Tryb podstawowy – jak zacząć i prowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia
Kategorie
Kadry i płaceRegion
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 12. kwietnia Miejsce: Online Cena: 399 zł (+VAT)
Katarzyna Wardzińska
tel. 792 210 125
e-mail: kwardzinska@res.edu.pl
Cel i korzyści
Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników praktycznych umiejętności prawidłowego prowadzenia i kontrolowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w świetle przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Adresaci
Szkolenie kierowane jest do pracowników, którzy są odpowiedzialni za prowadzenie spraw związanych z realizacją oraz kontrolą zamówień publicznych.
Program szkolenia
I. Przygotowanie postępowania
1. Rejestracja na platformie e-zamówienia
a. Niuanse rejestracji na platformie
b. Funkcje platformy.
2. Zamieszczenie planu zamówień – kto sporządza plan i czy możliwe jest wszczęcie postępowania bez planu?
3. Szacowanie wartości zamówienia
a. Co to są podobne dostawy, a jak agreguje się usługi i roboty budowlane
b. Zamówienia ujęte w planie i pozaplanowe – różnice przy ustalaniu ich wartości;
c. Prawo opcji i wznowienia
4. Wybór wariantu trybu podstawowego i przebieg procedury:
a. Zamówienie bez negocjacji – omówienie wzorcowego schematu postępowania;
b. Zamówienie z możliwymi negocjacjami;
c. Zamówienie z obligatoryjnymi negocjacjami.
5. Sporządzenie dokumentów zamówienia:
a. Specyfikacja Warunków Zamówienia w tym:
• termin wykonania zamówienia;
• termin związania ofertą;
• wizja lokalna;
• uzasadnienie braku podziału zamówienia na części;
b. Opis Potrzeb i Wymagań:
• zawartość dokumentu;
• zasady sporządzania OPiW.
II. Przeprowadzenie postępowania
1. Zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu;
2. Procedura wyjaśniania i zmiany SWZ
3. Otwarcie ofert:
a. Zamieszczenie wymaganych informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
• kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
• zestawienie otwartych ofert wraz z informacją o cenie lub koszcie.
b. Informowanie Prezesa UZP;
3. Badanie ofert:
a. Weryfikacja przedmiotowych środków dowodowych
b. Przesłanki odrzucenia oferty, w tym badanie rażąco niskiej ceny;
c. Korygowanie omyłek – jak poprawić omyłkę, zakres korekty, informowanie wykonawców o tej czynności.
d. Udział podmiotów trzecich – zasoby
4. Ocena ofert- kryteria oceny
III. Udzielenie zamówienia i nadzór nad realizacją umowy
1. Obowiązki informacyjne Zamawiającego dotyczące wyboru oferty najkorzystniejszej i czynności odrzucenia ofert;
2. Termin zawarcia umowy – okres stand still
3. Ogłoszenie o wynikach postępowania;
4. Zawarcie umowy
5. Obligatoryjne elementy umowy w zależności od rodzaju i przedmiotu zamówienia
6. Zmiany umowy
7. Raport z realizacji umowy
8. Ogłoszenie o wykonaniu umowy – kto zamieszcza ogłoszenie, w jakim terminie, cel dokonywania tej czynności.
IV. Dokumentowanie postępowania
1. Protokół postępowania i załączniki do protokołu – zawartość i forma ich sporządzenia;
2. Zasady udostępniania protokołu postępowania oraz załączników do protokołu;
3. Oświadczenia o niekaralności i braku konfliktu interesów
4. Zatwierdzenie protokołu postępowania
5. Sposób przechowywania dokumentacji postępowania.
Prowadzący
Prawnik specjalizujący się w prawie zamówień publicznych, współautor Komentarza do ustawy Prawo zamówień publicznych, autor publikacji z zakresu zamówień publicznych i prowadzenia działalności gospodarczej. Przeprowadził ponad 150 szkoleń z zakresu zamówień publicznych oraz świadczy doradztwo dla zamawiających. Posiada duże doświadczenie w zakresie kontraktowania środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego. Brał udział w pracach nad nowelizacją Prawa zamówień publicznych.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl
Czas trwania szkolenia 6h!
UWAGA!!
Przy zgłoszeniu do 22.marca cena szkolenia to jedyne 369 zł/os!
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
- W oparciu o platformę szkoleniową;
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo!
Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Nadzór jednostki samorządu terytorialnego nad prawidłowością wprowadzania danych do Systemu Informacji Oświatowej w kontekście składania w 2024 roku wniosku o rezerwę subwencji oświatowej
Zobacz więcejZgłaszanie naruszeń przez sygnalistów. Sygnalista w miejscu pracy – obowiązki pracodawców – nowy projekt ustawy
Zobacz więcejProfesjonalny sekretariat z czynności kancelaryjnych i archiwizacyjnych oraz rozporządzenia „RODO” i ustawy o ochronie danych osobowych.
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia