szkolenie online

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta

ID szkolenia: 2897

Tagi

#komunikacja, #obsługa_klienta, #trudny_klient
Opiekun szkolenia
Uwaga!

Dwudniowe szkolenie organizowane 15-16. listopada w godzinach 9.030-16.30

Przy zgłoszeniu do 30. października cena szkolenia wynosi 599 zł/os.

Cel i korzyści

Co wyniesiesz z tego szkolenia?

  • Poznanie najczęstszych błędów popełnianych podczas obsługi klienta,
  • Nauczenie się skutecznego bronienia przed zagrywkami stosowanymi przez klientów,
  •  Poznanie metod minimalizowania stresu, który może pojawiać się podczas obsługi „trudnego” klienta,
  • Nauczenie się budowania relacji podczas obsługi klienta.

Program szkolenia

Moduł I: WPROWADZENIE
Znaczenie obsługi Klienta
Doskonała obsługa klientów – co powoduje zadowolenie klienta
Podstawowe wymiary obsługi trudnego Klienta: komunikacja, relacja, problem

Moduł II: KOMUNIKACJA ORAZ BUDOWANIE RELACJI W OBSŁUDZE KLIENTA
Definicja oraz znaczenie komunikacji
Aktywne słuchanie
Chwasty językowe
Komunikacja niewerbalna
Skrzynka narzędziowa: komunikacja oraz perswazyjne budowanie relacji

Moduł III: PROBLEM
Identyfikacja potrzeb Klienta
Przedstawienie sposobu rozwiązania problemu
Wyjaśnianie zastrzeżeń
Zamykanie procesu obsługi Klienta

Moduł IV: RADZENIE SOBIE Z TRUDYM KLIENTEM
Radzenie sobie z trudnym klientem – wskazówki ogólne
Niepożądane sformułowania
Typologia zachowań trudnych Klientów
Formuła PREZENTU – postępowanie wobec reklamacji Klienta
Jak odmawiać Klientowi?
Reakcja na krzyk / agresję Klienta – asertywne stawianie granic
Techniki reagowania na krytykę
Reagowanie na klientów: Klient Gaduła, Klient Zagubiony /mało samodzielny, Zdekoncentrowany
Radzenie sobie ze stresem w obsłudze trudnego klienta
Telefoniczna obsługa klientów

Prowadzący

Trener, psycholog oraz ekonomista. Absolwent Szkoły Trenerów Zarządzania (Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK). Posiada certyfikat oraz licencję: Master Praktyk Programowania Neurolingwistycznego / Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce oraz Małopolski Instytut NLP. Prowadził dział HR w jednej z największych spółek doradztwa podatkowego działających na rynku polskim (m.in. rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne, szkolenia wewnętrzne, coaching, rozwiązywanie konfliktów). Współpracował również z czołowymi agencjami doradztwa personalnego jako trener oraz specjalista ds. rekrutacji. Przeprowadził skutecznie ponad 100 projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu: zarządzania zespołem, komunikacji, negocjacji, sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności, budowania zespołów. Ponadto specjalizuje się w tworzeniu systemów ocen okresowych, badaniu poziomu zadowolenia pracowników, rozwiązywaniu konfliktów oraz diagnozowaniu potencjału pracowników.

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

15 listopad 2023 09:30

Data do:

16 listopad 2023 16:30

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

649 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Audit wewnętrzny systemu HACCP w placówce żywienia zbiorowego

Zobacz więcej

ŻYWIENIE ZBIOROWE OSÓB STARSZYCH W NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCYCH CHOROBACH, ALERGIACH I NIETOLERANCJACH POKARMOWYCH

Zobacz więcej

DIETETYKA DLA OSÓB PRACUJĄCYCH W ZAKŁADACH ŻYWIENIA ZBIOROWEGO Z ELEMENTAMI SYSTEMU HACCP

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia