Zdalne zarządzanie pracownikami w jednostkach administracji publicznej – czyli jak zwiększyć efektywność w 3 krokach
Kategorie
Kadry i płaceRegion
Dolnośląskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 03. lutego 2021 r. Miejsce: online Cena: 345 zł (+VAT)
Elwira Grygorczuk
tel. 518 192 393
e-mail: egrygorczuk@res.edu.pl
Adresaci
Adresaci szkolenia
Kadra kierownicza urzędów administracji publicznej.
Cel
Zwiększenie efektywności zarządzania pracownikami pracującymi zdalnie, dzięki pracy nad 3-ma obszarami: organizacją pracy zdalnej dla zespołu, budowaniem relacji: kierownik-pracownik i komunikacją.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
wyposażenie uczestników szkolenia w wiedzę, umiejętności i narzędzia, które:
- usprawnią zarządzanie pracownikami pracującymi zdalnie,
- umożliwią odpowiednie delegowanie zadań oraz radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych (z uwzględnieniem technik komunikacji),
- ułatwią budowanie wzajemnych więzi w zespole rozproszonym
Metody dydaktczne
METODY DYDAKTYCZNE: mini wykład, dyskusja moderowana, praca w grupach, case study, praca indywidualna,
ŚRODKI DYDAKTYCZNE: komputer/tablet/ smartfon z dostępem do internetu, umożliwiający pracę z kamerą i mikrofonem, słuchawki, prezentacja multimedialna, szablony do ćwiczeń
Korzyści
Po szkoleniu uczestnik:
- miał świadomość kluczowych czynników, które wpływają na efektywność zespołu rozproszonego( pracowników zdalnych),
- umiał wzmocnić współpracę w zespole rozproszonym dzięki właściwej komunikacji i integracji członków zespołu,
- wiedział jak dostosować swój styl zarządzania do występujących w zespole rozproszonym problemów lub zadań,
- posiadał wiedzę z zakresu dotyczącego budowania autorytetu,
- znał potrzeby zespołu rozproszonego oraz rozumiał znaczenie i rolę wsparcia kierownika,
- posiadał narzędzia do efektywnego organizowania pracy zdalnej własnej i pracowników,
- wiedział, jak rozwijać kompetencje społeczne w zakresie komunikacji interpersonalnej
Program szkolenia
KROK 1
ORGANIZACJA PRACY ZDALNEJ ZESPOŁU ROZPROSZONEGO
– czym jest zespół rozproszony (zdalny) – charakterystyka
– różnice i podobieństwa w pracy stacjonarnej i on-line dla zespołu
– organizowanie pracy zdalnej w zespole rozproszonym – cel, grafik, zadania, instrukcja, informacja
– synchronizacja pracy zdalnej – czas-miejsce-zadania
– jakim kierownikiem jesteś? -poznaj czy twój styl zarządzania jest odpowiedni do pracy zdalnej
KROK 2
BLASKI I CIENIE HOME OFFICE- CO KIEROWNIK POWINIEN WIEDZIEĆ?
– przygotowanie pracowników do zmiany sposobu pracy
– potrzeby pracownika a home office (rodzaje potrzeb związanych z wykonywaniem pracy zdalnej)
– budowanie zaufania w relacji pracownik zdalny-kierownik
– główne problemy pracowników w zespole pracującym zdalnie – jak je rozwiązywać?
– problem (niespójność, brak efektywności) a konflikt – różnice i podobieństwa
– rodzaje konfliktów i sposoby ich rozwiązywania on line
KROK 3
KOMUNIKACJA W ZESPOLE ZDALNYM – JAK MÓWIĆ BY SŁUCHALI, JAK SŁUCHAĆ BY MÓWILI?
– specyfika komunikacji w zespole pracującym zdalnie – jak skutecznie przekazywać instrukcje i wskazówki dla poszczególnych członków zespołu
– rodzaje barier komunikacyjnych występujących w zespole rozproszonym
– 4 potrzeby słuchacza (pracownika) w rozmowie z przełożonym i narzędzia do ich realizacji (parafraza)
– znaczenie informacji zwrotnej w komunikacji zdalnej
Podsumowanie, dyskusja, wnioski.
Prowadzący
Certyfikowany trener II stopnia, z ponad 19-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów. Ukończyła prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych i własności intelektualnej. Ponadto absolwentka studiów podyplomowych z kierunków: pedagogika, przedsiębiorczość i zarządzanie zasobami ludzkimi. Od kilku lat wykładowca akademicki w Wrocławskiej Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej, realizująca wykłady z zakresu prawa ochrony danych osobowych i własności intelektualnej, również w zespołach międzynarodowych. Przedsiębiorca i praktyk biznesu -właścicielka firmy szkoleniowej, realizująca zlecenia dla firm, administracji publicznej i klientów indywidualnych. Promuje etykę w życiu osobistym i zawodowym.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
- W oparciu o platformę szkoleniową;
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Przy zgłoszeniu do 22. stycznia 2021 cena szkolenia to jedyne 315 zł/os!
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Nadzór jednostki samorządu terytorialnego nad prawidłowością wprowadzania danych do Systemu Informacji Oświatowej w kontekście składania w 2024 roku wniosku o rezerwę subwencji oświatowej
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia