szkolenie online

Zastosowanie ChatGPT w edukacji

ID szkolenia: 3781

Kategorie

Kadry i płace

Region

Cała Polska

Tagi

#administracja_publiczna, #ChatGPT, #Podstawowe funkcje bota, #Przykłady_zastosowań, #Wykorzystanie_ChatGPT
Opiekun szkolenia

Cel

• Zdobycie wiedzy w jaki sposób funkcjonują algorytmy sztucznej inteligencji i w jaki sposób mogą wspomóc pracę organu administracji publicznej
• Pokazanie w jaki sposób AI, a w szczególności ChatGPT może pomóc w procesie edukacji studentów i uczniów
• Pokazanie możliwości wykorzystani AI w pracy wykładowców
• Pokazanie praktycznych zastosowań AI

Adresaci

• Kadra dydaktyczna
• Osoby chcące wykorzystać AI jako przydatne narzędzia w swojej pracy
• Pracownicy uczelni i szkół
• Wszyscy zainteresowani tematem.

Program szkolenia

Moduł 1: Sztuczna inteligencja w edukacji
I.Wprowadzenie do AI, z uwzględnieniem ChatGPT
1.Co to jest sztuczna inteligencja?
2.Różnice między sztuczną inteligencją a uczeniem maszynowym.
3.Przykłady zastosowań SI i UM w różnych dziedzinach.
4.Popularne narzędzia SI i platformy: TensorFlow, PyTorch, Keras.
5.Narzędzia komercyjne: IBM Watson, Microsoft Azure AI, Google AI.
6.Narzędzia open-source i darmowe zasoby: Scikit-learn, OpenAI.
7.Przedstawienie różnych zastosowań sztucznej inteligencji w edukacji
8.Czym jest ChatGPT?
9.Przegląd możliwości i zastosowań ChatGPT
10.Zalety i ograniczenia
11.Jak zacząć z ChatGPT?
12.Podstawowe funkcje bota
13.Przykłady zastosowań w różnych branżach

II.AI w edukacji
1.Systemy rekomendacyjne
2.Adaptacyjne platformy e-learningowe
3.Automatyzacja procesów administracyjnych:
4.Zarządzanie zapisami i rejestracją.
5.Obsługa pytań studentów (chatboty).
6.Wsparcie dla nauczycieli i studentów
7.Pomoc w tworzeniu materiałów dydaktycznych.
8.Analiza wyników i postępów studentów.
9.Przedstawienie funkcjonalności wybranych narzędzi SI w kontekście edukacji

III.Analiza danych edukacyjnych
1.Wykorzystanie narzędzi do analizy wyników nauczania.
2.Predictive analytics w edukacji.
3.Automatyzacja oceniania
4.Narzędzia do automatycznego sprawdzania prac pisemnych i testów.
5.Analiza plagiatów.
6.Zbieranie i analiza danych:
7.Metody zbierania danych od studentów.
8.Analiza wyników nauczania przy użyciu SI.

IV.Dostosowywanie sylabusów
1.Jak dostosować sylabusy na podstawie analizy danych?
2.Przykłady skutecznych adaptacji.
3.Przykłady zastosowania Sztucznej inteligencji w dostosowywaniu sylabusów i ocenie
4.Case studies: Przykłady z różnych uczelni i instytucji edukacyjnych.
5.Analiza sukcesów i wyzwań

Moduł 2: Tworzenie materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
V.ChatGPT jako asystent w organizacji pracy nauczyciela akademickiego
1.Jak ChatGPT może pomóc w planowaniu lekcji i zajęć?
2.Tworzenie notatek i materiałów dydaktycznych za pomocą ChatGPT.
3.Interakcje z studentami
4.Odpowiadanie na pytania studentów.
5.Pomoc w rozwiązywaniu problemów.
6.Przykłady zastosowania Sztucznej Inteligencji w tworzeniu materiałów dydaktycznych, testów i innych narzędzi edukacyjnych

VI.Tworzenie materiałów dydaktycznych
1.Wykorzystanie SI do generowania prezentacji, notatek i podręczników.
2.Tworzenie testów
3.Automatyczne generowanie testów i quizów.
4.Adaptacyjne testowanie.

VII.Wprowadzenie do trenowania modeli SI
1.Proces trenowania modelu.
2.Narzędzia i technologie do trenowania modeli SI.
3.Tworzenie spersonalizowanych materiałów
4.Jak dostosować materiały do indywidualnych potrzeb uczniów?
5.Przykłady personalizacji.
6.Praktyczne zastosowanie SI w tworzeniu spersonalizowanych materiałów dydaktycznych i testów

VIII.Warsztaty praktyczne
1.Ćwiczenia z tworzenia materiałów dydaktycznych.
2.Praktyczne zastosowanie narzędzi SI.
3.Przykłady praktycznego zastosowania SI w edukacji
4.Studium przypadku
5.Analiza rzeczywistych przypadków.
6.Wnioski i rekomendacje.
7.Omówienie możliwości dalszego rozwoju z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w edukacji

IX.Trendy i przyszłość SI w edukacji
1.Przegląd najnowszych trendów.
2.Potencjalne kierunki rozwoju.
3.Wymiana doświadczeń i pomysłów na przyszłe projekty.
4.Sesja pytań i odpowiedzi.

Prowadzący

Czynny Koordynator ds. dostępności i audytor dostępności cyfrowej i architektonicznej, doradca merytoryczny w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego.
Zajmuje się prowadzeniem szkoleń z zakresu ochrony danych os. (RODO), archiwistyki, platformy EPUAP2, systemów klasy EZD (ELOprofessional), Biuletynu Informacji Publicznej, prawa administracyjnego i dostępu do informacji publicznej. Wdraża systemy ochrony danych os., zajmuje się audytem ryzyka związanego z przeważaniem danych os., opracowuje dokumentację z zakresu ochrony danych os., obiegu dokumentów w podmiocie oraz informacji publicznej., Ponadto wdraża platformę EPUAP2 wraz z jej konfiguracją, nadzoruje projekty archiwizacyjne oraz digitalizacyjne

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

20 styczeń 2025 09:00

Data do:

20 styczeń 2025 13:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

459 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Podstawy samorządowego prawa pracy

Zobacz więcej

Uniwersalne projektowanie.

Zobacz więcej

Zarządzanie nieruchomościami Spółek z udziałem Skarbu Państwa.

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia