Tryb podstawowy – jak zacząć i prowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia

ID szkolenia: 769

Kategorie

Kadry i płace

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#RES, #resedukacja, #szkolenieonline, #szkolimy, #zamówienia, #zamowieniapubliczne, przepisy
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 12. kwietnia Miejsce: Online Cena: 399 zł (+VAT)


Katarzyna Wardzińska
tel. 792 210 125

e-mail: kwardzinska@res.edu.pl

Cel i korzyści

Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników praktycznych umiejętności prawidłowego prowadzenia i kontrolowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w świetle przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Adresaci

Szkolenie kierowane jest do pracowników, którzy są odpowiedzialni za prowadzenie spraw związanych z realizacją oraz kontrolą zamówień publicznych.

Program szkolenia

 

I. Przygotowanie postępowania

1. Rejestracja na platformie e-zamówienia
a. Niuanse rejestracji na platformie
b. Funkcje platformy.
2. Zamieszczenie planu zamówień – kto sporządza plan i czy możliwe jest wszczęcie postępowania bez planu?
3. Szacowanie wartości zamówienia
a. Co to są podobne dostawy, a jak agreguje się usługi i roboty budowlane
b. Zamówienia ujęte w planie i pozaplanowe – różnice przy ustalaniu ich wartości;
c. Prawo opcji i wznowienia
4. Wybór wariantu trybu podstawowego i przebieg procedury:
a. Zamówienie bez negocjacji – omówienie wzorcowego schematu postępowania;
b. Zamówienie z możliwymi negocjacjami;
c. Zamówienie z obligatoryjnymi negocjacjami.
5. Sporządzenie dokumentów zamówienia:
a. Specyfikacja Warunków Zamówienia w tym:
• termin wykonania zamówienia;
• termin związania ofertą;
• wizja lokalna;
• uzasadnienie braku podziału zamówienia na części;
b. Opis Potrzeb i Wymagań:
• zawartość dokumentu;
• zasady sporządzania OPiW.

II. Przeprowadzenie postępowania

1. Zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu;
2. Procedura wyjaśniania i zmiany SWZ
3. Otwarcie ofert:
a. Zamieszczenie wymaganych informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
• kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
• zestawienie otwartych ofert wraz z informacją o cenie lub koszcie.
b. Informowanie Prezesa UZP;
3. Badanie ofert:
a. Weryfikacja przedmiotowych środków dowodowych
b. Przesłanki odrzucenia oferty, w tym badanie rażąco niskiej ceny;
c. Korygowanie omyłek – jak poprawić omyłkę, zakres korekty, informowanie wykonawców o tej czynności.
d. Udział podmiotów trzecich – zasoby
4. Ocena ofert- kryteria oceny

III. Udzielenie zamówienia i nadzór nad realizacją umowy

1. Obowiązki informacyjne Zamawiającego dotyczące wyboru oferty najkorzystniejszej i czynności odrzucenia ofert;
2. Termin zawarcia umowy – okres stand still
3. Ogłoszenie o wynikach postępowania;
4. Zawarcie umowy
5. Obligatoryjne elementy umowy w zależności od rodzaju i przedmiotu zamówienia
6. Zmiany umowy
7. Raport z realizacji umowy
8. Ogłoszenie o wykonaniu umowy – kto zamieszcza ogłoszenie, w jakim terminie, cel dokonywania tej czynności.

IV. Dokumentowanie postępowania

1. Protokół postępowania i załączniki do protokołu – zawartość i forma ich sporządzenia;
2. Zasady udostępniania protokołu postępowania oraz załączników do protokołu;
3. Oświadczenia o niekaralności i braku konfliktu interesów
4. Zatwierdzenie protokołu postępowania
5. Sposób przechowywania dokumentacji postępowania.

 

Prowadzący

Prawnik specjalizujący się w prawie zamówień publicznych, współautor Komentarza do ustawy Prawo zamówień publicznych, autor publikacji z zakresu zamówień publicznych i prowadzenia działalności gospodarczej. Przeprowadził ponad 150 szkoleń z zakresu zamówień publicznych oraz świadczy doradztwo dla zamawiających. Posiada duże doświadczenie w zakresie kontraktowania środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego. Brał udział w pracach nad nowelizacją Prawa zamówień publicznych.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj  i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

Czas trwania szkolenia 6h!

UWAGA!!

Przy zgłoszeniu do 22.marca cena szkolenia to jedyne 369 zł/os!

 

 SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo!

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

12 kwiecień 2021 09:00

Data do:

12 kwiecień 2021 15:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

399 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Nadzór jednostki samorządu terytorialnego nad prawidłowością wprowadzania danych do Systemu Informacji Oświatowej w kontekście składania w 2024 roku wniosku o rezerwę subwencji oświatowej

Zobacz więcej

Zgłaszanie naruszeń przez sygnalistów. Sygnalista w miejscu pracy – obowiązki pracodawców – nowy projekt ustawy

Zobacz więcej

Profesjonalny sekretariat z czynności kancelaryjnych i archiwizacyjnych oraz rozporządzenia „RODO” i ustawy o ochronie danych osobowych.

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia