Rządowy Fundusz Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja Nr 2 – instruktaż złożenia wniosku
Kategorie
Kadry i płaceRegion
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Online, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 14. stycznia Miejsce: Online Cena: 339 zł (+VAT)
Katarzyna Zajkowska
tel. 798 301 781
e-mail: kzajkowska@res.edu.pl
Opis
Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
OGŁOSZENIE NR 2/2021/
o naborze wniosków o dofinansowanie
z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
Edycja Nr 2
Druga, pilotażowa edycja naboru wniosków Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych rozpoczęła się 28 grudnia 2021 roku i potrwa do 15 lutego 2022 r.
INSTRUKTAŻ ZŁOŻENIA WNIOSKU – omówienie regulaminu, procesu składania wniosku. Odpowiedzi na pytania.
Przeznaczenie:
Realizacja inwestycji, mających na celu przeciwdziałanie COVID-19, o których mowa w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 1842, ze zmianami) w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Dofinansowanie z Programu przeznacza się na pokrycie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnych w ramach następujących obszarów inwestycyjnych:
1) budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej;
2) budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym oczyszczalni;
3) budowa lub modernizacja źródeł ciepła sieciowego zeroemisyjnego;
4) budowa lub modernizacja indywidualnych źródeł ciepła zeroemisyjnego;
5) budowa lub modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami, w tym spalarnie, przetwarzanie biologiczne, segregacja;
6) odnawialne źródła energii;
7) tabor z napędem zeroemisyjnym;
8) budowa lub modernizacja źródeł ciepła sieciowego niskoemisyjnego;
9) budowa lub modernizacja sieci ciepłowniczej;
10) budowa lub modernizacja infrastruktury elektroenergetycznej, w tym oświetleniowej;
11) cyfryzacja usług publicznych i komunalnych;
12) poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji publicznych;
13) innowacyjne rozwiązania w elektroenergetyce;
14) rewitalizacja obszarów miejskich;
15) budowa lub modernizacja infrastruktury kulturalnej;
16) budowa lub modernizacja infrastruktury turystycznej;
17) budowa lub modernizacja infrastruktury sportowej;
18) budowa lub modernizacja infrastruktury technicznej drogowej;
19) budowa lub modernizacja infrastruktury tramwajowej, w tym zajezdni;
20) budowa lub modernizacja infrastruktury kolejowej, w tym stacji utrzymaniowo-naprawczej;
21) budowa lub modernizacja infrastruktury transportu wodnego;
22) tabor transportu kolejowego;
23) tabor transportu tramwajowego;
24) tabor z napędem niskoemisyjnym;
25) budowa lub modernizacja kanalizacji deszczowej;
26) gospodarka wodna, w tym melioracja, retencja, osuszanie;
27) budowa lub modernizacja indywidualnych źródeł ciepła niskoemisyjnego;
28) budowa i modernizacja infrastruktury społecznej;
29) budowa lub modernizacja infrastruktury edukacyjnej;
30) rewitalizacja obszarów i/lub budynków zdegradowanych i/lub poprzemysłowych;
31) tabor zbiorowego transportu drogowego;
32) tabor zbiorowego transportu wodnego;
33) budowa lub modernizacja infrastruktury telekomunikacyjnej;
34) budowa i organizacja inkubatorów przedsiębiorczości;
35) budowa i organizacja parków naukowo-technologicznych;
36) rozbiórka obiektów i urządzeń budowlanych.
Adresaci
Podmioty uprawnione do składania wniosków o dofinansowanie:
– jednostki samorządu terytorialnego („JST”) – gminy, powiaty i województwa,
– związki jednostek samorządu terytorialnego („związki JST”), niezależnie od rodzaju związku.
Prowadzący
Prowadzący: Praktyk, Kierownik Referatu Rozwoju i inwestycji. Posiada bogate doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych ze źródeł zewnętrznych. Członek komisji przetargowej w gminie.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na res@res.edu.pl
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci.
- W oparciu o platformę szkoleniową.
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem.
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
- Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Wymiar i pobór niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym – od decyzji do tytułu wykonawczego
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia