Ustawa z dn. 9 marca 2023 r. o aplikacji mObywatel: zastosowanie i zasady działania
Kategorie
ArchiwistykaRegion
Cała Polska, OnlineTagi
Cele i korzyści
-Zapoznanie się z definicjami ustawowymi i zasadami działania aplikacji,
-Uzyskanie wiedzy na temat wykorzystania aplikacji i bezpieczeństwa jej działania,
-Zdobycie wiedzy na temat dalszego rozwoju aplikacji oraz usług publicznych.
Grupa docelowa
-Administracja samorządowa,
-Obywatele,
-Wszyscy zainteresowani.
Program szkolenia
I. Definicje ustawowe
1. Zakres i przedmiot zmian,
2. Aplikacja mObywatel,
3. Certyfikaty ustawowe,
4. Dokument mobilny,
5. Dokument mObywatel,
6. Profil mObywatel,
7. System mObywatel,
8. Usługi udostępnione w aplikacji – jak działają?
9. Integracja z systemami i pobieranie danych,
II. Aplikacja mObywatel
1. Do czego można wykorzystać aplikację?,
2. Zakres danych osobowych gromadzonych w aplikacji,
3. Bezpieczeństwo danych osobowych,
4. Integracja z rejestrami,
5. Do czego nie możemy wykorzystać aplikacji mObywatel?,
6. Podpisy w aplikacji mObywatel,
7. Certyfikat podstawowy – zasady działania,
8. Certyfikat ucznia – zasady działania,
9. Certyfikat studenta – zasady działania,
10. Profil mObywatel,
11. Dalszy rozwój aplikacji.
III. Usługi w aplikacji mObywatel
1. W jaki sposób podmiot może świadczyć usługi w aplikacji?
2. Wniosek o świadczenie usług,
3. Bezpieczeństwo usług.
Prowadzący
Czynny Koordynator ds. dostępności i audytor dostępności cyfrowej i architektonicznej, doradca merytoryczny w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego.
Założyciel i właściciel AMP Trainers’ HUB – Usługi szkoleniowe i archiwistyczne Adam Parysz. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych (RODO), archiwistyki, platformy EPUAP2, systemów klasy EZD (ELOprofessional), Biuletynu Informacji Publicznej, prawa administracyjnego i dostępu do informacji publicznej. Wdraża systemy ochrony danych osobowych, zajmuje się audytem ryzyka związanego z przeważaniem danych osobowych, opracowuje dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych, obiegu dokumentów w podmiocie oraz informacji publicznej.
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Postępowanie z dokumentacją w jednostkach opieki zdrowotnej Organizacja archiwum w SP ZOZ
Zobacz więcejSystem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją EZD – wdrażanie, obieg i archiwizacja dokumentów
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia