Zamówienia publiczne do 130 000 zł w 2021 r.

ID szkolenia: 1097

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#res edukacja, #szkolenie online, #zamowienia publiczne, #zamówienia publiczne do 130 000zł
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 15 września Cena: 299zł (+VAT)


Magda Rygorczuk
tel. 888 549 572
e-mail: mrygorczuk@res.edu.pl

 

[/su_tab]

Program szkolenia

Program:

1. Próg bagatelności 130 tysięcy złotych ( bagatelne) – co oznacza i jakie wiążą się z tym obowiązki dla zamawiających.

Koniec przeliczania na euro?

2. Zamówienia poniżej 130 000,00 zł a obowiązek celowego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych.

Wybrane orzeczcznictwo i zapisy dokumentacji związane z obowiązkiem celowego i oszczędnego wydatkowania środków

3. Tworzenie planów zamówień publicznych.

Przykładowy plan zamówień publicznych.

4. Poprawne oszacowanie wartości zamówienia według ustawy z dnia 11 września 2019 r.

Analiza wybranego orzecznictwa w zakresie szacowania wartości zamówień publicznych.

5. Zakaz dzielenia zamówienia na odrębne zamówienia oraz zaniżania wartości zamówienia w celu uniknięcia stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.

Analiza  wybranego orzecznictwa KIO

6. Odpowiedzialność z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych przy udzielaniu zamówień bagatelnych.

7. Regulamin zamówień publicznych do 130.000 złotych – potrzebny czy nie?

Przykładowy regulamin postępowań, regulamin pracy komisji, załączniki i wnioski do Regulaminu

8. Sposób komunikacji w zamówieniach bagatelnych.

Skan oferty z podpisem kwalifikowanym oraz inne orzeczenia w tym zakresie.

Czy cyberbezpieczeństwo jest ważne?

9. Tryb podstawowy – nowy tryb udzielania zamówień od 1 stycznia 2021 r. – najważniejsze informacje:

trzy sposoby prowadzenia postępowania,

ogłoszenie o zamówieniu i specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), w trybie podstawowym, termin składania ofert,

forma składania ofert,

badanie, ocena i wybór oferty najkorzystniejszej,

10. Umowa w sprawie zamówienia publicznego.

Prowadzący

Radca prawny i trener z praktycznym doświadczeniem w zakresie prawa. Pracownik działów prawnych i kancelarii, odpowiedzialny za stosowanie przepisów różnych gałęzi prawa, cywilnego (umowy w obrocie gospodarczym, ogólne warunki umów), handlowego, administracyjnego (ochrona danych osobowych i informacji niejawnych, zamówienia publiczne – umowy).

Uczestnik prac legislacyjnych. Wieloletnie doświadczenie zawodowe wykładowcy wyniesione z różnych instytucji – od firm , w tym międzynarodowych, poprzez urzędy administracji rządowej i samorządowej a także działalność publicystyczna dały bazę do specyficznego podejścia w zakresie prowadzonych szkoleń.  Praktyczne przykłady i ćwiczenia dobrane do zapotrzebowania uczestników są ich nieodzownym elementem, a prowadzone tzw. burze mózgów i dyskusje wręcz nieodzowne.

Od lat związana z sektorami gospodarczymi gdzie ochrona danych osobowych, zagadnienia poufności są podstawą prowadzenia działalności biznesowej. Do jej doświadczeń zawodowych zalicza się także współpraca z syndykiem masy upadłości, firmami z sektora budowlanego, komputerowej, gospodarki odpadami, JST.

 

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

Przy zgłoszeniu do 25 sierpnia  2021 r. cena szkolenia to 279 zł/os!

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o  platformę szkoleniową
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo
Szczegóły i rejestracja

Data od:

15 wrzesień 2021 09:00

Data do:

15 wrzesień 2021 13:00

Miejsce:

Brak danych

Koszt:

299 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Dostęp do informacji publicznej, otwarte dane, ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego.

Zobacz więcej

Sporządzanie korekt do ZUS w Płatniku

Zobacz więcej

Dostępność w ogłoszeniach o otwartych konkursach ofert, zleceniu zadania publicznego organizacjom pozarządowym i zamówieniach publicznych.

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia