Najczęściej zadawane pytania
SZKOLENIA W FORMIE ONLINE
Na jakiej platformie są realizowane Wasze szkolenia?
Nasze szkolenia realizowane są na platformie ClickMeeting.
Czy platforma ClickMeeting wymaga instalacji przed dołączeniem do wydarzenia?
Prezenterzy oraz uczestnicy nie muszą tworzyć konta ClickMeeting, aby dołączyć do webinaru lub spotkania. Mogą zostać zaproszeni do wydarzenia poprzez zaproszenie e-mail z linkiem przekierowującym do pokoju webinarowego.
Pamiętaj, że logując się do pokoju webinarowego, zostaniesz poproszony o wpisanie swojego imienia oraz adresu e-mail.
Uczestnicy mają również możliwość dołączenia do pokoju webinarowego z iPadu, iPhona, urządzeń z systemem operacyjnym Android za pomocą aplikacji mobilnej lub przeglądarki (Google Chrome lub Safari). Nie wymaga to żadnej instalacji systemu, ponieważ opiera się to na technologii RWD.
Jak dołączyć do wydarzenia?
Aby dołączyć, potrzebujesz adresu pokoju. Po prostu kliknij na niego lub wklej go w pasek adresu swojej przeglądarki.
Nie ładuje mi strona z linkiem do szkolenia - co zrobić?
Proszę zamknąć dotychczas otwarte strony i spróbować otworzyć link ponownie – preferowana przeglądarka to Google Chrome.
Wyświetla mi się komunikat „pokój nie istnieje”. Co mam zrobić ?
Prawdopodobnie cały link nie został skopiowany, tylko jakaś jego część. Proszę skopiować cały link i spróbować ponownie wkleić go do przeglądarki.
Czemu słyszę echo podczas zadawania pytania?
Jeśli w pokoju webinarowym słychać echo, może być to spowodowane urządzeniem, które używasz. Sytuacja ta ma miejsce, gdy podczas wydarzenia mówi wiele osób i co najmniej jedna z nich używa głośników w swojej konfiguracji sprzętowej. W ten sposób dźwięk z głośników komputera jest zbierany przez mikrofon i wysyłany z powrotem do pokoju webinarowego, powodując problem powracającego dźwięku.
Możesz rozwiązać ten problem wyciszając głośniki podczas używania mikrofonu (zadawania pytania).
Czy szkolenie on-line kończy się uzyskaniem certyfikatu?
Tak, każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. Wysyłany jest w formacie PDF na adres mailowy podany w zgłoszeniu.
Jaka forma płatności za szkolenie on-line jest akceptowana?
Preferujemy płatność przelewem.
Kiedy dokonuje się płatności za szkolenie ?
Po szkoleniu, dostają państwo fakturę z 7dniowym terminem płatności
Czy jest możliwość otrzymania faktury z dłuższym terminem płatności?
Tak, tylko trzeba to zgłosić telefonicznie bądź umieścić taką informację na formularzu zgłoszeniowym.
Czy po zakończonym szkoleniu otrzymam materiały szkoleniowe?
Tak, zapewniamy materiały w wersji elektronicznej.
Czy możecie przygotować szkolenie, którego nie ma w Waszej ofercie?
Oczywiście! Na życzenie jesteśmy w stanie przygotować szkolenie z wybranej przez Państwa tematyki, zapraszamy do zgłaszania zapotrzebowania. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.(res@res.edu.pl, tel. 798 301 329)
Zapisałem się na szkolenie, ale z przyczyn niezależnych ode mnie nie będę mógł w nim uczestniczyć, co mam zrobić?
Nieobecność na szkoleniu można zgłaszać najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia, telefonicznie bądź drogą mailową na adres e-mail res@res.edu.pl. W wypadku gdy uczestnik szkolenia nie powiadomi nas o swojej nieobecności (lub powiadomi później niż 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia) zostanie obciążony kosztami w wysokości 80% ceny szkolenia. Istnieje również możliwość zmiany zgłoszonego uczestnika z tej samej instytucji, jednak nie później niż na dzień przed terminem szkolenia
Skąd mam wiedzieć czy przesłane przeze mnie zgłoszenie do Was dotarło?
Po otrzymaniu zgłoszenia na szkolenie firma RES Edukacja przesyła na adres mailowy zawarty w formularzu potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. W przypadku nie otrzymania wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zalecamy kontakt telefoniczny 798 301 329, lub mailowy res@res.edu.pl.
Skąd mam wiedzieć czy szkolenie na które się zapisałem/am odbędzie się w wyznaczonym terminie?
Najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia, na podany w zgłoszeniu adres e-mail zostaną przesłane informacje dotyczące tego, czy szkolenie odbędzie się w wyznaczonym terminie. W przypadku potwierdzenia szkolenia, zostaną wysłane wszelkie informacje organizacyjne. W przypadku braku jakichkolwiek informacji dotyczących szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 798 301 329.