Sekretariat w jednostkach administracji publicznej -Organizacja i funkcjonowanie

ID szkolenia: 668

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#organizacja czasu pracy, #res edukaja, #sekretariat w jednostkach administracji publicznej #organizacja i funkcjonowanie, #sekretarka, #szkolenie online
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 30 marca Miejsce: online Cena: 259 zł (+VAT)


Magda Rygorczuk
tel. 888 549 572
e-mail: mrygorczuk@res.edu.pl

Cele szkolenia

Cele szkolenia:

-przedstawienie  właściwego sposobu zorganizowania pracy sekretariatu, podniesienie poziomu

-kwalifikacji  zatrudnionych tam pracowników, poszerzenie

-wiadomości z zakresu profesjonalnej obsługi interesantów ,umiejętności  prawidłowego stosowania

-instrukcji  kancelaryjnej oraz kodeksu postępowania administracyjnego

 

Adresaci

Adresaci szkolenia: osoby prowadzące sekretariaty w urzędach,jednostkach organizacyjnych,pracownicy biur obsługi interesantów oraz inne zainteresowane osoby

Program szkolenia

1.Rola  i miejsce  sekretariatu

2.Sekretarka-asystentka ,jej kwalifikacje zawodowe .zakres obowiązków

3.Organizacja czasu pracy.

4.Profesjonalna obsługa interesantów.

5.Współpraca z przełożonym.

6.Zasady wykonywania czynności kancelaryjnych

7.Czynności kancelaryjne sekretariatu

8.Obieg dokumentów

– rejestracja  korespondencji

– rejestracja spraw, które prowadzi pracownik

sekretariatu

–  prowadzenie   rejestrów, ewidencji

–  zasady prawidłowego tworzenia i przechowywania

dokumentów

9.Wysyłanie  i   doręczanie korespondencji

9.Załatwianie spraw – terminy wynikające z KPA

10.Redagowanie pism urzędowych

11.Przygotowywanie akt spraw ostatecznie

załatwionych do archiwum zakładowego

12.Wybrane zagadnienia z ustawy o ochronie danych

osobowych.

13.Standardy europejskie w zakresie obsługi

interesantów zawarte w Europejskim Kodeksie

Dobrej Administracji.

Prowadzący

Prawnik –praktyk. Doświadczenie zdobyte w pracy w administracji rządowej -Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim, w wydziałach-Prawnym, Kontroli i Instruktażu, Organizacyjnym ,Kadr i Szkolenia. Doświadczenie w pracy w administracji samorządowej- Naczelnik Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. Szkolenie w ramach Projektu Rozwoju Ośrodków Szkoleniowych Administracji Publicznej w Polsce organizowane przez Uniwersytet w Leuven Public Management Center w Belgii. Pierwsze szkolenie dla pracowników nowozatrudnionych z zakresu kodeksu postepowania administracyjnego przeprowadzone w 1986,następne dla pracowników odbywających aplikację administracyjną.
Od 2000 roku wykładowca autorskich programów dla pracowników administracji publicznej. Opracowała i realizowała programy z zakresu
-praktycznego stosowania kodeksu postępowania administracyjnego;
-praktyczne stosowanie instrukcji kancelaryjnej w gminach, powiatach, urzędach marszałkowskich, wojewódzkich, ministerstwach, urzędach centralnych;
-profesjonalnej obsługi interesantów;
-zasad korespondencji urzędowej;
-funkcjonowania kontroli wewnętrznej;
-przygotowania dokumentacji do elektronicznego obiegu;
-roli kadry kierowniczej w organizacji i i funkcjonowaniu urzędów, jednostek organizacyjnych;
-Jak postępować ze skargami i wnioskami oraz petycjami.
Nadto prowadzę szkolenia dla pracowników ,którzy odbywają służbę przygotowawcza w administracji publicznej –bloki tematyczne dotyczące kodeksu postępowania administracyjnego oraz instrukcji kancelaryjnej.
Realizowałam projekt w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu .Społecznego

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

Przy zgłoszeniu do 15 marca  cena szkolenia to 239 zł/os!

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny

Szczegóły i rejestracja

Data od:

30 marzec 2021 09:00

Data do:

30 marzec 2021 13:00

Miejsce:

Brak danych

Koszt:

259 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Warsztaty kancelaryjne dla pracowników biurowych. Formy grupowania i łączenia pism.

Zobacz więcej

Obieg i archiwizacja dokumentów, archiwum zakładowe

Zobacz więcej

Obieg i archiwizacja dokumentów w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia