
PROJEKTOWANIE PRZEDSIĘWZIĘĆ KULTURALNYCH I ARTYSTYCZNYCH, CZYLI JAK ZREALIZOWAĆ UDANĄ IMPREZĘ KULTURALNĄ?
Kategorie
Pomoc społeczna/KulturaRegion
Cała Polska, OnlineTagi

Cel i korzyści
Co wyniesiesz z tego szkolenia?
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do tworzenia i realizacji projektów kulturalnych. Ideą warsztatów jest mobilizacja uczestników do aktywnego i twórczego udziału na wszystkich etapach projektu (od pomysłu do zysku).
Korzyści dla uczestnika lub uczestników z uczestnictwa w szkoleniu:
1. Uzyskanie praktycznych informacji na temat etapów przygotowania przedsięwzięcia kulturalnego
2. Pozyskanie umiejętności przygotowania biefu wydarzenia
3. Umiejętność zarządzania zespołem projektowym
4. Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia
Adresaci
-Pracownicy instytucji kultury
– Pracownicy organizacji pozarządowych zajmujących się kulturą i działaniami artystycznymi
– Pracownicy Uczelni artystycznych
– Studenci i doktoranci kierunków artystycznych
– Artyści
Program szkolenia
1. Krótkie wprowadzenie do tematu przygotowania wydarzeń kulturalnych
2. Konstrukcja dobrego briefu (cele, odbiorcy, partnerzy, uczestnicy, czas, koszty)
3. Przygotowanie projektu przez uczestników – ocena i dyskusja
4. Wzajemne korzyści i zagrożenia we współpracy
5. Finansowanie przedsięwzięć kulturalnych
6. Obsługa projektu – zadania zespołu projektowego
Prowadzący
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego – kierunek Animacja Kultury oraz Zarządzanie Kulturą. Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w instytucji kultury (Opera Krakowska – specjalista PR i sponsoringu, Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK – specjalista ds. programów). Współpracuje z Instytutem Doradztwa Europejskiego i Regionalnego oraz Regionalnym Instytutem Kultury w Katowicach prowadząc szkolenia ze sponsoringu, projektowania przedsięwzięć kulturalnych w instytucjach kultury i PR-u. Współautorka programu szkoleniowego z zakresu PR i sponsoringu w instytucjach kultury w ramach europejskiego projektu „JAsne komunikaTY”. Prowadzi własną firmę zajmującą się PR i marketingiem oraz pozyskiwaniem funduszy, szczególnie w sektorze kultury.
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w jednostkach sektora finansów publicznych w kontekście RODO oraz odpowiedzialności karnej, skarbowej i dyscyplinarnej w jednostkach sektora finansów publicznych.
Zobacz więcej
NOWOCZESNY KUCHARZ – dwudniowy kurs dla kucharzy pracujących w zakładach żywienia zbiorowego osób dorosłych (domach pomocy społecznej, szpitalach, zakładach opiekuńczo-leczniczych, uzdrowiskach itp.)
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia