Praca zdalna a bezpieczeństwo informacji – Rekomendacje Państwowej Inspekcji Pracy – szkolenie ONLINE

ID szkolenia: 381

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#online, #pracazdalna, #resedukacja, #szkolenieonline, #zoom
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 27. listopada  Miejsce: SZKOLENIE ONLINE Cena: 249 zł (+VAT)


Katarzyna Zajkowska
tel. 798 301 781
e-mail: kzajkowska@res.edu.pl

Cel i korzyści

Celem dydaktycznym jest przekazywanie wiedzy na temat regulacji ustawowych i rekomendacji organów dotyczących bezpieczeństwa informacji podczas wykonywania pracy zdalnej. W związku z epidemią wirusa COVID-19 wiele przedsiębiorstw zmieniło tryb pracy na pracę zdalną. Po stronie osób wykonujących pracę w takim trybie aktualizuje się szereg obowiązków dotyczących ochrony informacji które są przewidziane w ustawach – głównie w Rozporządzeniu parlamentu europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tj. RODO.

 

Adresaci

Szkolenie kierowane jest do pracodawców, w tym członków zarządów i kadry kierowniczej, oraz pracowników wykonujących pracę zdalną.

Zakres tematyczny szkolenia

Temat: „Praca zdalna a bezpieczeństwo informacji”

  1. Zagadnienia ogólne – praca zdalna a bezpieczeństwo informacji
  2. Rekomendacje Państwowej Inspekcji Pracy dotyczące pracy zdalnej
  3. Forma pracy zdalnej,
  4. Okres wykonywania pracy zdalnej,
  5. Obowiązki pracownika,
  6. Forma udzielania zgody na wykonywanie pracy zdalnej.
  7. Dokumenty związane z pracą zdalną w organizacji:
  8. Regulamin pracy zdalnej;
  9. Informacja o przeprowadzeniu kontroli w związku z wykonywaniem pracy zdalnej;
  10. Formularz oceny pracownika zdalnego.
  11. Praca zdalna a RODO – omówienie zasad i warunków właściwego zabezpieczenia danych przez pracowników świadczących pracę w trybie home office.
  12. Podstawowe zasady pracy zdalnej
  13. Cele służbowe i bezpieczeństwo,
  14. Oprogramowanie,
  15. Pliki i dokumenty z danymi osobowymi,
  16. Dostęp przez VPN,
  17. Hasłowanie sieci WI-FI,
  18. Używanie hotspotów,
  19. Wirusy i phishing,
  20. Incydenty – procedura zgłaszania.
  21. Korzystanie z urządzeń służbowych
  22. Korzystanie z komputera i poczty elektronicznej,
  23. Korzystanie z telefonu służbowego,
  24. Korzystanie z dokumentów w formie papierowej,
  25. Korzystanie z dokumentów w formie elektronicznej.
  26. Rodzaje informacji poufnych
  27. Dane osobowe,
  28. Tajemnica przedsiębiorcy.

 

Prowadzący

Prawnik, Ochrona Danych Osobowych, Prawo Gospodarcze.
Ukończyła aplikacje radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu. Doświadczenie zdobywała pracując w poznańskich kancelariach radcowskich i radcowsko-adwokackich, gdzie zajmowała się m.in. bieżącą obsługą spółek prawa handlowego, w tym należących do grupy kapitałowej, sprawami z obszaru prawa bankowego, kontraktowego oraz upadłościowego. Posiada bogate doświadczenie jako tłumacz (ustny i pisemny) tekstów o tematyce prawniczej, w szczególności szeroko pojętych umów gospodarczych, prowadziła również autorskie warsztaty językowe w zakresie Legal English. W obszarze jej zainteresowań znajduje się prawo spółek handlowych, prawo gospodarcze oraz prawo cywilne. Członek Stowarzyszenia Prawa Prywatnego przy Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Biegle włada językiem angielskim, zna język hiszpański.
Zajmuje się prowadzeniem szkoleń oraz audytami z zakresu ochrony danych osobowych. Wdrożyła wymogi RODO w dużych spółkach, w tym notowanych na GPW w Warszawie.

• Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie im. M. Kopernika w Toruniu – kierunek prawo
• Absolwentka Katedry Filologii Angielskiej na Uniwersytecie im. M. Kopernika w Toruniu – kierunek anglistyka
• Ukończony kurs: „Praktyczne aspekty RODO: tworzenie dokumentacji zgodnej z wymogami RODO”
• Ukończenie szkolenia dla Auditorów i Pełnomocników Zarządu ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg norm ISO 9001:2015 oraz ISO/IEC 27001

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

 

UWAGA!!

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

ZAPEWNIAMY MATERIAŁY SZKOLENIOWE ORAZ CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA – ZAPRASZAMY

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

27 listopad 2020 09:00

Data do:

27 listopad 2020 13:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

249 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Kurs Kancelaryjno – Archiwalny I stopnia

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia