
Profesjonalne zarządzanie sekretariatem i kontakty z mediami
Kategorie
Kadry i płaceRegion
Cała Polska, OnlineTagi

Cel i korzyści
Co wyniesiesz z tego szkolenia?
Ze szkolenia dowiesz się, co robić, by to pierwsze wrażenie było jak najlepsze, jak kreować profesjonalny wygląd, jak przyjmować klientów, jakie zasady etykiety należy stosować w kontaktach z ludźmi. Poznasz sposoby zarządzania czasem i pracą swoją i osoby, której sekretariat obsługujesz. Dowiesz się jak lepiej i efektywniej komunikować się, poznasz techniki asertywności.
Program szkolenia
1. Wprowadzenie.
– sekretariat „sercem i wizytówką” firmy, urzędu
– podstawowe zasady organizacji pracy w sekretariacie
– kluczowe kompetencje
– zasady etyki
– autodiagnoza własnych kompetencji i potrzeb rozwoju
2. Pomieszczenie.
– kolory, meble, ergonomia
– proksemika pomieszczenia i jak ją wykorzystać w celu ułatwienia sobie pracy
3. Rola komunikacji interpersonalnej.
– zasady przepływu informacji
– proces komunikacji (nadawanie i odbieranie komunikatów, błędy w komunikacji i jak ich unikać, komunikacja niewerbalna, aktywne słuchanie, właściwe pytania)
– analiza transakcyjna Berne’a
– ukryte programy
– techniki asertywności, ułatwiające kontakty z innymi
– rozmowa telefoniczna
– pisanie pism i maili – netykieta
4. Kreowanie profesjonalnego wizerunku
– dress code
– dobór ubioru, makijażu do typu urody i sylwetki oraz do sytuacji – podstawowe zasady
5. Etykieta biznesowa i urzędowa
– podstawowe zasady
– pierwsze dobre wrażenie
– powitanie gości
– podawanie napojów
– wizytówki
– zasady precedencji
– organizacja spotkań służbowych
– podróż służbowa
6. Zarządzanie czasem i zadaniami.
– zasady dobrej organizacji pracy własnej i pracy przełożonych
– zasada „zrób to od razu”
– jak efektywnie zarządzać sobą w czasie
– zasady efektywnego zarządzania kalendarzem przełożonych
– kształtowanie umiejętności podejmowania decyzji
– złodzieje czasu – jak je eliminować
– praktyczne zasady zarządzania sobą w czasie: metoda ABC, zasada Pareto, Matryca Eisenhovera, zasada 60/40
– zarządzanie kalendarzem przełożonych
– planowanie dnia
7. Kontakty z mediami i autoprezentacja.
– zasady autoprezentacji
– na co zwrócić uwagę przygotowując się do wystąpień w różnych mediach
– przygotowanie do wystąpień publicznych
– notatki
– radzenie sobie z tremą
– podczas wystąpienia
– sposoby na zainteresowanie publiczności
– jak radzić sobie ze stresem
8. Podsumowanie.
Prowadzący
psycholog, coach, trener z 16-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w psychologii pracy, organizacji i zarządzania; pedagogice i pracy socjalnej. Nauczyciel akademicki na kierunkach psychologicznych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?

Nieodpłatne przekazanie, sprzedaż lub likwidacja zbędnych zużytych lub uszkodzonych składników majątku, który stanowi wyposażenie jednostek sektora finansów publicznych po zmianie rozporządzenia rady ministrów oraz w nowym polskim ładzie
Zobacz więcej
Środki trwałe i inwestycje w praktyce z uwzględnieniem najnowszych zmian w prawie podatkowym i bilansowym.
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia