Wykorzystanie narzędzi TIK w procesie dydaktycznym na uczelni
Kategorie
OświataRegion
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 13. października Miejsce: ONLINE Cena: 319 zł (+VAT)
Katarzyna Wardzińska
tel.792 210 125
e-mail: kwardzinska@res.edu.pl
Program szkolenia
I. Przegląd innowacyjnych metod dydaktycznych, z wykorzystaniem narzędzi TIK (technologii informacyjno – komunikacyjnej): gry, testy, quizy, zdjęcia, grafiki, wideo, zakładki, mapy myśli, prezentacje multimedialne, udostępnianie, ramifikacja).
II. Dostosowanie innowacyjnych metod dydaktycznych do osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
1. Na co zwrócić uwagę?
2. Najczęstsze błędy
3. Różne potrzeby – różne oczekiwania.
III. Bariery związane z wykorzystaniem narzędzi TIK dla pracowników prowadzących zajęcia dydaktyczne ze studentami
IV. System motywowania pracowników dydaktycznych do wykorzystania w pracy metod opartych na dydaktyce cyfrowej Zasady komunikowania się ze studentami z różnym rodzajem niepełnosprawności.
1. Rodzaje motywowania pracowników
2. Innowacyjne i otwarte podejście
3. Jak się komunikować skutecznie?
4. Typowe obawy i błędy komunikacyjne
V. Zasady tworzenia materiałów dydaktycznych zgodnych z obowiązującymi przepisami, normami i standardami
Prowadzący
AMP Trainers’ HUB – Usługi szkoleniowe i archiwistyczne, zajmujące się prowadzeniem szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych (RODO), archiwistyki, platformy EPUAP2, systemów klasy EZD (ELOprofessional), Biuletynu Informacji Publicznej, prawa administracyjnego i dostępu do informacji publicznej. Wdraża systemy ochrony danych osobowych, zajmuje się audytem ryzyka związanego z przeważaniem danych osobowych, opracowuje dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych, obiegu dokumentów w podmiocie oraz informacji publicznej., Ponadto wdraża platformę EPUAP2 wraz z jej konfiguracją, nadzoruje projekty archiwizacyjne oraz digitalizacyjne.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na res.edu.pl
Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.
UWAGA!!
Przy zgłoszeniu do 27 września cena za szkolenie to 289zł/os!
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Warsztaty praktyczne: przygotowanie i przeprowadzenie zamówienia publicznego na środki spożywcze i usługi cateringowe. Prowadzenie gospodarki magazynowej środkami spożywczymi po przeprowadzeniu zamówienia i podpisaniu umowy.
Zobacz więcejBłędy w realizacji kontroli zarządczej w świetle wyników organów kontroli: NIK, MF, RIO
Zobacz więcejZFŚS w jednostkach sektora finansów publicznych po zmianach w kontekście RODO, COVID-19 oraz odpowiedzialności karnej, skarbowej i dyscyplinarnej w jednostkach sektora finansów publicznych w tym w jednostkach oświaty i instytucjach kultury.
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia