Platforma EPUAP2 i jej miejsce w obiegu dokumentów w urzędzie

ID szkolenia: 501

Region

Małopolskie

Tagi

#archiwizacja, #białystok, #EPUAP2, #EZD, #obieg, #obieg_dokumentów, #podlaskie, #RES, #resedukacja, #szkolenie, #szkolimy, edukacja, rozwój, warsztaty
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 27. października Miejsce: KRAKÓW Cena: 499 zł (+VAT)


Magda Rygorczuk
tel.888 549 572
e-mail: mrygorczuk@res.edu.pl

Cel i korzyści

Szkolenie w formie praktycznych warsztatów ma na celu nauczyć pracowników urzędów obsługi Platformy EPUAP2 oraz podnieść kompetencje osób już obsługującychten system. W dobie coraz większej informatyzacji społeczeństwa oraz obecnej pracowników obecnej sytuacji w jakiej znalazły się urzędy kompetentna obsługa Platformy jest niezbędna w celu sprawniejszego i szybszego załatwiania wielu spraw urzędowych oraz wniosków wpływających od obywateli. Szkolenie ma również na celu wskazać sposoby rozwiązywania problemów z jakimi możemy się spotkać w trakcie obsługi Platformy EPUAP2.

Adresaci

Adresaci:

Pracownicy instytucji publicznych obsługujący interesantów, osoby obsługujące Platformę EPUAP2 lub przygotowujący się do jej przejęcia

Program szkolenia

I. Obowiązki podmiotów realizujących zadania publiczne- podstawa prawna
1. Doręczanie dokumentów elektronicznych – w jakich sytuacjach ma zastosowanie
poczta elektroniczna, a w jakich elektroniczna skrzynka podawcza;
2. Zakres niezbędnych informacji do opublikowania na stronach podmiotowych
Biuletynów Informacji Publicznej;
3. Kiedy stosujemy podpis kwalifikowany
4. Sporządzanie pism w formie dokumentów elektronicznych;
5. Sporządzanie kopii pism otrzymanych w postaci elektronicznej;
6. Wymiana dokumentów pomiędzy podmiotami realizującymi zadania publiczne.
II. ePUAP2 – platforma w praktyce
1. Widok ekranu spraw i opis sprawy
2. Podział na dwie strefy i funkcjonalności z nim związane
3. Opis zdarzenia i spraw z nim związanych
4. ePUAP2- proces zakładania konta
5. ePUAP2 – bezpłatna skrzynka podawcza;
6. Odbieranie dokumentów
7. Tworzenie, wypełnianie i podpisywanie nowego dokumentu
8. Profil Zaufany (Uzyskanie, podpisywanie, zarządzanie, unieważnianie)
9. Załączanie dokumentów ze dysku i lokalnego składu
2
10. Wysyłanie dokumentów
11. Wysyłanie dokumentów poprzez folder „Robocze”
12. Wysyłanie testowe
13. Mass mailing
14. Przenoszenie dokumentów między skrytkami
15. Wysyłanie dokumentów do osób prywatnych oraz firm, kancelarii komorniczych i
innych jednostek nie posiadających konta instytucji
16. Przekazywanie dokumentów wg właściwości
17. Sporządzanie kopii roboczej
18. Przeglądanie raportów
19. Centralne Repozytorium Wzorów Dokumentów
• Wyszukiwanie wzorów w CRD (Standardowe, Zaawansowane, Pełnoekranowe)
• Przeglądanie wzorów w CRD
• Szczegóły wzoru
20. Sposoby identyfikacji użytkowników systemów teleinformatycznych (podpis
elektroniczny, profil zaufany)
21. Rejestr zdarzeń (wyszukiwanie operacji)
III. ESP- Operacje
1) Operacje na składzie
• Ustawienia i zarządzanie składem
• Tworzenie nowego składu
• Usuwanie i eksport składu
• Przypinanie, usuwanie skrytki w składzie
• Ustawianie powiadomień z poziomu składu
• Ustalanie preferowanych składów
IV. ePUAP2 – Panel „Zarządzanie”
1) Wysyłanie zaproszeń do organizacji
• Konto „Gość”, a „Administrator”- różnice
• Nadawanie uprawnień Gościa i Administratora w systemie
3
• Zaproszenie do organizacji osoby posiadającej konto na EPUAP2 i nie
posiadającej konta
2) Zmiana uprawnień z poziomu zakładki „Uprawnienia” (Nadawanie i odbieranie
uprawnień Gościa i Administratora)
V. Panel „Administrowanie”
1) Zakładka „Usługi i ustawienia”
• Przeglądanie zapotrzebowania i dodawanie opisu usługi
2) Zakładka „Budowanie usług”
• Podgląd opublikowanych Kart Spraw
• Utworzenie Karty Sprawy
3) Zakładka „Skrytki”
• Formatka „Przeglądanie UPO” (Jak wyszukać zaginione UPO)
• Formatka „Awaryjne pobieranie”
a) Konfiguracja skrytek (ESP, Domyślna oraz pozostałe)
• Konfiguracja zakładek: „Ogólne”, „Tryb pracy”, „Powiadomienia”,
„Ustawienia szczegółowe”, „Ustawienia transmisji”, „Schematy i reguły”
4) Zakładka „Formularze”
• Import oraz budowa formularza
5) Zakładka „Wzory lokalne”
• Import oraz dodanie nowego wzoru

Prowadzący

AMP Trainers’ HUB – Usługi szkoleniowe i archiwistyczne, zajmujące się prowadzeniem szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych (RODO), archiwistyki, platformy EPUAP2, systemów klasy EZD (ELOprofessional), Biuletynu Informacji Publicznej, prawa administracyjnego i dostępu do informacji publicznej. Wdraża systemy ochrony danych osobowych, zajmuje się audytem ryzyka związanego z przeważaniem danych osobowych, opracowuje dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych, obiegu dokumentów w podmiocie oraz informacji publicznej., Ponadto wdraża platformę EPUAP2 wraz z jej konfiguracją, nadzoruje projekty archiwizacyjne oraz digitalizacyjne.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj  i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.

Szczegóły i rejestracja

Data od:

27 październik 2020 09:00

Data do:

27 październik 2020 15:00

Miejsce:

Kraków Kraków

Koszt:

499 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Kurs Kancelaryjno – Archiwalny I stopnia

Zobacz więcej

Brakowanie na podstawie spisu z natury – warsztaty praktyczne.

Zobacz więcej

Archiwizacja dokumentacji medycznej

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia