Zarządzanie zespołem w Administracji Publicznej
Region
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 30. czerwca 2021 Cena: 349zł (+VAT)
Katarzyna Wardzińska
tel. 792 210 125
e-mail: kwardzinska@res.edu.pl
Cel szkolenia
•Zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania zespołem, ze szczególnym uwzględnieniem własnych zasobów oraz aspektów budowania relacji z pracownikami;
•Pozyskanie wiedzy na temat relacji między potrzebami człowieka, a wzorcami motywowania w pracy;
•Poprawa umiejętności komunikacyjnych związanych z codziennymi, operacyjnymi zadaniami menedżera;
•Zyskanie umiejętności współpracy z ludźmi opartej o ich realne możliwości i zdolność brania na siebie odpowiedzialności za podejmowane zobowiązania;
•Poznanie siły działania pozaekonomicznych sposobów motywowania; pokazanie uczestnikom w jaki sposób mogą wykorzystywać codzienne sytuacje zawodowe do budowania autorytetu.
Adresaci
Kadra zarządzająca, kierownicy zespołów, naczelnicy, specjalistów HR, menedżerowie w Administracji Publicznej
Program szkolenia
1. AUTOPREZENTACJA UCZESTNIKÓW- WYMIANA DOŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA.
2.IDENTYFIKACJA OCZEKIWAŃ I DOŚWIADCZEŃ UCZESTNIKÓW.
3.PRZEDSTAWIENIE GŁÓWNYCH CELÓW I AGENDY SZKOLENIA.
4.ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM I KOMUNIKACJĄ.
- Czym jest komunikacja w organizacji?
- Usprawnienia komunikacji przy przydzielaniu zadań
- Charakterystyka menedżera i określenie własnych predyspozycji kierowniczych uczestników.
- Skuteczna komunikacja z podwładnymi
- Kompetencje i wyzwania skutecznego menedżera w XXI wieku.
- Komunikowanie się lidera z zespołem.
- Przegląd błędów komunikacyjnych w organizacji.
5.KOMUNIKACJA JAKO NARZĘDZIE DO OSIĄGANIA CELU ZESPOŁU.
- Odpowiedzialność kierownika za budowanie relacji i atmosfery w pracy zespołu
- Zasady udzielania informacji zwrotnej.
- Płaszczyzny komunikatu: logiczna i emocjonalna, płaszczyzna apelowa, płaszczyzna ujawniania siebie, płaszczyzna rzeczowa i płaszczyzna relacji
- Aktywne słuchanie.
- Komunikacja jawna i ukryta.
- Błędy komunikacyjne w organizacji
6.KLUCZOWE ZAGADNIENIA ZWIĄZANE Z BUDOWANIEM ZESPOŁU.
- Czym jest prawdziwy zespół?
- Warunki istnienia zespołu
- Cechy efektywnego zespołu
- Cele zespołu
- Funkcje kierowania zespołem
- Zespołowe podejmowanie decyzji
- Analiza transakcyjna – zasady komunikacji
- Komunikacja jako narzędzie osiągania celów – wyznaczanie celów i ich egzekwowanie.
- Budowanie zespołów wysokiej skuteczności, wykorzystanie ról zespołowych.
- Motywowanie i ocenianie członków zespołu projektowego.
- Pozytywne podejście do współpracy.
7.FAZY ROZWOJU ZESPOŁU.
- Role zespołowe.
- Faza orientacji i zależności.
- Faza konfliktu i buntu.
- Faza spójności i współpracy w grupie.
- Faza celowej i świadomej aktywności grupy.
- Faza końcowa.
8.JAK ZBUDOWAĆ EFEKTYWNY ZESPÓŁ? – CZYLI KOMPENDIUM WIEDZY DLA KIEROWNIKA.
- Korzystne i kłopotliwe role w grupie.
- Zasady efektywnego funkcjonowania zespołu.
- Czynniki ułatwiające i utrudniające pracę w zespole.
- Działania, które podnoszą skuteczność zespołu.
- Relacje między członkami zespołu.
- Czynniki decydujące o sukcesie zespołu?
9.USTALANIE CELU I PRIORYTETÓW.
- Model osiągania celów – wizja, test, elastyczność.
- Zasady przywództwa sytuacyjnego Blancharda – czyli jak wykorzystać odpowiednio czas na realizację zadań.
- Zyskiwanie czasu dzięki kasowaniu negatywnych nawyków – lista rzeczy, których nie należy robić.
- Motywowanie zespołu do osiągania celów
10.DELEGOWANIE I EGZEKWOWANIE ZADAŃ W OBRĘBIE ZESPOŁU.
- Kluczowe zasady wyznaczania celów.
- Diagram podziału odpowiedzialności.
- Monitorowanie i kontrola pracy zespołu.
11.SKUTECZNE KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ W ZESPOLE.
- Etapy i zasady prowadzenia spotkań zespołu z wykorzystaniem jego potencjału.
- Aspekt wielowymiarowej komunikacji.
- Opanowanie sztuki przekonywania – jak radzić sobie z nieczystymi chwytami w rozmowie?
- Sztuka zadawania właściwych pytań i udzielania precyzyjnych odpowiedzi.
12.TECHNIKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM.
- Zły i dobry stres – ćwiczenia i mikro wykład o roli stresu w sytuacjach wyzwań zawodowych.
13.SAVOIR-VIVRE W PRAKTYCE URZĘDNICZEJ.
- Pierwsze wrażenie, a budowanie własnego wizerunku i wizerunku urzędu.
- Sposoby powitań i pożegnań w organizacji (podejście formalne i nieformalne).
- Kody strojów, budowanie wizerunku kompetentnego reprezentanta urzędu.
14.PODSUMOWANIE- PLAN ZMIANY OSOBISTEJ
Prowadzący
Trener biznesu, Wykładowca, Coach, Doradca HR, Menedżer. Autor ponad 100 artykułów o tematyce biznesowej (zarządzanie, motywowanie, sprzedaż, kierowanie zmianą i konfliktem, motywowanie, planowanie i organizacja czasu). Absolwent podyplomowych studiów MBA ZZL w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, podyplomowych menedżerskich studiów polsko-niemieckich Nowoczesne Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Centrum Doskonalenia Zarządzania we Wrocławiu, podyplomowych studiów Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, podyplomowych studiów Komunikacja i Promocja w Biznesie w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz absolwent Politechniki Warszawskiej w Warszawie.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl
CZAS TRWANIA SZKOLENIA 6H!
UWAGA!
Przy zgłoszeniu do 09. czerwca cena szkolenia to jedyne 319 zł/os!
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o platformę szkoleniową
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo
RES Edukacja s.c. zapewnia Trenera, materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Dostępność w ogłoszeniach o otwartych konkursach ofert, zleceniu zadania publicznego organizacjom pozarządowym i zamówieniach publicznych.
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia