Wydawanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji fotowoltaicznych – procedura krok po kroku, z naciskiem na problemy praktyczne.

ID szkolenia: 1157

Kategorie

Region

Nie określono

Tagi

Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 02. sierpnia Miejsce: SZKOLENIE ONLINE Cena: 369 zł (+VAT)


Katarzyna Zajkowska
tel. 798 301 781
e-mail: kzajkowska@res.edu.pl

Adresaci

Adresaci:

Pracownicy urzędów, jednostek samorządowych, zajmujący się tematem fotowoltaiki – całościowej procedury z nią związanej.

Program szkolenia

Termin: 20. sierpnia Miejsce: SZKOLENIE ONLINE Cena: 299 zł (+VAT)


Katarzyna Zajkowska
tel. 798 301 781
e-mail: kzajkowska@res.edu.pl

Adresaci

Adresaci:

Kierownicy jednostek, główni księgowi, skarbnicy, osoby pracujące w obszarach finansowo księgowych i administracyjnych, pracownicy kadr.

Program szkolenia

  1. Wszczęcie postępowania.
    1. Analiza wniosku i sprawdzenie kompletności.
    2. Uzupełnienie wniosku.
    3. Wszczęcie postępowania.
  2. Postępowanie wyjaśniające.
    1. Raport, a karta informacyjna przedsięwzięcia.
    2. Charakter raportu w kontekście postępowania dowodowego.
    3. Charakter i rola uzgodnień i opinii w toku postępowania.
    4. Wiedza specjalna, a konieczność powołania biegłego w oparciu o przepisy KPA.
    5. Ustalenie katalogu stron postępowania i obowiązki z tym związane.
    6. Ustalenie zakresu oddziaływania przedsięwzięcia.
  3. Decyzja środowiskowa.
    1. Opis uwarunkowań.
    2. Zakres i opis obowiązków nakładanych na inwestora.
    3. Wpływ raportu i uzgodnień na treść uzasadnienia decyzji.
    4. Kwestie związane z zakończeniem eksploatacji inwestycji.
    5. Załączniki, a treść uzasadnienia decyzji.
  4. Postępowanie odwoławcze.
    1. Najczęstsze problemy formalne.
    2. Najczęstsze problemy materialne.
  5. Dyskusja – pytania uczestników szkolenia.

Prowadzący

Radca prawny wpisany na listę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Zielonej Górze, absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego. Kwestiami związanymi z funkcjonowaniem samorządu i administracji zajmował się już na studiach, w trakcie których odbywał praktyki w Samorządowych Kolegiach Odwoławczych i Regionalnych Izbach Obrachunkowych, a pracę magisterską pisał pod okiem prof. dr hab. Barbary Adamiak.

Od ponad 10 lat zajmuje się obsługą jednostek samorządu terytorialnego, spółek komunalnych i inwestorów prywatnych, w szczególności w zakresie inwestycji, zamówień publicznych i postępowań środowiskowych. Autor i współautor kilku publikacji z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, prowadził i organizował również szkolenia natury prawniczej dla jednostek samorządu terytorialnego.

Ze względu na doradztwo zarówno dla organów administracji, jak i dla stron postępowań, potrafi spojrzeć na problemy administracyjno-prawne w sposób bardziej złożony i wielowymiarowy.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj  i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.

[/su_tab]

Prowadzący

Doradca podatkowy, specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych Wiedza i doświadczenie to ponad 11-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT. Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności: w podatku VAT dla jednostek samorządu terytorialnego oraz w podatkach dochodowych, dokumentacji cen transferowych. W latach ubiegłych uczestnicząca w licznych projektach centralizacji w gminach i powiatach, polegających na szkoleniach i tworzeniu procedur centralizacyjnych oraz obecnie w procesach audytu po centralizacji.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj  i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

[/su_tabs]

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.

Szczegóły i rejestracja

Data:

Miejsce:

Brak danych

Koszt:

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Dostępność w ogłoszeniach o otwartych konkursach ofert, zleceniu zadania publicznego organizacjom pozarządowym i zamówieniach publicznych.

Zobacz więcej

Zamówienia publiczne do 130 000 zł w pomocy społecznej

Zobacz więcej

Warsztaty kancelaryjne dla pracowników biurowych. Formy grupowania i łączenia pism.

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia