szkolenie online

Koordynator czynności kancelaryjnych – Kim jest, jakie ma zadania?

ID szkolenia: 3703

Kategorie

Archiwistyka

Region

Cała Polska

Tagi

#archiwumzakładowe, #Czynności kancelaryjne, #JRWA, #koordynator czynności kancelaryjnych, #obiegdokumentacji, #procedura wycofania dokumentacji z archiwum, #składnicaakt, #system kancelrtyjny, #szkolenieonline, archiwista, archiwum, brakowanie
Opiekun szkolenia

Program szkolenia

1.Powołanie koordynatora czynności kancelaryjnych – kim jest, jakie ma zadania?
2. Podstawy prawne pracy koordynatora – omówienie źródeł prawa postępowania z dokumentacją.
3. Normatywy kancelaryjno – archiwalne
• Obieg dokumentacji w jednostce
• Czynności kancelaryjne
• Systemy kancelaryjne
• JRWA
• Postawy działania archiwum/składnicy akt
4. Sprawdzenie prawidłowości postępowania z dokumentacją –
• Kontrola stanowisk pracy:
• Bieżące wsparcie pracowników
• Szkolenia
• Podział kompetencji pracowników: co należy do zadań archiwisty zakładowego, a co do obowiązków pracowników komórek merytorycznych
• Teczki spraw i teczki akt nie stanowiących akt spraw: tworzenie podteczek, dokumentowanie przebiegu sprawy i nadawanie znaku sprawy
• Przygotowanie teczki do przekazania do archiwum zakładowego: porządkowanie jednostki aktowej, nadanie znaku teczki, wypisane okładek archiwalnych.

Prowadzący

Dyplomowana Archiwistka, absolwentka Instytutu Historii Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Historia o specjalizacji archiwalnej z 19- letnim doświadczeniem w strukturach publicznych służb zatrudnienia. Urzędniczka, Archiwista, certyfikowana specjalistka procedur administracyjnych i normatywów kancelaryjno – archiwalnych.
Od 2020 r związana z branżą szkoleniową. Prowadziła szkolenia poświęcone archiwizacji dokumentów. Realizuje szkolenia dla JST w zakresie procedur postępowania z dokumentacją w świetle obowiązujących przepisów prawnych, a także służby przygotowawczej dla urzędników.

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

14 styczeń 2025 09:00

Data do:

14 styczeń 2025 13:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

459 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

„Biuletyn Informacji Publicznej”

Zobacz więcej

Obowiązki archiwisty zakładowego jako procedury realizowane w archiwach zakładowych i składnicach akt

Zobacz więcej

Wdrażanie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją i e-Doręczeń – aktualizacja instrukcji kancelaryjnych oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia