Profesjonalne zarządzanie sekretariatem w jednostkach administracji publicznej
Region
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Online, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 06. czerwca Miejsce: online Cena: 289 zł (+VAT)
Katarzyna Wardzińska
tel. 888 549 572
e-mail: kwardzinska@res.edu.pl
Cel szkolenia
-przedstawienie właściwego sposobu zorganizowania pracy sekretariatu,
-podniesienie poziomu kwalifikacji zatrudnionych tam pracowników,
-poszerzenie wiadomości z zakresu profesjonalnej obsługi interesantów ,
-umiejętności prawidłowego stosowania instrukcji kancelaryjnej oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
Adresaci
Osoby prowadzące sekretariaty w urzędach, jednostkach organizacyjnych, pracownicy biur obsługi interesantów oraz inne zainteresowane osoby
Program szkolenia
1.Rola i miejsce sekretariatu
2.Sekretarka-asystentka ,jej kwalifikacje zawodowe .zakres obowiązków
3.Organizacja czasu pracy.
4.Profesjonalna obsługa interesantów.
5.Współpraca z przełożonym.
6.Zasady wykonywania czynności kancelaryjnych
7.Czynności kancelaryjne sekretariatu
8.Obieg dokumentów
– rejestracja korespondencji
– rejestracja spraw, które prowadzi pracownik sekretariatu
– prowadzenie rejestrów, ewidencji
– zasady prawidłowego tworzenia i przechowywania dokumentów
9.Wysyłanie i doręczanie korespondencji
10..Załatwianie spraw – terminy wynikające z KPA
11.Redagowanie pism urzędowych
12.Przygotowywanie akt spraw ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego
13.Wybrane zagadnienia z ustawy o ochronie danych osobowych.
14.Standardy europejskie w zakresie obsługi interesantów zawarte w Europejskim Kodeksie Dobrej Administracji.
Prowadzący
Prawnik –praktyk. Doświadczenie zdobyte w pracy w administracji rządowej -Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim, w wydziałach-Prawnym, Kontroli i Instruktażu, Organizacyjnym, Kadr i Szkolenia. Doświadczenie w pracy w administracji samorządowej- Naczelnik Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. Szkolenie w ramach Projektu Rozwoju Ośrodków Szkoleniowych Administracji Publicznej w Polsce organizowane przez Uniwersytet w Leuven Public Management Center w Belgii. Pierwsze szkolenie dla pracowników nowozatrudnionych z zakresu kodeksu postepowania administracyjnego przeprowadzone w 1986,następne dla pracowników odbywających aplikację administracyjną.
Od 2000 roku wykładowca autorskich programów dla pracowników administracji publicznej. Opracowała i realizowała programy z zakresu
-praktycznego stosowania kodeksu postępowania administracyjnego;
-praktyczne stosowanie instrukcji kancelaryjnej w gminach, powiatach, urzędach marszałkowskich, wojewódzkich, ministerstwach, urzędach centralnych;
-profesjonalnej obsługi interesantów;
-zasad korespondencji urzędowej;
-funkcjonowania kontroli wewnętrznej;
-przygotowania dokumentacji do elektronicznego obiegu;
-roli kadry kierowniczej w organizacji i i funkcjonowaniu urzędów, jednostek organizacyjnych;
-Jak postępować ze skargami i wnioskami oraz petycjami.
Nadto prowadzi szkolenia dla pracowników ,którzy odbywają służbę przygotowawcza w administracji publicznej –bloki tematyczne dotyczące kodeksu postępowania administracyjnego oraz instrukcji kancelaryjnej.
Realizowała projekt w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu .Społecznego
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
- W oparciu o platformę szkoleniową;
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Dowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia