
Szacowanie wartości zamówienia publicznego. Omówienie przepisów oraz praktycznych wskazówek
Kategorie
Kadry i płaceRegion
Nie określonoTagi

Adresaci
Szkolenie dedykowane jest dla osób zajmujących się zamówieniami publicznymi (kierownicy działów zamówień publicznych, specjaliści ds. zamówień publicznych, asystencji ds. zamówień publicznych), członków komisji przetargowych, kierowników instytucji publicznych odpowiedzialnych za zamówienia publiczne w organizacji.
Ze szkolenia mogę również skorzystać (opcjonalnie) osoby odpowiedzialne w instytucjach publicznych za nadzorowanie wykonywania umów, prawnicy, którzy chcą poszerzyć wiedzę z zakresu prawa zamówień publicznych.
Program szkolenia
1. Przygotowanie do szacowania wartości zamówienia publicznego
1) Definicja zamówienia publicznego
2) Po co nam szacunkowa wartość zamówienia publicznego
3) Wartość zamówienia a budżet zamawiającego
4) Opis przedmiotu zamówienia
2. Szacowanie wartości zamówienia publicznego
1) Podstawa ustalenia wartości zamówienia publicznego
2) Zasady ustalania wartości zamówienia publicznego
3) Termin ustalenia wartości zamówienia publicznego i zmiana wartości zamówienia publicznego
3. Zasady ustalania wartości zamówienia publicznego dla poszczególnych rodzajów zamówień
1) Zasady ustalania wartości zamówienia publicznego na roboty budowlane
2) Zasady ustalania wartości zamówienia publicznego na dostawy
3) Zasady ustalania wartości zamówienia publicznego na usługi
4. Zasady ustalania wartości zamówienia publicznego a umowa ramowa oraz konkurs
5. Dokumentacja przy ustalaniu wartości zamówienia publicznego
1) Protokół postępowania
2) Kosztorys inwestorski
3) Planowany koszt prac projektowych oraz planowany koszt robót budowlanych
6. Sekcja pytań i odpowiedzi
Prowadzący
Radca prawny specjalizujący się w prawie zamówień publicznych. Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz aplikację radcowską prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Krakowie.
Prowadzi indywidualną Kancelarię Radcy Prawnego w Krakowie . Posiada doświadczenie w doradzaniu przedsiębiorcom na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w prowadzeniu postępowań (w tym postępowań współfinansowanych ze środków unijnych). Pełnomocnik w licznych postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą. Jest autorem bloga prawnego „Odwołanie do KIO” poświęconemu postępowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz prawa zamówień publicznych, jak również „Podcastu Przetargowego”, w którym wyjaśnia jak uniknąć błędów w postępowaniu przetargowym oraz jak zwiększyć szanse na uzyskanie zamówienia . Autor licznych artykułów popularno-naukowych dotyczących prawa zamówień publicznych.
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?

Umorzenie administracyjnego postępowania egzekucyjnego…..i co dalej? Prawa i obowiązki wierzyciela w zakresie ponownego wszczęcia postępowania egzekucyjnego.
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia