Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

Tworzenie poprawnych i przyjaznych tekstów na strony www. Warsztaty dla jednostek samorządowych

29 czerwca_10:00 - 14:00

299zł

Termin: 29 czerwca Miejsce: Szkolenie ONLINE Cena: 299 zł (+VAT)

Opiekun szkolenia
Katarzyna Zajkowska
tel. 798 301 781
e-mail: kzajkowska@res.edu.pl
Cel i korzyściAdresaciProgram szkoleniaProwadzącyFormularz zgłoszeniowy

Cele szkolenia/korzyści ze szkolenia:
• Uczestnik zdobędzie umiejętność pisania tekstów na strony przystępnym, prostym językiem.
• Uczestnik posiądzie wiedzę, jak tworzyć angażujące i przyciągające uwagę odbiorcy treści.
• Uczestnik pozna bezpłatne narzędzia do tworzenia poprawnych treści.

Profil uczestnika: Pracownicy jednostek samorządowych, odpowiedzialni za prowadzenie stron www urzędów oraz Biuletynów Informacji Publicznej.

Program warsztatów
1. Tworzenie przystępnych komunikatów. Prosty język w komunikacji z odbiorcami, dlaczego warto go stosować, jakie daje korzyści.
2. Rodzaje tekstów. Jakie typy komunikatów publikują urzędy i jednostki samorządowe, ich charakterystyka.
3. Poprawność tworzonych treści. Dlaczego jest ważna?
4. Przydatne narzędzia. Jak sprawdzić, czy stworzony tekst jest poprawny? Bezpłatne narzędzia, które pomagają tworzyć bezbłędne teksty.
5. Tworzenie angażujących treści. Jak zainteresować odbiorcę swoim przekazem?
6. Najczęściej popełniane błędy. Na co zwracać szczególną uwagę pisząc treści.
7. Case study. Przykłady dobrze stworzonych treści na stronach www urzędów i jednostek samorządowych.
8. Ćwiczenia. Stworzenie przykładowego komunikatu na stronę www przez każdego z uczestników – praca własna pod okiem trenerki. Omówienie prac.
Metodologia zajęć: Wykład interaktywny, ćwiczenia z wykorzystaniem tekstów urzędowych i omówienie przykładów oraz dobrych praktyk, praca własna.

Absolwentka Wyższej Szkoły Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki oraz Wyższej Szkoły Humanistycznej, magister politologii, specjalistka marketingu i reklamy. Posiada 10 lat doświadczenia w tworzeniu stron internetowych w charakterze project managera. Współpracowała przy tworzeniu stron www między innymi dla Urzędu Dzielnicy Wilanów w Warszawie, PKiN (Pałac Kultury i Nauki) i Canon Polska. Prowadząc własną działalność, profesjonalnym pisaniem tekstów zajmuje się ponad 15 lat. W tym czasie stworzyła treści na wiele stron internetowych, do prezentacji firmowych, biuletynów branżowych i innych materiałów biznesowych. Redaktorka 2 książek – wspomnień z okresu wojny Sprawiedliwego Wśród Narodów Świata oraz historii kabaretu TEY na podstawie wspomnień jego członków. Autorka licznych artykułów prasowych i publikacji blogowych, które ukazują się cyklicznie w rozmaitych branżach. Prywatnie szczęśliwa żona i spełniona mama 8-letniej Zosi.

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj .doc .pdf i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na res@res.edu.pl

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.

UWAGA!

Przy zgłoszeniu do 10 czerwca cena za szkolenie to 279 zł / osobę!

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE

Organizator

RES Edukacja s.c.
Telefon:
798-301-329
Email:
biuro@res.edu.pl
Strona internetowa:
www.res.edu.pl

    FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

    INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

    1.Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
    2.Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, serwis kawowy i lunch.
    3.Bezkosztowa rezygnacja ze szkolenia jest możliwa na 5 dni roboczych przed planowanym terminem szkolenia. Po tym terminie zostaną Państwo obciążeni kosztami w wysokości 80% ceny szkolenia.
    4.Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń.

    (Wymagane) Zapoznałem się i akceptuje ww. warunki organizacyjne oraz regulamin szkoleń

    Oświadczamy, iż udział w szkoleniu organizowany przez RES Edukacja s.c. jest finansowany w minimum 70% ze środków publicznych lub samorządowych, w związku z tym proszę o wystawienie faktury zwolnionej z podatku VAT.

    Wyrażam zgodę na przesłanie faktury w formie elektronicznej (.pdf) na adres mailowy osoby zgłaszającej.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczenie usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017, poz.1219 t.j.) na podany adres e-mail na temat usług oferowanych przez RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. przy ul. Białostoczek 15/35 z siedzibą w Białymstoku. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przez jej wycofaniem

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sylwia Głowacka i Elwira Grygorczuk – wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok, NIP: 5423316405, REGON: 380410137,
    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu organizacji i realizacji zamówionego szkolenia na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
    3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
    4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą
    • w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego
    • do momentu wycofania zgody, w przypadku gdy uczestnik szkolenia wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,
    5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych,
    7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, Warszawa,
    8) podanie danych osobowych jest dobrowolne ale wymagane do wzięcia udziału w szkoleniu, przy czym niepodanie danych będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w szkoleniu.