Rejestracja osób bezrobotnych i przyznawanie świadczeń. Zasady prawno-administracyjne w świetle ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.

ID szkolenia: 509

Kategorie

Kadry i płace

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#przyznawanie świadczeń. #zasady prawno- administracyjne, #res edukacja, #resjetracja osób bezrobotnych, #szkolenie online, #urząd pracy, urząd
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 29 października Miejsce: online  Cena: 299 zł (+VAT)


Magda Rygorczuk
tel. 888 549 572
e-mail: mrygorczuk@res.edu.pl

 

 

[/su_tab]

Program szkolenia

Program szkolenia:

 

  1. Prowadzenie postępowania wyjaśniającego, procedury administracyjne

-cechy formalno-prawne podania

-cechy formalno-prawne zawiadomienia o wszczęciu postępowania z urzędu

-podanie w formie dokumentu elektronicznego

-postępowanie elektroniczne

-ustalenie daty wszczęcia postępowania

-podpis kwalifikowany, podpis zaufany, podpis osobisty

-uzupełnianie braków formalnych podania

-instytucja wezwania

-doręczenia: tradycyjne, zastępcze, elektroniczne

-dowody w postępowaniu wyjaśniającym

-postanowienie o odmowie wszczęcia postępowania

-zawieszenie postępowania administracyjnego

-protokoły i adnotacje

-pełnomocnik w postępowaniu administracyjnym

-udostępnianie akt sprawy

  1. 2. Terminy załatwienia sprawy, bezczynność organu i przewlekłość postępowania

-terminy administracyjne

-prawidłowe ustalenie terminów załatwienia sprawy

-cechy formalno-prawne zawiadomienia o przedłużeniu terminu do wydania decyzji   administracyjnej

-pojęcie bezczynności i przewlekłości

-instytucja ponaglenia art. 37,38 k.p.a

-obowiązek pouczenia strony o możliwości wniesienia ponaglenia

 

  1. Przyznawanie prawa do statusu osoby bezrobotnej. Ustalanie uprawnień zasiłkowych

-postępowanie administracyjne w przedmiocie przyznania/odmowy prawa do statusu osoby bezrobotnej,

-ustalanie statusu osoby bezrobotnej, przesłanki materialno-prawne

-postępowanie administracyjne w przedmiocie przyznania/odmowy/nie przyznania prawa do zasiłku dla osób bezrobotnych,

-ustalanie uprawnień zasiłkowych,

-podstawy zawieszenia postępowania administracyjnego.

-postępowanie administracyjne w przedmiocie utraty statusu osoby bezrobotnej

-zawiadomienie o wszczęciu postępowania,

-protokół przesłuchania strony jako forma dokumentowania czynności administracyjnych

-przesłanki materialno-prawne utraty statusu osoby bezrobotnej.

-analiza rozstrzygnięć organów II instancji

 

4.Decyzja administracyjna i jej elementy

 –formalno – prawne elementy decyzji administracyjnej art. 107 k.p.a

osnowa, uzasadnienie i pouczenie w decyzji administracyjnej

instytucja zrzeczenia się prawa do wniesienia odwołania

-decyzja administracyjna w formie dokumentu elektronicznego

-kwalifikowany podpis elektroniczny

-skutki prawne wydania decyzji administracyjnej

-formy prawne doręczenia decyzji administracyjnej;

-doręczenie tradycyjne,

-doręczenie zastępcze,

-doręczenie elektroniczne

-instytucja sprostowania decyzji

Prowadzący

AMP Trainers’ HUB – Usługi szkoleniowe i archiwistyczne Adam Parysz. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych (RODO), archiwistyki, platformy EPUAP2, systemów klasy EZD (ELOprofessional), Biuletynu Informacji Publicznej, prawa administracyjnego i dostępu do informacji publicznej. Wdraża systemy ochrony danych osobowych, zajmuje się audytem ryzyka związanego z przeważaniem danych osobowych, opracowuje dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych, obiegu dokumentów w podmiocie oraz informacji publicznej., Ponadto wdraża platformę EPUAP2 wraz z jej konfiguracją, nadzoruje projekty archiwizacyjne oraz digitalizacyjne.

Czynny Inspektor Ochrony Danych Osobowych w Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie, PNBU „BT” Teresa Buzińska, Gminie Lądek oraz Zarządzie Oświaty w Pruszczu Pomorskim. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (5 166 godzin dydaktycznych spędzonych na sali szkoleniowej oraz 6 687 przeszkolonych uczestników ) z zakresu archiwizacji dokumentacji, systemów teleinformatycznych (w szczególności EPUAP2), prawa archiwalnego, administracyjnego, ochrony danych osobowych, informacji publicznej, BIP oraz zarządzania dokumentem i podpisem elektronicznym dla wielu instytucji państwowych, samorządowych i firm prywatnych. Z zakresu ochrony danych osobowych przeszkolił dotychczas 2 324 osoby, przeprowadzając 684 godziny dydaktyczne szkoleń oraz przeprowadził oraz 22 audytów. Autor kilkunastu artykułów poświęconych zagadnieniom ochrony danych. Udokumentowane przeprowadzenie ponad 600 szkoleń dla wielu instytucji państwowych, prywatnych i samorządowych m.in. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Kancelaria Senatu RP, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Komenda Główna Policji, , Poczta Polska S.A., Koleje Mazowieckie, CBA, ZUS, PGE, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Żandarmeria Wojskowa, Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie, Polska Akademia Nauk, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Rzeszowie i w Olsztynie, Urząd Miasta Rzeszowa, Wojewódzka Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Poznaniu, Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Szpital Zachodni im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim, Arcelormittal, ArchiDoc S.A, Sąd Okręgowy w Kielcach oraz Sąd Apelacyjny we Wrocławiu. W zakresie ochrony danych osobowych szkolił m. in. ING, Bank Śląski, Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim, Fenice Poland, Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie i Podlaski Urząd Wojewódzki. Współpracuje m. in. z Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej: Ośrodki w Warszawie, Łodzi, Lublinie, Rzeszowie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Zielonej Górze, Opolu i Białymstoku, ADEPT S.C., Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE, SUKCES C.R. Edyta Szczerkowska, PNBU „BT” Teresa Buzińska, COGNITIO S.C.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

Przy zgłoszeniu do 20 października cena szkolenia to 269 zł/os!

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

29 październik 2020 09:00

Data do:

29 październik 2020 14:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

299 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

SEMINARIUM SZKOLENIOWE DLA SEKRETARZY GMIN

Zobacz więcej

PRAKTYCZNE WARSZTATY Z RAPORTOWANIA SCHEMATÓW PODATKOWYCH NA PRZYKŁADACHZ UWZGLĘDNIENIEM ZMIAN OD 1 LIPCA 2023R.

Zobacz więcej

ZARZĄDZANIE ZASOBEM MIESZKANIOWYM GMINY na podstawie przepisów ustawy oraz aktów prawa miejscowego.

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia