Wystąpienia publiczne on-line – jak pokonać tremę i w krótkim czasie mówić oraz prezentować lepiej?
Region
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 09. października Miejsce: SZKOLENIE ONLINE Cena: 289 zł (+VAT)
Katarzyna Zajkowska
tel. 798 301 781
e-mail: kzajkowska@res.edu.pl
Adresaci
Szkolenie dla urzędników administracji publicznej, w tym kadry kierowniczej urzędów. Dla wszystkich, którzy chcieliby lepiej komunikować się z odbiorcami.
Cel
Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili zastosować główne zasady skutecznych wystąpień publicznych podczas różnych form komunikacji on-line.
Korzyści
Korzyści dla uczestników:
- Lepsze przygotowanie do mówienia i prezentowania w najważniejszych obszarach wystąpień publicznych
- Eliminacja głównych błędów popełnianych podczas wystąpień on-line.
- Zmniejszenie tremy przed wypowiadaniem się do kamery.
- Bardziej świadome budowanie swojego wizerunku oraz relacji z audytorium.
Metody pracy
Mini-wykłady, omawianie przykładów i dobrych praktyk, krótkie ćwiczenia, dla chętnych – nagranie kilkuminutowego wystąpienia uczestnika oraz omówienie przez trenera.
Program szkolenia
Program szkolenia
Program:
- Szkolenie dla pracowników i przełożonych, którzy w krótkim czasie chcą zacząć występować lub poprawić jakość swoich wystąpień publicznych on-line. Dla prowadzących spotkania, zebrania, szkolenia on-line oraz uczestniczących w nich.Program:
- Jak skutecznie występować tu, gdzie jesteś i z tym, co masz – dostosowanie przestrzeni i warunków wystąpienia.
- Podstawowe wymagania techniczne i najpopularniejsze programy do wystąpień on-line.
- Jak przygotować treść wystąpienia.
- Wykorzystanie efektów wizualnych.
- Jak ułatwić sobie występowanie.
- Rozpoczęcie i zakończenie udanego wystąpienia.
- Treść wystąpienia – złote zasady ciekawych wystąpień.
- Jak zmniejszyć stres i tremę przed pokazaniem się w kamerze i mówieniem.
- Budowanie kontaktu z audytorium.
- Mowa ciała i wygląd podczas wystąpień.
- Trudne sytuacje – jak sobie poradzić (odpowiedzi na pytania uczestników, wpadki i pomyłki, awarie i zdarzenia nieprzewidziane, kontrolowanie czasu, stres i panika w trakcie)
- Wystąpienia tradycyjne i on-line – podobieństwa i różnice (czego nie trzeba robić, a na co zwrócić szczególną uwagę on-line).
- Dla osób chętnych – nagranie krótkiego wystąpienia uczestnika i feedback od trenera.
Prowadzący
Certyfikowany trener, psycholog, urzędnik służby cywilnej. Od lat rozwija kompetencje pracowników i kadry kierowniczej urzędów i firm. Jest autorką szkoleń z komunikacji, asertywności, autoprezentacji i wystąpień publicznych, rekrutacji i selekcji, kierowania zespołem. Trener wewnętrzny w jednym
z urzędów centralnych, gdzie prowadzi warsztaty m.in. z poprawności językowej tekstów urzędowych. Na szkoleniach stawia na dobry kontakt z uczestnikami i dużą dawkę praktyki.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
- W oparciu o platformę szkoleniową;
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Błędy w realizacji kontroli zarządczej w świetle wyników organów kontroli: NIK, MF, RIO
Zobacz więcejDoręczenia elektroniczne w podmiotach publicznych. Jak doręczać korespondencję za pomocą PURDE i PUH warsztaty praktyczne – aplikacja e doręczenia oraz analiza kwestii prawnych , kpa i ochrona danych osobowych
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia