Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł w 2021 r.

ID szkolenia: 1339

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#opis przedmiotu, #res edukacja, #szkolenie online, #zamowienia publiczne, #zamówienia publiczne powyżej 130 000zł, #zmiana PZP, postępowanie, umowa
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 15 październik  Cena: 299zł (+VAT)


Magda Rygorczuk
tel. 888 549 572
e-mail: mrygorczuk@res.edu.pl

 

[/su_tab]

Program szkolenia

I. SYSTEMATYKA NOWEJ USTAWY
1.Zamówienia klasyczne i subsydiowane,
2. Zamówienia sektorowe,
3. Zamówienia z dziedziny obronności i bezpieczeństwa.
4. Progi w zamówieniach publicznych:
5. Zamówienia krajowe,
6. Zamówienia unijne
II. ZASADY UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ
1. Zasada równego  traktowania i uczciwej konkurencji,
2. Przejrzystość postępowania,
3. Proporcjonalność w zamówieniach publicznych,
4. Uzyskiwanie najlepszej jakości w ramach posiadanych środków,
5. Uzyskiwanie najlepszych efektów zamówienia,
6. Bezstronność i obiektywizm osób wykonujących czynności związanych z zamówieniem publicznym.
7. Jawność postępowania,
8. Pisemność postępowania z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.
9. Komunikacja zamawiającego z wykonawcami.
10. Dokumentowanie postępowania.
III. ZAMAWIAJĄCY W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Bezstronność osób przygotowujących postępowanie, wykonujących czynności w postępowaniu, udzielających zamówienia oraz sposób dokumentowania ich bezstronności,
2. Pomocnicze działania zakupowe – zasady powierzania czynności podmiotom zewnętrznym.
IV. WYKONAWCA W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Okoliczności wykluczające wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Korzystanie z zasobów innych wykonawców
V.PRZYGOTOWANIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Plan postępowań o udzielenie zamówienia,
2. Analiza potrzeb i wymagań,
3. Opis przedmiotu zamówienia,
4. Oszacowanie wartości zamówienia,
5. Wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia:
6. Tryby w postępowaniu krajowym (o wartości mniejszej niż próg unijny),
7. Tryby w postępowaniu unijnym (o wartości większej niż próg unijny)
8. Opracowanie specyfikacji warunków zamówienia / opisu potrzeb i wymagań
9. Przygotowanie zaproszenia do udziału w postępowaniu.
VI. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zasady opisywania przedmiotu zamówienia w przypadku dostaw lub usług.
2. Zasady opisywania przedmiotu zamówienia  w przypadku robót budowlanych.
3. Przedmiot zamówienia równoważny.
VII. OSZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
1. Zasady szacowania wartości zamówienia w przypadku zamówień mieszanych,
2. Zasady szacowania wartości zamówienia w przypadku dostaw i usług,
3. Zasady szacowania wartości zamówienia  w przypadku robót budowlanych,
4. Szacowanie wartości zamówienia w przypadku udzielania zamówień w częściach lub dopuszczeniu składania ofert częściowych.
VIII. TRYBY POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA – PROCEDURA
1. Tryby stosowane w zamówieniach krajowych:
2. Tryb podstawowy, (bez negocjacji, z możliwością negocjacji, z przeprowadzeniem negocjacji),
3. Partnerstwo innowacyjne.
4. Negocjacje bez ogłoszenia.
5. Zamówienie z wolnej ręki
IX. Tryby unijne:
1. Przetarg nieograniczony,
2. Przetarg ograniczony,
3. Negocjacje z ogłoszeniem,
4. Dialog konkurencyjny,
5. Partnerstwo innowacyjne,
6. Negocjacje bez ogłoszenia,
7. Zamówienie z wolnej ręki.
X. BADANIE I OCENA OFERT
1. Zasady poprawiania oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych i innych, w sposób istotny nie wpływających na treść oferty.
2. Badanie rażąco niskich cen w ofertach.
3. Ocena ofert w oparciu o kryteria i ich znaczenie , opisane w dokumentach przetargowych.
4. Zakończenie postępowania.
XI. UMOWA W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
1. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy.
2. Ochrona podwykonawców,
3. Odstąpienie od umowy.
4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
XII. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
1. Odwołanie
2. Postępowanie skargowe (skarga do sądu)
3. Pozasądowe rozpatrywanie sporów.

Prowadzący

Radca prawny i trener z praktycznym doświadczeniem w zakresie prawa. Pracownik działów prawnych i kancelarii, odpowiedzialny za stosowanie przepisów różnych gałęzi prawa, cywilnego (umowy w obrocie gospodarczym, ogólne warunki umów), handlowego, administracyjnego (ochrona danych osobowych i informacji niejawnych, zamówienia publiczne – umowy).

Uczestnik prac legislacyjnych. Wieloletnie doświadczenie zawodowe wykładowcy wyniesione z różnych instytucji – od firm , w tym międzynarodowych, poprzez urzędy administracji rządowej i samorządowej a także działalność publicystyczna dały bazę do specyficznego podejścia w zakresie prowadzonych szkoleń.  Praktyczne przykłady i ćwiczenia dobrane do zapotrzebowania uczestników są ich nieodzownym elementem, a prowadzone tzw. burze mózgów i dyskusje wręcz nieodzowne.

Od lat związana z sektorami gospodarczymi gdzie ochrona danych osobowych, zagadnienia poufności są podstawą prowadzenia działalności biznesowej. Do jej doświadczeń zawodowych zalicza się także współpraca z syndykiem masy upadłości, firmami z sektora budowlanego, komputerowej, gospodarki odpadami, JST.

 

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

Uwaga!

Przy zgłoszeniu do 01 października 2021 r. cena szkolenia to 279 zł/os!

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o  platformę szkoleniową
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo
Szczegóły i rejestracja

Data od:

15 październik 2021 09:00

Data do:

15 październik 2021 13:00

Miejsce:

Brak danych

Koszt:

299 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Obieg i archiwizacja dokumentów w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją

Zobacz więcej

Warsztaty kancelaryjne dla pracowników biurowych. Formy grupowania i łączenia pism.

Zobacz więcej

Aktualizacja instrukcji kancelaryjnych oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt w związku z wdrażaniem EZD i e-Doręczenia

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia