System tradycyjny, wspierający, elektroniczny czyli jak wdrożyć system EZD.
Region
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 06 lipiec 2021 Miejsce: online Cena:299 zł (+VAT)
Magda Rygorczuk
tel. 888 549 572
e-mail: mrygorczuk@res.edu.pl
Cel i korzyści
Cel i korzyści:
Podejście praktyczne ze wskazaniem najczęściej popełnianych błędów i sposobów ich unikania
w dokumentowaniu spraw.
Kompleksowe praktyczne omówienie zadań związanych z wdrożeniem systemu EZD ze szczególnym uwzględnieniem wymagań prawnych postępowania z dokumentem elektronicznym (np. Kodeks postępowania administracyjnego), wymagań funkcjonalnych stawianych systemom EZD. Szczególny nacisk szkolenia zostanie położony na organizacyjny charakter wdrożenia tego typu systemu w urzędzie. Zostaną omówione propozycje organizacji prac wdrożeniowych systemu EZD w aspekcie jego powiązania ze strukturą organizacyjną
i procedurami wewnętrznymi. Zamierzeniem szkolenia jest uporządkowanie wiedzy i doświadczeń uczestników szkolenia w zakresie wzajemnego wpływu systemu EZD, organizacji i struktury organizacyjnej Urzędu. Zostaną również omówione często popełniane błędy i propozycje ich unikania w zakresie dokumentowania spraw w systemie tradycyjnym i systemie EZD.
[/su_tab]
Zakres szkolenia
Zakres szkolenia:
- systemy dokumentowania spraw w świetle Instrukcji kancelaryjnej
- przykładowe wymagania funkcjonalne systemów EZD
- system EZD jako narzędzie wspierające obieg papierowy
- organizacja prac wdrożeniowych systemu EZD w urzędzie – spojrzenie „organizacyjne”
- system EZD a organizacja Urzędu – przykładowe „problemy” wymagające uwzględnienia przed i w trakcie wdrożenia – doświadczenia praktyczne
- lista pytań przed wdrożeniowych, czyli o czym nie powinniśmy zapomnieć
- etapy wdrożenia – czy można uniknąć dublowania tych samych czynności?
- wybór kategorii spraw do dokumentowania w systemie EZD
- przykładowe wymagania prawne dotyczące postępowania z dokumentem elektronicznym
Prowadzący
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998 r. pracownik Urzędu Miasta Łodzi. Obecnie kierownik Oddziału ds. Elektronicznego Urzędu. Realizuje zadania związane z utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. Analityk w e-Instytucja.pl. W latach 2009–2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013–2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach inicjatywy Linia Współpracy. Głównym przedmiotem zainteresowania są procedury administracyjne dotyczące realizacji usług publicznych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących prawnych aspektów informatyzacji Administracji oraz kilkudziesięciu prezentacji, wykładów, szkoleń w tym obszarze.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl
Przy zgłoszeniu do 22 czerwiec cena szkolenia to 279 zł
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
- W oparciu o platformę szkoleniową;
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.