokumenty „papierowe”?
- Uruchomienie eUSŁUG – zaczynamy e-dokumentowanie.
- Dokument papierowy a dokument elektroniczny –podobieństwa i różnice:
- dokument papierowy a odwzorowanie cyfrowe,
- formatowanie dokumentu w edytorze tekstu i szablony plików,
- opis plików,
- treść i metadane dokumentu elektronicznego,
- czy dokument elektroniczny może mieć kopię a może duplikat?
- obsługa dokumentu elektronicznego.
- Odwzorowanie cyfrowe a dokument elektroniczny.
- Postępowanie z dokumentem elektronicznym w jednostce od wpływu, wytworzenia, wysłania po archiwizację.
- Podpis elektroniczny – proste narzędzia w dokumentowaniu
- Kodeks postępowania administracyjnego i Ordynacja podatkowa – jakim podpis składa urzędnik na dokumentach.
- Podpis elektroniczny:
- rodzaje podpisów,
- jak podpisać dokument, żeby był ważny,
- znakowanie czasem,
- walidacja podpisów elektronicznych: narzędzia i sposoby walidacji.
- Podpis zaufany a podpis osobisty, umocowania prawne, zastosowanie w jednostce. Czy dowód osobisty z warstwą elektroniczną zastąpi elektroniczny podpis kwalifikowany?
- Walidacja i weryfikacja podpisu elektronicznego.
- e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce również w datach
- Jak będą działać e-Doręczenia – „proste” usługi hybrydowe.
- e-Skrzynka i e-Doręczenie w ramach programu „Od papierowej do cyfrowej Polski” – od przygotowania projektu – 2017 – do gotowe – e-Doręczenia – 2022.
- Procedury w podmiocie w zakresie obsługi dokumentu elektronicznego i podpisu elektronicznego
- Instrukcja obiegu dokumentów,
- Elektroniczne nośniki danych – jak tworzyć skład chronologiczny?
- Instrukcja postępowania z podpisem elektronicznym w podmiocie.
- Jak czytać instrukcję bezpieczeństwa teleinformatycznego w przetwarzaniu danych i informacji.
Prowadzący
Coach, mentor, nauczyciel akademicki, ekonomista, informatyk. Trener Krajowej Szkoły Skarbowości (KSR). Od wielu lat zaangażowana jest we wdrażanie systemów zarządzania dokumentami oraz w prowadzenie szkoleń z elektroniczne obiegu i zarządzania dokumentami, w tym z obsługi systemów, tworzenia procedur związanych z obiegiem dokumentów w organizacji, instrukcji kancelaryjnej, archiwistyki, redagowania pism urzędowych, obsługi Platformy ePUAP, dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych oraz przeciwdziałania korupcji i zapobieganiu zjawiskom niepożądanym (w tym mobbing). Na co dzień kierownik Działu Rozwoju Systemów Lokalnych i Bazy Wiedzy, HelpDesk i Systemów Centralnych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie. Konsultant krajowy w zakresie zarządzania dokumentem.
Członek zespołu Centrum Kompetencyjnego Ministerstwa Finansów ds. Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją dla Krajowej Administracji Skarbowej.
Bazuje na własnych programach tworzonych na najlepszych wzorach z uwzględnieniem realiów rynku i dostosowane do potrzeb zarówno klienta indywidualnego jak również jednostek administracji publicznej rządowej i samorządu terytorialnego, przedsiębiorstw i innych jednostek organizacyjnych.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
- W oparciu o platformę szkoleniową;
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
UWAGA!!
Przy zgłoszeniu do 19. listopad 2021 r. cena za osobę to jedyne 429 zł.
Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Wszystko o przedawnieniu należności i nadpłat cywilnoprawnych, odsetek od tych należności oraz rekompensaty za koszty odzyskiwania należności (40, 70 lub 100 euro) w transakcjach handlowych – procedury postępowania w jednostkach samorządu terytorialnego
Zobacz więcejProfesjonalny sekretariat z czynności kancelaryjnych i archiwizacyjnych oraz rozporządzenia „RODO” i ustawy o ochronie danych osobowych.
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia