Wdrożenie i utrzymanie systemu klasy EZD w administracji publicznej (jednostkach samorządu terytorialnego)

ID szkolenia: 1592

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Online, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#administracja_publiczna, #EZD, #system_EZD, #zarządzanie_dokumentacją, jst
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 14. marca Miejsce: Szkolenie on-line Cena: 299 zł (+VAT)


Katarzyna Wardzińska
tel. 888 549 572
e-mail: kwardzinska@res.edu.pl

Adresaci

Wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne

W szkoleniu mogą brać  udział również osoby chcące zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu wymagań Krajowych Ram Interoperacyjności, zarządzania dokumentacją, wdrażania systemów  klasy EZD.

Program szkolenia

  1. Podstawowe przepisy prawne dotyczące zarządzania dokumentacją w jednostkach samorządu terytorialnego (administracji publicznej)
  2. System Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  3. Jak przygotować podmiot do stosowania systemu EZD
  4. Wdrożenie, użytkowanie i utrzymanie systemu EZD
  5. Archiwizacja w systemie EZD

Prowadzący

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego. Kierownik Referatu Zarządzania Dokumentacja i Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego. Nauczyciel akademicki – Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach i Dolnośląska Szkoła Wyższa Wrocław. Koordynator zespołu wdrażającego system elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego. Współpracownik i trener zespołów wdrażających systemy klasy EZD w kilku jednostkach samorządu terytorialnego. Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwa Informacji, Audytor wiodący ISO/IEC 27001:2013 Certyfikat CQI/IRCA151372.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

UWAGA!

Przy zgłoszeniu do 28.lutego cena szkolenia to jedyne 279 zł/os!

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

14 marzec 2022 09:00

Data do:

14 marzec 2022 13:00

Miejsce:

Brak danych

Koszt:

299 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Kurs Kancelaryjno – Archiwalny I stopnia

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia