Regulamin szkoleń
- Organizatorem szkoleń jest firma RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. (Organizator) z siedzibą w Białymstoku przy ulicy Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Wszelkie zmiany w Regulaminie będą ogłaszane w Serwisie oraz w siedzibie Organizatora z 14-dniowym wyprzedzeniem.
- Przesłanie formularza on-line lub wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego faksem bądź pocztą elektroniczną stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
- Koszt uczestnictwa w szkoleniu wraz z usługami zawartymi w cenie, podany jest w ofercie poszczególnych szkoleń.
- Ceny podawane w ofercie szkoleń są cenami netto do których doliczany jest 23% VAT. W przypadku firm lub instytucji dla których koszt uczestnictwa w szkoleniu jest zwolniony z VAT niezbędna jest akceptacja oświadczenia zawartego w formularzu zgłoszeniowym na szkolenie.
- Najpóźniej na 1 dni przed rozpoczęciem szkolenia, na podany w zgłoszeniu adres e-mail zostaną przesłane informacje dotyczące tego, czy szkolenie odbędzie się w wyznaczonym terminie. W przypadku potwierdzenia szkolenia, zostaną wysłane wszelkie informacje organizacyjne. W przypadku braku jakichkolwiek informacji dotyczących szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 518 192 393.
- Bezkosztowa rezygnacja ze szkolenia jest możliwa na 5 dni roboczych przed planowanym terminem szkolenia. Po tym terminie zostaną Państwo obciążeni kosztami w wysokości 80% ceny szkolenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia na szkolenie firma RES Edukacja s.c. przesyła na adres mailowy zawarty w formularzu potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. W przypadku nie otrzymania wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zalecamy kontakt telefoniczny 518 192 393, lub mailowy biuro@res.edu.pl.
- Po zrealizowanym szkoleniu zostanie wystawiona faktura VAT zgodnie z przepisami wg ustawy o podatku VAT i przesłana poczta tradycyjną lub wysłana na wskazany adres e-mail, w przypadku wyrażenia zgody na wysłanie w formie elektronicznej.
- Wpłaty należy dokonać na konto RES Edukacja, w terminie 7 dni od otrzymania faktury. W tytule przelewu prosimy umieścić nr faktury.
- Istnieje możliwość zmiany zgłoszonego uczestnika z tej samej instytucji, jednak nie później niż na dzień przed terminem szkolenia.
- W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł poprowadzić szkolenia w podanym wcześniej terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia lub zmiany wykładowcy. Uczestnicy szkolenia o wszystkich zmianach zostaną powiadomieni niezwłocznie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu siły wyższej.
- Materiały szkoleniowe wręczane uczestnikom są objęte prawem autorskim. Ich kopiowanie i rozpowszechnianie w celach komercyjnych jest zabronione.
- Procedura reklamacji: podana jest pod regulaminem
- Informujemy, że administratorem danych osobowych z art. 4 pkt.7 RODO jest RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. z siedzibą w Białymstoku (15-869), ul. Białostoczek 15/35. Państwa dane będą wykorzystane wyłącznie do celów handlowych i związanych z realizacją zamówienia. Przysługują Państwu następujące prawa:|
a) prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”
b) prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”,
c) prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”,
d )prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”,
e) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”. - Polityka prywatności https://www.res.edu.pl/polityka-prywatnosci/
Procedura reklamacji
1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej usługi szkoleniowej w przypadku, gdy uzna, że usługa została wykonana niezgodnie z umową, opisem lub jego uzasadnionymi oczekiwaniami. W procesie rozpatrywania reklamacji, w szczególności gdy dotyczy ona jakości merytorycznej szkolenia, brane będą pod uwagę zarówno powody wskazane przez Klienta, jak i wyniki ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników szkolenia (średnia ocen, komentarze, uwagi).
2. Reklamacje można zgłaszać pisemnie listem poleconym na adres: RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń, ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok, lub w formie elektronicznej na adres: biuro@res.edu.pl.
3. Pismo reklamacyjne powinno zawierać nazwę instytucji, imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamacje, dane dotyczące szkolenia (nazwa, termin i miejsce jego realizacji), uzasadnienie reklamacji oraz oczekiwania względem firmy szkoleniowej. Przykładowe pismo dostępne poniżej.
4. Reklamację należy złożyć najpóźniej 7 dni od daty szkolenia.
5. Firma szkoleniowa odpowie na złożoną reklamację w ciągu 7 dni od daty otrzymania pisma reklamacyjnego w formie pisemnej listem na adres instytucji lub mailowo.
6. Każda reklamacja będzie rozpatrywana indywidualnie.
Regulamin sklepu internetowego marki RES Edukacja
OSTATNIA AKTUALIZACJA: 25 marca 2025 roku
Witaj w naszym sklepie internetowym!
Gościsz u Elwiry i Sylwii, wspólniczek spółki RES EDUKACJA. W naszym sklepie znajdziesz produkty, które stworzyłyśmy z myślą o Twoim rozwoju osobistym i zawodowym – warsztaty i szkolenia. Możesz też u nas wynająć przestrzeń na swój event.
Jako przedsiębiorczynie – dbamy o każdy aspekt zakupów w naszym sklepie, zapewniając Ci wygodne, bezpieczne i zgodne z prawem transakcje. Nasze usługi i produkty powstały z pasji do pomagania innym i spełniają wysokie standardy jakości.
Poniżej znajdziesz regulamin, który określa zasady korzystania ze sklepu, warszatatów, wynajmu sali, składania zamówień i realizacji transakcji. Zależy nam na tym, abyś miała pełną pewność, że Twoje zakupy są bezpieczne i przejrzyste. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji – skontaktuj się ze mną za pośrednictwem e-maila, telefonu lub osobiście w siedzibie Res Edukacja.
Dziękujemy za zaufanie i życzymy owocnych zakupów oraz wielu sukcesów w realizacji Twoich celów!
Z pozdrowieniami,
Elwira Grygorczuk i Sylwia Głowacka
Punkt kontaktowy
Elwira Grygorczuk | Sylwia Głowacka
RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c.
Adres pocztowy: ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok
NIP: 5423316405, REGON: 380410137
E-mail: biuro@res.edu.pl
Telefon: 504268795/518192393
§ 1. Postanowienia Ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego RES Edukacja, dostępnego pod adresem res.edu.pl/warsztaty/ (dalej: „Sklep”), zasady składania i realizacji zamówień na warsztaty, wydarzenia i wynajem sali oferowane przez RES Kreatywnie (dalej: „Usługi”).
2. Właścicielem i administratorem Sklepu jest Elwira Grygorczuk zamieszkała w Białymstoku (15-869) przy ul. Białostoczek, nr 15 lok. 35, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą RES Edukacja Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. Wspólnik spółki cywilnej Elwira Grygorczuk, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadająca numer NIP 5441439207, REGON 363172607
oraz Sylwia Głowacka zamieszkałą w Białymstoku (15-660) przy ul. Witosa, nr 19 lok. 15., prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą RES Edukacja Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. wspólnik spółki cywilnej SYLWIA GŁOWACKA, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadająca numer NIP 5423215822, REGON 380420868 – działające wspólnie w ramach spółki cywilnej pod nazwą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. z siedzibą w Białymstoku (15-869) przy ul. Białostoczek 15/35, o numerach identyfikacyjnych NIP: 5423316405, REGON: 380410137.
3. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest za pośrednictwem:
o Adresu e-mail: biuro@res.edu.pl
o Telefon: 504268795/518192393
4. Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników Sklepu (dalej: „Klienci”).
5. Korzystanie ze Sklepu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
§ 2. Definicje
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem res.edu.pl/warsztaty/.
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu Usług w Sklepie.
3. Usługa – warsztat, wydarzenie lub wynajem sali oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie.
4. Warsztat – płatne zajęcia edukacyjne lub praktyczne, prowadzone przez Sprzedawcę lub osoby z nim współpracujące.
5. Wydarzenie – bezpłatne spotkanie lub prelekcja, organizowane przez Sprzedawcę.
6. Wynajem Sali – usługa udostępnienia sali RESET na określony czas i w określonym celu.
7. Regulamin Wynajmu Sali – odrębny regulamin, określający szczegółowe zasady wynajmu sali RESET, dostępny pod adresem https://www.res.edu.pl/regulamin/
8. Regulamin Biznes Kawa – odrębny regulamin, określający zasady uczestnictwa w wydarzeniu Biznes Kawa, dostępny pod adresem https://www.res.edu.pl/regulamin/
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy o świadczenie Usługi, określające w szczególności rodzaj i liczbę Usług.
10. Umowa – umowa o świadczenie Usługi zawarta między Sprzedawcą a Klientem.
11. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22 Kodeksu Cywilnego).
§ 3. Zasady składania zamówień
Sklep umożliwia składanie zamówień na Usługi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Aby złożyć zamówienie, Klient powinien:
• Wybrać interesującą go Usługę.
• Dodać Usługę do koszyka.
• Wypełnić formularz zamówienia, podając wymagane dane (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu).
• Wybrać sposób płatności.
• Zaakceptować niniejszy regulamin.
• Potwierdzić zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o zbliżonym brzmieniu).
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie Usługi.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, w przypadku gdy:
• Dane podane przez Klienta w formularzu zamówienia są niekompletne lub nieprawdziwe.
• Klient nie dokonał płatności za zamówienie w terminie określonym w § 4.
• Brak wolnych miejsc na dany warsztat lub wydarzenie.
§ 4 Wymogi techniczne
1. W celu prawidłowego i niezakłóconego korzystania ze Sklepu stacja/ urządzenie końcowe Klienta winna spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
• Aktywne łącze i urządzenia końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Chrome lub inne,
• Procesor 2 GHz lub o wyższych parametrach, pamięć RAM co najmniej 2 GB. ,
• System operacyjny co najmniej Windows 7,
• włączona akceptacja plików cookies oraz Skryptów Java,
• włączona obsługa plików cookies oraz Skryptów Java,
• z uwagi na to, że zakupione produkty mogą być w formacie PDF, doc, mp3, mp4, Użytkownik musi posiadać programy, które obsługują wymienione pliki
2. Usługodawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
3. Sklep nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania.
4. Witryna internetowa sklepu dopasowana jest do rozdzielczości ekranu min 1200 w poziomie lub ekranów urządzeń mobilnych.
§ 5. Ceny i płatności
1. Ceny Usług podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
2. Ceny nie zawierają kosztów dojazdu, zakwaterowania ani innych dodatkowych opłat, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w opisie Usługi.
3. Klient może dokonać płatności za zamówienie w następujący sposób:
• Przelew bankowy na konto Sprzedawcy: mBank 67 1140 2004 0000 3502 7771 5635,
• Płatność online za pośrednictwem PayU
4. W przypadku płatności przelewem bankowym, Klient zobowiązany jest dokonać płatności w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia. Po upływie tego terminu zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
5. W przypadku płatności online, płatność powinna zostać dokonana niezwłocznie po złożeniu zamówienia.
§ 6. Warunki uczestnictwa w warsztatach i wydarzeniach
1. Warunkiem uczestnictwa w warsztacie lub wydarzeniu jest dokonanie rezerwacji miejsca poprzez Sklep i uiszczenie opłaty (w przypadku warsztatów płatnych).
2. Klient zobowiązany jest do przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny obowiązujących w miejscu prowadzenia warsztatu lub wydarzenia.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania warsztatu lub wydarzenia z przyczyn niezależnych od niego (np. choroba prowadzącego, siła wyższa). 4. W takim przypadku Klientowi przysługuje zwrot uiszczonej opłaty lub możliwość uczestnictwa w innym terminie.
5. Szczegółowe warunki uczestnictwa w wydarzeniu „Biznes Kawa” określa odrębny regulamin, dostępny pod adresem https://www.res.edu.pl/regulamin/
§ 7. Zasady wynajmu sali
1. Rezerwacja sali RESET odbywa się poprzez wykupienie odpowiedniej liczby godzin w Sklepie oraz odpowiedniego pakietu serwisu kawowego wskazanego w ofercie.
2. Szczegółowe zasady wynajmu sali RESET, w tym warunki rezerwacji, odwołania rezerwacji, korzystania z sali i odpowiedzialności za szkody, określa odrębny Regulamin Wynajmu Sali, dostępny pod adresem https://www.res.edu.pl/regulamin/
3. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem Wynajmu Sali przed zakupem.
§ 8. Rekomendacje i opinie
1. Klienci mogą wyrażać opinie i rekomendacje dotyczące Usług oferowanych przez Sprzedawcę.
2. Sprzedawca zachęca do dzielenia się opiniami poprzez e-mail pod adresem: biuro@res.edu.pl, media społecznościowe pod Nickiem: RES Kreatywnie, formularz na stronie oraz wizytówkę google dostępną pod adresem: https://g.co/kgs/wM2hAiK
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do moderowania i usuwania opinii naruszających zasady współżycia społecznego, prawa autorskie lub inne przepisy prawa.
4. Szczegółowe zasady składania, weryfikowania i publikowania opinii określa odrębny Regulamin https://www.res.edu.pl/regulamin/
§ 9. Prawo odstąpienia od umowy
1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 tej ustawy.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
3. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem https://www.res.edu.pl/regulamin/ , jednak nie jest to obowiązkowe.
4. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
5. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy: Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje m.in. Konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
§ 10. Reklamacje
1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Sprzedawcę.
2. Reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej lub elektronicznej. Konsument może skorzystać z wzoru reklamacji dostępnego tutaj: https://www.res.edu.pl/regulamin/ . Jeśli pisze reklamacje samodzielnie powinna ona zawierać:
• Imię i nazwisko Klienta.
• Adres e-mail Klienta.
• Numer zamówienia.
• Opis przedmiotu reklamacji.
• Żądanie Klienta.
3. Reklamacje należy składać na adres e-mail: webinary@res.edu.pl lub formie papierowej pod adresem ul. Przędzalnianą 60 lok 10 , 15-688 Białystok lub pisemnie na adres Sprzedawcy wskazany w § 1.
4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o sposobie jej rozstrzygnięcia.
5. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca podejmie działania mające na celu naprawienie szkody, np. poprzez ponowne wykonanie Usługi, obniżenie ceny lub zwrot części uiszczonej opłaty.
§ 11. Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji zamówień, świadczenia usług, kontaktu z Klientami oraz w celach marketingowych (za zgodą Klienta).
3. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności Sklepu, dostępnej pod adresem [Link do Polityki https://www.res.edu.pl/polityka-prywatnosci/
§ 12. Zgoda na udostępnianie wizerunku
1. Podczas warsztatów i wydarzeń organizowanych przez Sprzedawcę mogą być wykonywane zdjęcia i nagrania wideo.
2. Wyrażenie zgody na wykorzystanie wizerunku uczestnika w materiałach promocyjnych i marketingowych Sprzedawcy możliwe jest podczas rejestracji na warsztaty (checkbox w sklepie, mailowo lub podczas wydarzenia).
3. Sprzedawca zobowiązuje się do poszanowania prawa do prywatności uczestników i nie będzie wykorzystywał wizerunku w sposób naruszający ich dobra osobiste.
§ 13. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, w tym w szczególności art. 27-43g Ustawy o prawach konsumenta W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287, z 2021 r. poz. 2105 oraz z 2022 r. poz. 2337) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
3. Informacje w zakresie możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
4. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
• Stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej- możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;
• wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego do czasu zakończenia sporu między Klientem a sklepem;
• powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja społecznea, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl
5. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, a Sklepem będą rozstrzygane przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby konsumenta.
§ 14. Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania w Sklepie.
2. O zmianach w regulaminie klienci zostaną powiadomieni w newsletterze, a poprzednie wersje regulaminu będą dostępne niżej.
3. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się regulamin obowiązujący w dniu zawarcia umowy.
4. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 30 kwietnia 2025.
Załączniki do regulaminu:
*Pouczenie i wzór formularza odstąpienia od umowy
*Wzór reklamacji
Inne ważne linki:
• Regulaminy https://www.res.edu.pl/regulamin/
• Polityka prywatności https://www.res.edu.pl/polityka-prywatnosci/
Regulamin Wynajmu Sali RESET – Przestrzeń Inspiracji
I. Postanowienia Ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady wynajmu sali „RESET – Przestrzeń Inspiracji” (dalej zwanej „Salą”) znajdującej się w RES (dalej zwanej „Wynajmującym”).
- Wynajem Sali odbywa się na podstawie umowy zawartej pomiędzy Wynajmującym a osobą fizyczną lub prawną wynajmującą Salę (dalej zwaną „Najemcą”).
- Rezerwacja Sali jest możliwa poprzez wysłanie zapytania na adres e-mail: szkolenia@res.edu.pl lub zakup odpowiedniego pakietu na stronie internetowej: https://www.res.edu.pl/produkt/wynajem-sali-reset/
- Potwierdzenie rezerwacji następuje po akceptacji oferty przez Najemcę oraz wpłaceniu ewentualnej zaliczki, jeśli została ustalona.
II. Zasady Korzystania z Sali
- Najemca zobowiązuje się do korzystania z Sali zgodnie z jej przeznaczeniem, zasadami bezpieczeństwa i przepisami przeciwpożarowymi.
- Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w Sali lub jej wyposażeniu z winy Najemcy, uczestników wydarzenia lub osób trzecich działających w imieniu Najemcy.
- W Sali obowiązuje zakaz palenia tytoniu, spożywania alkoholu (chyba że zostało to uzgodnione z Wynajmującym) oraz używania środków odurzających.
- Najemca zobowiązuje się do utrzymania porządku w Sali oraz do pozostawienia jej w stanie niepogorszonym po zakończeniu wynajmu.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Najemcę lub uczestników wydarzenia w Sali.
- W przypadku organizacji wydarzeń z udziałem większej liczby osób niż dopuszczalna dla Sali, Najemca zobowiązany jest do uzyskania zgody Wynajmującego.
- Najemca zobowiązuje się do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach 22:00-6:00, jeśli wydarzenie odbywa się w tych godzinach.
- Najemca ma możliwość skorzystania z serwisu kawowego oferowanego przez Wynajmującego, zgodnie z wybranym wariantem (MINI, MIDI, MAXI) lub indywidualnymi ustaleniami.
III. Płatności
- Cena wynajmu Sali jest ustalana indywidualnie i zależy od czasu trwania wynajmu, dnia tygodnia oraz ewentualnych dodatkowych usług (np. serwis kawowy, przerwa obiadowa).
- Cennik podstawowy dostępny jest na stronie internetowej Wynajmującego.
- Płatność za wynajem Sali następuje na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wynajmującego.
- Termin płatności faktury jest określony na fakturze. Standardowo termin to 3 dni.
- W przypadku opóźnienia w płatności, Wynajmujący ma prawo do naliczenia odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki.
- Wynajmujący ma prawo pobierać zadatek w wysokości 10% wartości rezerwacji.
IV. Odwołanie Rezerwacji
- Najemca ma prawo odwołać rezerwację Sali, informując o tym Wynajmującego drogą mailową pod adresem: biuro@res.edu.pl
- W przypadku odwołania rezerwacji w terminie krótszym niż 7 dni przed planowanym terminem wynajmu, Wynajmujący ma prawo do zatrzymania zadatku.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wynajmującego (np. awaria, siła wyższa). W takim przypadku Wynajmujący zobowiązuje się do zwrotu wpłaconego zadatku.
- W przypadku odwołania z winy wynajmującego zadatek jest zwracany w podwójnej wysokości.
V. Postanowienia Końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie spory wynikłe w związku z wynajmem Sali będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Wynajmującego.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Aktualny regulamin jest dostępny na stronie internetowej Wynajmującego.
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia.
Regulamin newslettera RES EDUKACJA
OSTATNIA AKTUALIZACJA: 25 marca 2025 roku
Za pośrednictwem portalu www.res.edu.pl możliwe jest zamówienie dostarczenia treści cyfrowych (opisanych na stronie z formularzem) w zamian za zapis do newslettera. W ramach tego zamówienia dochodzi do płatności danymi. Zasady realizacji zamówienia usługi newslettera zostały opisane w niniejszym regulaminie.
Właścicielkami portalu są: Elwira Grygorczuk, oraz Sylwia Głowacka działające wspólnie w ramach spółki cywilnej pod nazwą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. z siedzibą w Białymstoku (15-869) przy ul. Białostoczek 15/35, o numerach identyfikacyjnych NIP: 5423316405, REGON: 380410137. Wspólniczki pełnią funkcję administratorek newslettera.
Dane kontaktowe właścicielki:
- Elwira Grygorczuk, 15-869 Białystok, ul. Białostoczek 15/35, egrygorczuk@res.edu.pl, tel 518 192 393
- Sylwia Głowacka, 15-660 Białystok, ul. Witosa 19/15, sglowacka@res.edu.pl, tel 504 268 795
§ 1 Postanowienia ogólne
- Regulamin newslettera, który właśnie czytasz, określa zasady korzystania z usługi newsletter dostępnej na portalu, procedurę zawierania i rozwiązywania umów o dostarczenie treści cyfrowych, w ramach której dochodzi do płatności danymi lub uiszczenia ceny, warunki dostawy i udostępnienia materiałów oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
- Podstawowe informacje:
- Przed rozpoczęciem korzystania z usługi newslettera właścicielka portalu udostępnia użytkownikowi regulamin newslettera w sposób nieodpłatny każdorazowo przy formularzu zapisu na newsletter oraz na podstronie dostępnej na portalu zatytułowanej: Newsletter.
- Treść regulaminu może zostać utrwalona przez użytkownika w dowolny sposób, np. poprzez jego pobranie, zapisanie na nośniku, zrobienie zdjęcia lub wydrukowanie.
- Newsletter to wiadomości e-mail zawierające informacje o nowościach, promocjach lub produktach dostępnych w serwisie.
- Zamówienie materiałów odbywa się za pośrednictwem formularza internetowego. Materiały są udostępniane w formie:
- e-booków,
- workbooków,
- webinarów,
- treści edukacyjnych w formie wideo i audio.
§ 2 Zamówienie i dostarczenie materiałów
- W celu zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci materiałów należy:
- Wypełnić formularz na portalu.
- Potwierdzić warunki zamówienia.
- Dostawcą usługi newsletter jest AnoMail Software, dr Przemysław Rusiecki.
Adres dostawcy:
ul. Plac Osiedlowy 2/1, 41-506 Chorzów, Polska.
Krok #2: W ramach tej umowy użytkownik nie wnosi jakiejkolwiek opłaty pieniężnej za udostępnione materiały, ale dostarcza właścicielce portalu swoje dane osobowe i wyraża zgodę na przesyłanie mu newslettera.
Krok #3: Jeżeli użytkownik nie chce wyrazić zgody na przesyłanie mu newslettera, może dokonać zakupu materiałów, płacąc za nie określoną przez właścicielkę serwisu cenę.
- Cena za udostępnienie materiałów bez płatności danymi w zamian za zapis do newslettera to 48 zł (z VAT).
- Zakup w ten sposób wymaga dokonania zakupu materiałów za pośrednictwem sklepu lub indywidualnego kontaktu mailowego z właścicielką serwisu pod adresem: biuro@res.edu.pl.
- Dane kontaktowe są dostępne w części wprowadzającej do niniejszego regulaminu.
- W wiadomości zwrotnej otrzymasz drogą elektroniczną regulamin sprzedaży, politykę prywatności oraz informacje o płatności.
- Po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym właścicielka niezwłocznie prześle dostęp do materiałów w formie aktywnego linka.
- Do zawarcia umowy niezbędna jest akceptacja regulaminu sklepu poprzez kliknięcie w checkbox umieszczony na stronie sklepu lub poprzez akceptację regulaminu w wiadomości e-mail.
Krok #4: Zawarcie umowy w sposób, o którym mowa w Kroku #2, wymaga wypełnienia i przesłania formularza, a następnie potwierdzenia zapisu na listę subskrybentów newslettera poprzez kliknięcie w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany w formularzu zapisu (tzw. double opt-in). W formularzu konieczne jest podanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do subskrypcji newslettera oraz dostarczenia materiałów. Niezbędne dane to: adres mailowy i imię.
Krok #5: Umowę uważa się za zawartą z chwilą wyświetlenia użytkownikowi strony internetowej z potwierdzeniem subskrypcji newslettera. Na stronie zostanie wyświetlony napis: „Dziękujemy za rejestrację na Newsletter!”.
Krok #6: Materiały dostarczane są subskrybentowi poprzez wysyłkę na podany w formularzu adres e-mail wiadomości zawierającej link do pobrania lub uzyskania dostępu do materiałów.
Krok #7: Subskrybent może w każdej chwili i bez podawania przyczyny zrezygnować z usługi newslettera. Rezygnacja może zostać zgłoszona właścicielce portalu w formie elektronicznej za pośrednictwem aktywnego linku umieszczonego w stopce każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera (przycisk „Wypisuję się”). Rezygnacja możliwa jest również po zgłoszeniu żądania w formie elektronicznej na adres: webinary@res.edu.pl lub papierowo pod adresem: ul. Przędzalniana 60 lok 10, 15-688 Białystok. W momencie rezygnacji z newslettera następuje rozwiązanie umowy.
§ 3 Reklamacja
- Subskrybent może złożyć reklamację na usługę newslettera.
- Reklamacja może zostać złożona mailowo na adres: webinary@res.edu.pl lub w formie papierowej pod adresem: ul. Przędzalniana 60 lok 10, 15-688 Białystok.
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację subskrybenta, przedmiot reklamacji oraz żądania.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od złożenia. Odpowiedź udzielana jest w takiej samej formie, w jakiej zgłoszono reklamację, chyba że subskrybent wskaże inaczej.
§ 4 Odstąpienie od umowy
Rękojmia za wady jest wyłączona wobec subskrybentów innych niż konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta. W przypadku konsumentów zastosowanie znajdują przepisy ustawy o prawach konsumenta.
Subskrybent może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podawania przyczyny, informując o tym właścicielkę portalu.
Rezygnacja z newslettera może nastąpić w każdej chwili, niezależnie od odstąpienia od umowy, poprzez kliknięcie linku zamieszczonego w wiadomościach (przycisk „Wypisz mnie”).
Właścicielka portalu ma obowiązek dostarczyć subskrybentowi materiały zgodne z umową. Zgodność z umową ocenia się zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
Właścicielka portalu ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową materiałów, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności materiałów z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia materiałów, istniał w chwili ich dostarczenia.
Jeżeli materiały są niezgodne z umową, konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
Jeżeli materiały są niezgodne z umową, konsument będący subskrybentem może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, gdy:
o doprowadzenie do zgodności materiałów z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
o właścicielka portalu nie doprowadziła materiałów do zgodności z umową,
o brak zgodności materiałów z umową występuje nadal, mimo że właścicielka portalu próbowała doprowadzić materiały do zgodności z umową,
o brak zgodności materiałów z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w dalszej części tego regulaminu,
o z oświadczenia właścicielki portalu lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadziła ona materiałów do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta oraz przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
§ 5 Dane osobowe i pliki cookies
- Administratorem danych osobowych subskrybenta newslettera jest właścicielka portalu.
- Podanie danych osobowych przez użytkownika w formularzu zapisu na newsletter jest warunkiem zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
- Dane osobowe użytkownika przetwarzane są w celu zawarcia i wykonania umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci materiałów na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b RODO.
- Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w tym informacja o prawach użytkownika związanych z przetwarzaniem danych osobowych, a także zasady wykorzystywania plików cookie oraz innych technologii znajdują się w polityce prywatności dostępnej na stronie: https://www.res.edu.pl/polityka-prywatnosci/.
§ 6 Prawa autorskie
- Materiały udostępnione w ramach umowy stanowią przejaw własnej intelektualnej twórczości właścicielki portalu i podlegają ochronie prawa autorskiego.
- Korzystanie z udostępnionych treści poza dozwolonym użytkiem osobistym może skutkować pojawieniem się ryzyka odpowiedzialności karnej oraz cywilnej. W szczególności zakazane jest dalsze kopiowanie, powielanie, utrwalanie lub rozpowszechnianie udostępnionych materiałów bez zgody właścicielki portalu lub innych podmiotów uprawnionych.
§ 7 Postanowienia końcowe
- Właścicielka portalu zastrzega sobie prawo do modyfikacji zasad, na jakich umożliwia uzyskanie dostępu do materiałów, oraz wprowadzenia zmian w regulaminie, z tym zastrzeżeniem, że nowe zasady nie znajdują zastosowania wobec umów zawartych przed zmianą zasad.
- Właścicielka portalu informuje subskrybenta o treści proponowanej zmiany regulaminu, daty ich wejścia w życie oraz jednolitej treści regulaminu po zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej podanej w ramach procedury zapisywania się do newslettera.
- Przed wejściem w życie zmian regulaminu subskrybent może oświadczyć, że nie akceptuje wprowadzonych zmian, co jest równoznaczne z rezygnacją z otrzymywania newslettera.
- Zmiany w regulaminie wiążą subskrybenta, jeżeli został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni od otrzymania zawiadomienia.
- Wszelkie spory będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę właścicielki portalu, z wyłączeniem subskrybentów będących konsumentami, wobec których właściwość sądu określana jest zgodnie z zasadami ogólnymi.
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Dostęp do archiwalnych wersji regulaminu newslettera:
W tym miejscu będą dostępne archiwalne wersje regulaminu.
Regulamin uczestnictwa w bezpłatnych warsztatach Kreatywna BiznesKawa
1. Postanowienia Ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w bezpłatnych warsztatach „Kreatywna BiznesKawa” (dalej zwanych „Warsztatami”), organizowanych przez Elwirę Grygorczuk oraz Sylwię Głowacką działające wspólnie w ramach spółki cywilnej pod nazwą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. z siedzibą w Białymstoku (15-869) przy ul. Białostoczek 15/35, o numerach identyfikacyjnych NIP: 5423316405, REGON: 380410137 (dalej zwane jako „Organizatorki”).
- Warsztaty są skierowane do kobiet prowadzących własne firmy lub planujących założenie działalności gospodarczej.
- Udział w Warsztatach jest bezpłatny, jednak wymaga wcześniejszej rejestracji. Liczba uczestniczek jest limitowana.
2. Rejestracja i Udział
- Rejestracja na Warsztaty odbywa się poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej Organizatora: https://www.res.edu.pl/warsztaty/.
- Liczba miejsc na Warsztaty jest ograniczona, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
- Tworzona jest też lista rezerwowa, z której można skorzystać w przypadku zwolnienia miejsca.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.
- Uczestnik zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych w formularzu rejestracyjnym.
- Potwierdzenie uczestnictwa w Warsztatach zostanie przesłane na adres e-mail podany podczas rejestracji.
3. Warunki Uczestnictwa
- Uczestnik zobowiązuje się do aktywnego uczestnictwa w Warsztatach i przestrzegania zasad dobrego zachowania.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z Warsztatów osoby, która zakłóca ich przebieg lub narusza niniejszy regulamin.
- Uczestnik ponosi odpowiedzialność za swoje działania podczas Warsztatów.
4. Potwierdzenie i Odwołanie Uczestnictwa
- Z uwagi na duże zainteresowanie Warsztatami, Organizator prosi o potwierdzenie obecności na 3 dni przed datą wydarzenia.
- Potwierdzenie lub odwołanie uczestnictwa należy dokonać poprzez odpowiedź na e-mail z potwierdzeniem rejestracji lub kontaktując się z Organizatorem.
- W przypadku braku potwierdzenia obecności, Organizator zastrzega sobie prawo do przekazania miejsca innej osobie z listy rezerwowej.
5. Prawa Autorskie i Wykorzystanie Wizerunku
- Materiały udostępniane podczas Warsztatów (prezentacje, notatki, itp.) stanowią własność intelektualną Organizatora lub prelegentów i podlegają ochronie praw autorskich.
- Uczestnik zobowiązuje się do wykorzystywania materiałów wyłącznie do celów osobistych i niekomercyjnych.
- Podczas Warsztatów mogą być wykonywane zdjęcia i nagrania wideo. Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku w celach reportażowych i promocyjnych przez Organizatora (np. na stronie internetowej, w mediach społecznościowych). Zgoda odbywa się poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxu podczas rejestracji na wydarzenie, mailowo lub osobiście w czasie wydarzenia.
- Osoby, które nie wyrażają zgody na wykorzystanie swojego wizerunku, proszone są o poinformowanie Organizatora przed rozpoczęciem Warsztatów.
6. Odpowiedzialność Organizatora
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku działania siły wyższej, awarii technicznych lub innych przyczyn niezależnych od Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, programu lub odwołania Warsztatów z przyczyn niezależnych od Organizatora. W takim przypadku uczestnicy zostaną poinformowani o zmianach drogą mailową.
7. Ochrona Danych Osobowych
- Organizatorki są jednocześnie administratorkami danych osobowych uczestników.
- Dane osobowe uczestników będą przetwarzane w celu realizacji Warsztatów, komunikacji z uczestnikami oraz w celach marketingowych, zgodnie z Polityką Prywatności dostępną na stronie internetowej Organizatora.
- Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
8. Postanowienia Końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Aktualna wersja regulaminu będzie dostępna na stronie internetowej Organizatora.
- Uczestnictwo w Warsztatach oznacza akceptację niniejszego regulaminu. Zapoznanie się z regulaminem można potwierdzić klikając odpowiedni checkbox w sklepie podczas rejestracji na warsztaty.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyzję podejmuje Organizator.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Organizatorem pod adresem e-mail (…).
Jeszcze rekomendacje i oznaczenia w mediach społecznościowych, regulamin opinii
Regulamin dodawania opinii i treści w serwisie RES EDUKACJA
OSTATNIA AKTUALIZACJA: 25 marca 2025 roku
Droga klientko/drogi kliencie!
Niniejszy regulamin (dalej: regulamin) określa zasady dodawania opinii i publikowania treści na stronie www.res.edu.pl oraz w mediach społecznościowych na Facebooku i Instagramie na profilach RES KREATYWNIE i RES EDUKACJA. Jest to rodzaj świadczenia usługi elektronicznej i chciałybyśmy przekazać Ci w tym regulaminie kilka ważnych zasad.
W dokumencie, który czytasz znajdziesz zasady zamieszczania i weryfikowania opinii na temat produktów będących w ofercie spółki RES EDUKACJA oraz treści osadzanych przez innych użytkowników na naszej stronie i mediach społecznościowych.
Elwira Grygorczuk i Sylwia Głowacka
SPIS TREŚCI:
- Słowniczek
- Podstawowe postanowienia regulaminu
- 12 zasad publikacji opinii w serwisie
- System weryfikacji opinii w serwisie RES EDUKACJA w czterech krokach
- Prawa autorskie dotyczące opinii publikowanych w serwisie
- Zasady odpowiedzialności użytkownika w zakresie zamieszczanych przez niego treści
Zanim przejdziesz do przeczytania całego regulaminu zapoznaj się ze słowniczkiem podstawowych pojęć:
- Właścicielki marki RES EDUKACJA – Elwira Grygorczuk oraz Sylwia Głowacka działające wspólnie w ramach spółki cywilnej pod nazwą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. z siedzibą w Białymstoku (15-869) przy ul. Białostoczek 15/35, o numerach identyfikacyjnych NIP: 5423316405, REGON: 380410137.
- Użytkownik – klient sklepu internetowego, czytelnik w mediach społecznościowych na profilu RES KREATYWNIE lub osoba niebędąca klientem, ale współpracująca z właścicielkami marki RES EDUKACJA i mogąca zapoznać się z Treściami w obrębie serwisu lub osoba, która umieściła w serwisie Treść.
- Punkt kontaktowy – sposób umożliwiający Właścicielce serwisu bezpośrednią interaktywną komunikację drogą mailową z użytkownikami serwisu oraz z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych.
- Treść – dane i informacje wytworzone i dostarczane w postaci cyfrowej w szczególności informacje w formie tekstu, zdjęcia, grafiki lub innego materiału, treści umieszczone w komentarzach lub opiniach dostępnych na stronie serwisu.
- Usługa hostingu – usługa polegająca na przechowywaniu informacji przekazanych przez Użytkownika serwisu oraz na jego żądanie w rozumieniu przepisów DSA.
- Usługodawca – dostawca usługi hostingu, czyli właścicielka serwisu.
- Moderacja – działania niezautomatyzowane, podejmowane przez Usługodawcę, w szczególności w celu wykrywania, identyfikowania i zwalczania nielegalnych treści lub niezgodnych z warunkami korzystania z serwisu. Moderacja polega na sprawdzaniu treści, zmienianiu ich treści, usuwaniu nielegalnych treści lub konta użytkownika.
- Opinia – subiektywne wypowiedzi lub ich fragmenty publikowane przez sprzedawcę w sklepie RES EDUKACJA, mailowo pod adresem: biuro@res.edu.pl (…) oraz mediach społecznościowych (Instagram, Facebook) pod nickiem: RES KREATYWNIE oraz RES EDUKACJA.
- Produkt – każdy towar lub usługa, w tym usługi cyfrowe, treści cyfrowe, prawa i obowiązki wynikające ze stosunków cywilnoprawnych; towar w rozumieniu art. 2 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (dalej: produkt).
Podstawowe postanowienia:
Rezygnacja z usługi zamieszczania opinii możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu zamieszczania treści przez klienta marki RES EDUKACJA.
Opinię na temat produktów będących w ofercie spółki RES EDUKACJA może dodać wyłącznie klient.
Klient przesyłając opinię o produkcie/ach akceptuje i wyraża zgodę na przestrzeganie zasad niniejszego regulaminu.
Opinią użytkownika jest fragment informacji (wypowiedź) przesłany właścicielkom marki RES EDUKACJA i ściśle powiązany z jego subiektywnym spojrzeniem na przedmiot wypowiedzi (dalej: opinia).
Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie z możliwości dodawania opinii było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające dodawanie opinii to:
Przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta z włączoną obsługą języka JavaScript.
Łącze internetowe o przepustowości co najmniej 512 kbit/s.
W celu dodawania opinii konieczne jest posiadanie przez użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej.
Opinie pochodzą w szczególności od klientów, którzy dokonali zakupu produktu, osób, które otrzymały produkt nieodpłatnie (m.in. prelegenci z bezpłatnego wynajmu Sali podczas wydarzenia BiznesKawa), oraz osób, które korzystały z produktu w ramach współpracy (m.in. na podstawie umowy cywilnoprawnej).
12 zasad publikowania opinii w serwisie Res Edukacja
Zasada poprawności językowej:
Aby opinia mogła być opublikowana przez sprzedawcę, powinna być napisana w języku polskim z zachowaniem obowiązujących zasad poprawnej polszczyzny.
Zasada spełnienia wymogów systemu wizytówka Googla:
W celu opublikowania opinii użytkownik powinien podać następujące dane, tj.:
a. ocenę w skali od 1 do 5 gwiazdek dla kluczowych cech produktu,
b. oznaczenie użytkownika (imię lub nick),
c. adres e-mail (niewidoczny dla innych Użytkowników serwisu),
d. treść opinii.
Użytkownik musi następnie oświadczyć, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego treść poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku potwierdzającego dodanie opinii. Powyższe dane mogą zostać wykorzystane w celu weryfikacji prawdziwości wypowiedzi.
Zasada weryfikacji i decyzji o publikacji:
Opinia nadesłana przez użytkownika zostanie opublikowana po weryfikacji właścicielki marki Res Edukacja pod kątem zgodności jej treści z zasadami przewidzianymi w Regulaminie. Sprzedawca ma prawo do decydowania o umieszczaniu lub odrzucaniu nadesłanej opinii.
Decyzja o umieszczeniu lub odrzuceniu opinii następuje w terminie do 14 dni roboczych liczonych od momentu przesłania opinii przez użytkownika. O odrzuceniu opinii użytkownik jest informowany w wiadomości wysłanej na adres e-mail podany w formularzu dodawania opinii, wraz z podaniem przyczyny odrzucenia. Użytkownik ma możliwość ponownego umieszczenia opinii spełniającej warunki niniejszego regulaminu.
Zasada odpowiedzialności za treści:
Użytkownik oświadcza, że jego wypowiedź nie narusza obowiązujących przepisów prawa ani praw osób trzecich. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wypowiedzi przez niego umieszczone.
Zasada odrzucenia opinii:
Właścicielki marki zastrzegają sobie prawo do odmowy publikacji opinii, w przypadku gdy:
- jest sprzeczna z prawem lub dobrymi obyczajami, w szczególności wzywa do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp., zawiera treści faszystowskie, pornograficzne, powszechnie uznane za wulgarne, propaguje przemoc lub obraża uczucia religijne;
- narusza jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie, prawa własności przemysłowej, tajemnicę przedsiębiorstwa lub zobowiązania o zachowaniu poufności;
- zawiera dane osobowe, teleadresowe, adresy e-mail lub inne dane umożliwiające bezpośredni kontakt;
- zawiera odnośniki do innych stron internetowych, podmiotów innych niż marka Res Edukacja, w szczególności konkurencyjnych serwisów czy sklepów internetowych;
- zawiera treści reklamowe lub inne treści o charakterze komercyjnym;
- nie dotyczy w całości lub części opiniowanego produktu;
- zawiera treści o charakterze spamu;
- jest zamieszczana przez automaty, tzw. boty.
Zasada dostępu do opinii:
Właścicielki marki umożliwiają dostęp do wystawionych opinii o produktach.
Zasada udostępniania opinii organom:
Treści opinii użytkowników mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom ścigania lub wymiaru sprawiedliwości.
Zasada publikacji opinii:
W sklepie oraz w mediach społecznościowych publikowane są wszystkie opinie spełniające warunki niniejszego regulaminu – zarówno pozytywne, jak i negatywne.
Zasada obliczania średniej oceny:
Ocena użytkowników dla produktu to średnia wyliczona na podstawie indywidualnych ocen użytkowników, przyznawanych za kluczowe cechy produktu zgodnie z § 2 ust. 3 lit. a Regulaminu. Oceny poszczególnych cech mają jednakową wagę przy wyliczaniu średniej. Średnia nie uwzględnia opinii, co do których odmówiono publikacji na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym regulaminie.
Zasada weryfikacji autentyczności:
Sprzedawca zapewnia, poprzez wdrożenie odpowiedniego systemu weryfikacji opinii, że opinie publikowane w sklepie oraz w mediach społecznościowych pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go nabyli. Opinie niepochodzące od konsumentów nie przechodzą procesu weryfikacji.
Zasada niezależności opinii i transparentności:
Opinie publikowane w wizytówce Google, w sklepie oraz mediach społecznościowych przez konsumentów nie są sponsorowane i są niezależne od stosunku umownego istniejącego pomiędzy konsumentem a sprzedawcą. W serwisie mogą być publikowane opłacone recenzje lub recenzje w ramach bezpłatnej współpracy barterowej, jednak takie współprace są oznaczone zgodnie z wymogami wskazanymi przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Do tego typu opinii dodawane są dopiski: współpraca recenzencka | współpraca barterowa | rekomendacja przygotowana w ramach współpracy z prelegentem.
System weryfikacji opinii w serwisie Res Edukacja w czterech krokach
Krok #1: WERYFIKACJA UŻYTKOWNIKA
Opinie dodawane przez użytkowników za pośrednictwem formularza kontaktowego, skrzynki mailowej, wizytówki Google weryfikuje się pod kątem tego, czy opinia pochodzi od użytkownika, który używał produktu lub go nabył poza sklepem.
Krok #2: WERYFIKACJA DANYCH
Sprzedawca weryfikuje, czy dane podane podczas dodawania opinii (m.in. imię, nazwisko, adres e-mail) są zgodne z danymi (tj. imię, nazwisko, adres e-mail) użytymi do zakupu w sklepie opiniowanego produktu (tj. czy dane te zostały użyte w procesie składania zamówienia).
Krok #3: WERYFIKACJA ZGODNOŚCI Z ZASADAMI REGULAMINU
Sprzedawca weryfikuje, czy opinia jest zgodna z niniejszym regulaminem. Jeżeli sprzedawca posiada wątpliwości co do wystawionej opinii, zwraca się do konsumenta, który przesłał opinię do publikacji, o udzielenie informacji potwierdzającej, że jest konsumentem, który rzeczywiście używał tego produktu lub go kupił.
Krok #4: PUBLIKACJA OPINII
Sprzedawca samodzielnie publikuje sprawdzone (zweryfikowane) opinie w prowadzonym sklepie internetowym poprzez zatwierdzenie opinii w systemie.
Prawa autorskie do opinii
- Użytkownik publikujący opinię udziela właścicielkom marki Res Edukacja nieograniczonej w czasie licencji na nieodpłatne korzystanie oraz rozpowszechnianie, publikowanie, kopiowanie, modyfikowanie oraz dystrybucję wszelkich zamieszczonych przez niego opinii w sklepie oraz w mediach społecznościowych.
W ramach udzielonej licencji sprzedawca otrzymuje prawo do:
- Rozpowszechniania opinii przez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (Internet), publiczne wyświetlenie i republikację.
- Utrwalania i zwielokrotniania opinii – wytwarzania dowolną techniką egzemplarzy opinii, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową.
W ramach udzielonej licencji autor wyraża zgodę na:
- Wykorzystywanie opinii w dowolnych częściach.
- Udzielanie sublicencji osobom trzecim na wykorzystywanie utworu lub jego części.
- Wykorzystywanie utworu lub jego części w celu promocji i reklamy produktów i sklepu.
Autor, udzielając licencji, zapewnia sprzedawcę, że opinia jest autorska, wynikiem własnej intelektualnej pracy użytkownika, i nie narusza praw autorskich osób trzecich. W przypadku nieprawdziwości powyższych oświadczeń użytkownik ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich za naruszenie ich praw.
Zasady odpowiedzialności użytkownika w zakresie zamieszczanych przez niego treści w mediach społecznościowych Res Kreatywnie oraz serwisie Res Edukacja
Zasada dobrowolności rozpowszechniania:
Zamieszczając treści oraz udostępniając je, użytkownik dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści.
Zasada oświadczenia użytkownika:
Użytkownik publikując treść jednocześnie oświadcza, że:
a. Jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych do utworów i/lub praw pokrewnych do przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści.
b. Wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych użytkowników oraz sprzedawcę, jak również upoważnia sprzedawcę do ich nieodpłatnego wykorzystania zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
c. Wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Zasada zakazu publikacji treści nielegalnych i obraźliwych:
Zabronione jest udostępnianie za pośrednictwem usługi treści sprzecznych z prawem, w tym zwłaszcza takich, które mogłyby:
Naruszać inne postanowienia regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.
Zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich.
Naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa, lub zobowiązania o zachowaniu poufności.
Posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierać słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów) czy prezentować inne osoby w niekorzystnym świetle.
Pozostawać w sprzeczności z interesem sprzedawcy, np. treści o charakterze reklamowym innego przedsiębiorcy, treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
System weryfikacji opinii w serwisie Res Edukacja w czterech krokach
Krok #1: WERYFIKACJA UŻYTKOWNIKA
Opinie dodawane przez użytkowników za pośrednictwem formularza kontaktowego, skrzynki mailowej, wizytówki Google weryfikuje się pod kątem tego, czy opinia pochodzi od użytkownika, który używał produktu lub go nabył poza sklepem.
Krok #2: WERYFIKACJA DANYCH
Sprzedawca weryfikuje, czy dane podane podczas dodawania opinii (m.in. imię, nazwisko, adres e-mail) są zgodne z danymi (tj. imię, nazwisko, adres e-mail) użytymi do zakupu w sklepie opiniowanego produktu (tj. czy dane te zostały użyte w procesie składania zamówienia).
Krok #3: WERYFIKACJA ZGODNOŚCI Z ZASADAMI REGULAMINU
Sprzedawca weryfikuje, czy opinia jest zgodna z niniejszym regulaminem. Jeżeli sprzedawca posiada wątpliwości co do wystawionej opinii, zwraca się do konsumenta, który przesłał opinię do publikacji, o udzielenie informacji potwierdzającej, że jest konsumentem, który rzeczywiście używał tego produktu lub go kupił.
Krok #4: PUBLIKACJA OPINII
Sprzedawca samodzielnie publikuje sprawdzone (zweryfikowane) opinie w prowadzonym sklepie internetowym poprzez zatwierdzenie opinii w systemie.
Prawa autorskie do opinii
- Użytkownik publikujący opinię udziela właścicielkom marki Res Edukacja nieograniczonej w czasie licencji na nieodpłatne korzystanie oraz rozpowszechnianie, publikowanie, kopiowanie, modyfikowanie oraz dystrybucję wszelkich zamieszczonych przez niego opinii w sklepie oraz w mediach społecznościowych.
W ramach udzielonej licencji sprzedawca otrzymuje prawo do:
- Rozpowszechniania opinii przez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (Internet), publiczne wyświetlenie i republikację.
- Utrwalania i zwielokrotniania opinii – wytwarzania dowolną techniką egzemplarzy opinii, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową.
W ramach udzielonej licencji autor wyraża zgodę na:
- Wykorzystywanie opinii w dowolnych częściach.
- Udzielanie sublicencji osobom trzecim na wykorzystywanie utworu lub jego części.
- Wykorzystywanie utworu lub jego części w celu promocji i reklamy produktów i sklepu.
Autor, udzielając licencji, zapewnia sprzedawcę, że opinia jest autorska, wynikiem własnej intelektualnej pracy użytkownika, i nie narusza praw autorskich osób trzecich. W przypadku nieprawdziwości powyższych oświadczeń użytkownik ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich za naruszenie ich praw.
Zasady odpowiedzialności użytkownika w zakresie zamieszczanych przez niego treści w mediach społecznościowych Res Kreatywnie oraz serwisie Res Edukacja
Zasada dobrowolności rozpowszechniania:
Zamieszczając treści oraz udostępniając je, użytkownik dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści.
Zasada oświadczenia użytkownika:
Użytkownik publikując treść jednocześnie oświadcza, że:
a. Jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych do utworów i/lub praw pokrewnych do przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści.
b. Wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych użytkowników oraz sprzedawcę, jak również upoważnia sprzedawcę do ich nieodpłatnego wykorzystania zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
c. Wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Zasada zakazu publikacji treści nielegalnych i obraźliwych:
Zabronione jest udostępnianie za pośrednictwem usługi treści sprzecznych z prawem, w tym zwłaszcza takich, które mogłyby:
a) Zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich.
b) Naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa, lub zobowiązania o zachowaniu poufności.
c) Posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierać słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów) czy prezentować inne osoby w niekorzystnym świetle.
d) Pozostawać w sprzeczności z interesem sprzedawcy, np. treści o charakterze reklamowym innego przedsiębiorcy, treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
e) Naruszać w inny sposób postanowienia regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.
Procedura publikowania treści w serwisie RES EDUKACJA i mediach społecznościowych RES KREATYWNIE w trzech krokach
Krok 1: Weryfikacja zgodności treści
- Przygotowanie treści: Na portalu Res Edukacja podejmujemy działania zgodne z prawem i publikujemy wyłącznie legalne treści. Użytkownik ma obowiązek korzystania z serwisu zgodnie z regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami, z uwzględnieniem dóbr osobistych oraz praw własności intelektualnej, w szczególności przysługujących właścicielkom serwisu lub osobom trzecim praw autorskich.
Krok 2: Uzupełnienie i weryfikacja danych użytkownika
- Zabronione jest składanie zamówienia anonimowo, pod pseudonimem lub używając niepoprawnych danych osobowych.
- Nie wolno publikować treści zawierających linki do innych stron internetowych, prowadzących niedozwolone działania reklamowe, promocyjne, marketingowe, w tym działalność konkurencyjną czy spamowanie.
Krok 3: Publikacja przy zachowaniu zakazu publikowania bezprawnych treści
- Podczas korzystania z serwisu zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności:
- Treści naruszających przepisy prawa, prawa własności intelektualnej, czy dobra osobiste innych osób.
- Treści wzywających do przemocy wobec jakichkolwiek istot żywych, pochwalających przemoc, czy propagujących nienawiść na tle różnic płciowych, narodowościowych, etnicznych, rasowych lub wyznaniowych.
- Treści o charakterze szowinistycznym, mizoginistycznym, wulgarnym, obraźliwym lub nawołujących do zachowań niebezpiecznych.
- Treści naruszających dobre obyczaje, obowiązujący porządek prawny czy normy społeczne.
Zasady moderacji nielegalnych treści i treści naruszających regulamin
- Właścicielki marki RES EDUKACJA nie ponoszą odpowiedzialności za nielegalne treści publikowane przez innych użytkowników, jednak podejmują bezzwłocznie działania w celu ich usunięcia lub zablokowania dostępu, gdy tylko uzyskają wiedzę o tych treściach.
- Właścicielki marki mogą moderować treści użytkowników z należytą starannością, proporcjonalnością i obiektywizmem, z uwzględnieniem praw wszystkich stron.
- Użytkownik, którego treść podlega moderacji, zostanie poinformowany o tej decyzji, jeśli właścicielki dysponują danymi kontaktowymi umożliwiającymi komunikację.
- W uzasadnieniu decyzji o moderacji treści właścicielki wskazują konkretne podstawy do zastosowania sankcji.
- Właścicielki mogą wezwać użytkownika do samodzielnego poprawienia opublikowanych treści w serwisie.
Zasady zgłaszania nielegalnych opinii i treści
- Zgłoszenie treści: Użytkownik, który uważa treść w serwisie za nielegalną lub naruszającą regulamin, może przesłać zgłoszenie do właścicielek marki Res Edukacja.
- Punkt kontaktowy: Właścicielki marki ustanowiły interaktywny punkt kontaktowy dla zgłoszeń związanych z serwisem oraz dla właściwych organów. Punkt ten jest dostępny pod adresem e-mail: biuro@res.edu.pl. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
- Potwierdzenie zgłoszenia: Właścicielki marki informują nadawcę zgłoszenia o jego otrzymaniu nie później niż w ciągu 7 dni.
- Zgłoszenie powinno zawierać:
- Informację o treści, której dotyczy zgłoszenie (np. komentarz, opinia).
- Powody uznania treści za nielegalną lub niezgodną z regulaminem.
- Dane kontaktowe zgłaszającego, minimum adres e-mail.
- Rozpatrzenie zgłoszenia: Właścicielki marki rozpatrują zgłoszenie bez zbędnej zwłoki (do 7 dni). Decyzja jest podejmowana obiektywnie, z należytą starannością, a w razie potrzeby właścicielki mogą zwrócić się do autora treści o dodatkowe wyjaśnienia.
Procedura nakładania sankcji za umieszczanie nielegalnych opinii i treści
- Właścicielki marki Res Edukacja mają prawo podjąć decyzję dotyczącą nałożenia sankcji na treści umieszczone przez użytkownika, w tym: ograniczyć widoczność treści, usunąć treść lub uniemożliwić dostęp do niej.
- Właścicielki marki mają także prawo do modyfikacji opublikowanej treści oraz zawieszenia lub zakończenia świadczenia usługi w całości lub części dla użytkownika, który opublikował nielegalne treści lub naruszył zasady regulaminu.
Procedura odwoławcza od zgłoszenia nielegalnych treści i opinii lub treści niezgodnych z regulaminem
- Od decyzji właścicielek marki dotyczącej zgłoszenia nielegalnych lub niezgodnych z regulaminem treści przysługuje odwołanie.
- Odwołanie powinno zawierać:
- Precyzyjne wskazania, dlaczego wydana decyzja jest nieprawidłowa.
- Szczegółowe uzasadnienie stanowiska.
- Wskazanie negatywnych skutków wydania decyzji dla osoby zgłaszającej lub osoby trzeciej.
- Użytkownik może odwołać się od decyzji w terminie 14 dni od otrzymania jej uzasadnienia.
- Odwołanie można złożyć w formie interaktywnej za pośrednictwem punktu kontaktowego.
- Właścicielki marki rozpatrują odwołania w terminie 7 dni od ich otrzymania i informują osobę zgłaszającą oraz inne zainteresowane strony o wyniku sprawy.
- Decyzja wydana po rozpatrzeniu odwołania jest ostateczna i nie przysługuje od niej kolejne odwołanie.
Procedura informowania odpowiednich organów o nielegalnych treściach
W przypadku, gdy właścicielki marki Res Edukacja powezmą informacje dające podstawę do podejrzenia, że doszło, dochodzi lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informują właściwe organy ścigania lub organy sądowe.
Procedura reklamacji dodawania opinii i treści
Użytkownik może zgłosić reklamację dotyczącą korzystania z usługi dodawania opinii i publikowania treści. Reklamacja może być złożona:
- W formie e-mailowej na adres: webinary@res.edu.pl.
- W formie papierowej pod adresem: ul. Przędzalniana 60 lok 10, 15-688 Białystok.
Reklamacja powinna zawierać:
- Opis zaistniałego problemu.
- Właścicielki marki Res Edukacja rozpatrują reklamacje niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od jej złożenia, udzielając użytkownikowi odpowiedzi.
- Użytkownik będący konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- Zasady dostępu do procedur pozasądowych rozpatrywania reklamacji dostępne są na stronach internetowych podmiotów takich jak rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
Końcowe zasady i postanowienia
- Właścicielki marki Res Edukacja zastrzegają sobie prawo do kontaktu z użytkownikiem zamieszczającym opinię pod pozostawionym adresem e-mail.
- Użytkownik i sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usługi dodawania opinii w sklepie w każdym czasie i bez podania przyczyn, przy czym należy zachować prawa nabyte przed rozwiązaniem umowy.
- Użytkownik rozwiązuje umowę poprzez wysłanie do sprzedawcy stosownego oświadczenia woli.
- Sprzedawca rozwiązuje umowę, przesyłając oświadczenie na adres e-mail podany przez użytkownika.
Zasady zmiany zapisów w regulaminie strony:
- Prawo do zmian: Właścicielki marki mogą wprowadzać zmiany w regulaminie z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa, wprowadzenie nowych treści lub usług cyfrowych, zmiany technologiczne.
- Powiadomienie użytkowników: Klienci i użytkownicy będą informowani o zmianach drogą e-mailową oraz poprzez publikację nowego regulaminu na stronie internetowej.
- Stosowanie starego regulaminu do istniejących umów: Umowy zawarte przed zmianą regulaminu podlegają zapisom obowiązującym w dniu ich zawarcia. Zmiany regulaminu wchodzą w życie po upływie 10 dni od ich publikacji.
- Rozstrzyganie sporów: Regulamin podlega prawu polskiemu. Spory między usługodawcą a klientami niebędącymi konsumentami będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby usługodawcy.
Załączniki do Regulaminu
Załączniki do Regulaminu
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
– POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować osobę odpowiedzialną za wykonanie czynności odstąpienia od umowy:
Elwirę Grygorczuk lub Sylwię Głowacką działające wspólnie w ramach spółki cywilnej pod nazwą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. z siedzibą w Białymstoku (15-869), ul. Białostoczek 15/35, o numerach identyfikacyjnych NIP: 5423316405, REGON: 380410137,
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. (Informujemy, iż oświadczenie może zostać przesłane np. pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). - Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo także przesłać oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej: www.res.edu.pl. W przypadku skorzystania z tej możliwości, potwierdzimy niezwłocznie otrzymanie informacji o odstąpieniu od umowy.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy przesłać informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia przed jego upływem.
Skutki odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego droższego sposobu dostarczenia niż oferowany przez nas standardowy), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu.
- Zwrotu płatności dokonamy w taki sam sposób, w jaki dokonali Państwo pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzą się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat związanych ze zwrotem.
- Możemy wstrzymać się ze zwrotem do czasu otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które nastąpi wcześniej.
- Towar należy zwrócić na adres: ul. Przędzalniana 60 lok 10, 15-688 Białystok, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeśli towar zostanie wysłany przed jego upływem.
- Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia jego cech i funkcjonowania.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(Korzystanie z formularza jest fakultatywne.)
Miejscowość i data: ………………………………………………………………
Adresat:
Elwira Grygorczuk oraz Sylwia Głowacka działające wspólnie w ramach spółki cywilnej pod nazwą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c.
NIP: 5423316405, REGON: 380410137
ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok
Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów()/umowy o dzieło ()/świadczenia następującej usługi(): ………………………………………………………………………………………… Data zawarcia umowy: Imię i nazwisko konsumenta(-ów): Adres konsumenta(-ów): Podpis konsumenta (tylko w wersji papierowej): () Niepotrzebne skreślić.
Wzór formularza reklamacyjnego
Miejscowość, data: ………………………………
Dane użytkownika:
Imię i nazwisko/firma: ………………………………
Adres zamieszkania: ………………………………
E-mail: ………………………………
Numer telefonu: ………………………………
Numer zamówienia: ………………………………
Data odbioru zamówienia: ………………………………
Adresat:
Elwira Grygorczuk oraz Sylwia Głowacka działające wspólnie w ramach spółki cywilnej pod nazwą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c.
NIP: 5423316405, REGON: 380410137
ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok
Reklamacja towaru:
Zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………………………… towar: ……………… (informacja o towarze) jest niezgodny z umową. Niezgodność towaru z umową polega na:
………………………………………………………………………………………
Niezgodność została stwierdzona w dniu ………………………………
Z uwagi na powyższe proszę o: ……………………………… (proszę wskazać odpowiednie roszczenie).
Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: ………………………………
Posiadacz rachunku bankowego: ………………………………
Podpis: ………………………………