Ćwiczenia praktyczne z dokonywania wpisów do rejestru instytucji kultury oraz do księgi rejestrowej

ID szkolenia: 1815

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Online, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#elektronicznaksięgarejestrowa, #instytucjekultury, #RIK, #szkolenieonline, #wpisdoRIK
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 1. września Miejsce: online Cena: 369 zł (+VAT)


Elwira Grygorczuk
tel. 518 192 393
e-mail: egrygorczuk@res.edu.pl

Program szkolenia

1. Zadania organizatora instytucji kultury w zakresie dokonywania wpisów, zmian wpisów, i wykreśleń.
2. Upoważnienia dla pracowników organizatora. Zakres czynności.
3. Czy wszystkie instytucje kultury podlegają wpisowi do RIK?
4. Uzupełnijmy przykładowy RIK, co wpisujemy w poszczególnych kolumnach
– numer wpisu do rejestru IK;
– data wpisu do rejestru i data kolejnych zmian;
– nazwa pełna a nazwa skrócona IK;
– siedziba a adres IK;
– organizator IK a współorganizator IK;
– akt o utworzeniu IK a akt o nadaniu statutu IK.
5. Zasady dokonywania wpisu, zmian i wykreśleń.
6. Osobowość prawna IK.
7. Zmiany w statucie IK a terminy wpisu do RIK i Księgi Rejestrowej.
8. Akta rejestrowe – dlaczego są tak ważne.
9. Uzupełnijmy Elektroniczną księgę rejestrową – omówienie na przykładach poszczególnych działów księgi, co należy wpisywać i w jaki sposób.
10. Wydawanie odpisów skróconych i pełnych- zasady.
11. Pytania i odpowiedzi.

 

Prowadzący

Radca prawny, ekspert z zakresu prawa administracyjnego, prawa pracy oraz przepisów prawnych dotyczących ochrony danych osobowych, zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Doświadczona trenerka, prowadząca szkolenia podnoszące kwalifikacje pracowników administracji publicznej. Autorka komentarzy i opinii prawnych.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na res@res.edu.pl

UWAGA!
Przy zgłoszeniu do 22. sierpnia cena szkolenia to jedyne 329 zł!

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

01 wrzesień 2022 08:30

Data do:

01 wrzesień 2022 12:30

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

369 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

SEMINARIUM SZKOLENIOWE DLA SEKRETARZY GMIN

Zobacz więcej

Praktyczne gospodarowanie środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Zobacz więcej

Ewakuacja osób ze szczególnymi potrzebami

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia