Praca zdalna a bezpieczeństwo informacji – Rekomendacje Państwowej Inspekcji Pracy – szkolenie ONLINE
Region
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 27. listopada Miejsce: SZKOLENIE ONLINE Cena: 249 zł (+VAT)
Katarzyna Zajkowska
tel. 798 301 781
e-mail: kzajkowska@res.edu.pl
Cel i korzyści
Celem dydaktycznym jest przekazywanie wiedzy na temat regulacji ustawowych i rekomendacji organów dotyczących bezpieczeństwa informacji podczas wykonywania pracy zdalnej. W związku z epidemią wirusa COVID-19 wiele przedsiębiorstw zmieniło tryb pracy na pracę zdalną. Po stronie osób wykonujących pracę w takim trybie aktualizuje się szereg obowiązków dotyczących ochrony informacji które są przewidziane w ustawach – głównie w Rozporządzeniu parlamentu europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tj. RODO.
Adresaci
Szkolenie kierowane jest do pracodawców, w tym członków zarządów i kadry kierowniczej, oraz pracowników wykonujących pracę zdalną.
Zakres tematyczny szkolenia
Temat: „Praca zdalna a bezpieczeństwo informacji”
- Zagadnienia ogólne – praca zdalna a bezpieczeństwo informacji
- Rekomendacje Państwowej Inspekcji Pracy dotyczące pracy zdalnej
- Forma pracy zdalnej,
- Okres wykonywania pracy zdalnej,
- Obowiązki pracownika,
- Forma udzielania zgody na wykonywanie pracy zdalnej.
- Dokumenty związane z pracą zdalną w organizacji:
- Regulamin pracy zdalnej;
- Informacja o przeprowadzeniu kontroli w związku z wykonywaniem pracy zdalnej;
- Formularz oceny pracownika zdalnego.
- Praca zdalna a RODO – omówienie zasad i warunków właściwego zabezpieczenia danych przez pracowników świadczących pracę w trybie home office.
- Podstawowe zasady pracy zdalnej
- Cele służbowe i bezpieczeństwo,
- Oprogramowanie,
- Pliki i dokumenty z danymi osobowymi,
- Dostęp przez VPN,
- Hasłowanie sieci WI-FI,
- Używanie hotspotów,
- Wirusy i phishing,
- Incydenty – procedura zgłaszania.
- Korzystanie z urządzeń służbowych
- Korzystanie z komputera i poczty elektronicznej,
- Korzystanie z telefonu służbowego,
- Korzystanie z dokumentów w formie papierowej,
- Korzystanie z dokumentów w formie elektronicznej.
- Rodzaje informacji poufnych
- Dane osobowe,
- Tajemnica przedsiębiorcy.
Prowadzący
Prawnik, Ochrona Danych Osobowych, Prawo Gospodarcze.
Ukończyła aplikacje radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu. Doświadczenie zdobywała pracując w poznańskich kancelariach radcowskich i radcowsko-adwokackich, gdzie zajmowała się m.in. bieżącą obsługą spółek prawa handlowego, w tym należących do grupy kapitałowej, sprawami z obszaru prawa bankowego, kontraktowego oraz upadłościowego. Posiada bogate doświadczenie jako tłumacz (ustny i pisemny) tekstów o tematyce prawniczej, w szczególności szeroko pojętych umów gospodarczych, prowadziła również autorskie warsztaty językowe w zakresie Legal English. W obszarze jej zainteresowań znajduje się prawo spółek handlowych, prawo gospodarcze oraz prawo cywilne. Członek Stowarzyszenia Prawa Prywatnego przy Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Biegle włada językiem angielskim, zna język hiszpański.
Zajmuje się prowadzeniem szkoleń oraz audytami z zakresu ochrony danych osobowych. Wdrożyła wymogi RODO w dużych spółkach, w tym notowanych na GPW w Warszawie.
• Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie im. M. Kopernika w Toruniu – kierunek prawo
• Absolwentka Katedry Filologii Angielskiej na Uniwersytecie im. M. Kopernika w Toruniu – kierunek anglistyka
• Ukończony kurs: „Praktyczne aspekty RODO: tworzenie dokumentacji zgodnej z wymogami RODO”
• Ukończenie szkolenia dla Auditorów i Pełnomocników Zarządu ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg norm ISO 9001:2015 oraz ISO/IEC 27001
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl
UWAGA!!
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
- W oparciu o platformę szkoleniową;
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
ZAPEWNIAMY MATERIAŁY SZKOLENIOWE ORAZ CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA – ZAPRASZAMY
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Dowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia