szkolenie online

Profesjonalne zarządzanie sekretariatem i kontakty z mediami

ID szkolenia: 3793

Kategorie

Kadry i płace

Region

Cała Polska, Online

Tagi

#online, #res edukacja, #resedukacja, #szkolenie, #szkolenie online, #szkolenieonline, #webinar, kontaktu, media, profesjonalne, sekretariat, sekretarz
Opiekun szkolenia

Cel i korzyści

Co wyniesiesz z tego szkolenia?

Ze szkolenia dowiesz się, co robić, by to pierwsze wrażenie było jak najlepsze, jak kreować profesjonalny wygląd, jak przyjmować klientów, jakie zasady etykiety należy stosować w kontaktach z ludźmi. Poznasz sposoby zarządzania czasem i pracą swoją i osoby, której sekretariat obsługujesz. Dowiesz się jak lepiej i efektywniej komunikować się, poznasz techniki asertywności.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie.
– sekretariat „sercem i wizytówką” firmy, urzędu
– podstawowe zasady organizacji pracy w sekretariacie
– kluczowe kompetencje
– zasady etyki
– autodiagnoza własnych kompetencji i potrzeb rozwoju

2. Pomieszczenie.
– kolory, meble, ergonomia
– proksemika pomieszczenia i jak ją wykorzystać w celu ułatwienia sobie pracy

3. Rola komunikacji interpersonalnej.
– zasady przepływu informacji
– proces komunikacji (nadawanie i odbieranie komunikatów, błędy w komunikacji i jak ich unikać, komunikacja niewerbalna, aktywne słuchanie, właściwe pytania)
– analiza transakcyjna Berne’a
– ukryte programy
– techniki asertywności, ułatwiające kontakty z innymi
– rozmowa telefoniczna
– pisanie pism i maili – netykieta

4. Kreowanie profesjonalnego wizerunku
– dress code
– dobór ubioru, makijażu do typu urody i sylwetki oraz do sytuacji – podstawowe zasady

5. Etykieta biznesowa i urzędowa
– podstawowe zasady
– pierwsze dobre wrażenie
– powitanie gości
– podawanie napojów
– wizytówki
– zasady precedencji
– organizacja spotkań służbowych
– podróż służbowa

6. Zarządzanie czasem i zadaniami.
– zasady dobrej organizacji pracy własnej i pracy przełożonych
– zasada „zrób to od razu”
– jak efektywnie zarządzać sobą w czasie
– zasady efektywnego zarządzania kalendarzem przełożonych
– kształtowanie umiejętności podejmowania decyzji
– złodzieje czasu – jak je eliminować
– praktyczne zasady zarządzania sobą w czasie: metoda ABC, zasada Pareto, Matryca Eisenhovera, zasada 60/40
– zarządzanie kalendarzem przełożonych
– planowanie dnia

7. Kontakty z mediami i autoprezentacja.
– zasady autoprezentacji
– na co zwrócić uwagę przygotowując się do wystąpień w różnych mediach
– przygotowanie do wystąpień publicznych
– notatki
– radzenie sobie z tremą
– podczas wystąpienia
– sposoby na zainteresowanie publiczności
– jak radzić sobie ze stresem

8. Podsumowanie.

Prowadzący

psycholog, coach, trener z 16-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w psychologii pracy, organizacji i zarządzania; pedagogice i pracy socjalnej. Nauczyciel akademicki na kierunkach psychologicznych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

20 luty 2025 09:00

Data do:

20 luty 2025 13:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

459 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Audytor dostępności cyfrowej i architektonicznej

Zobacz więcej

Podziały nieruchomości w praktyce administracyjnej – studium przypadków

Zobacz więcej

Uniwersalne projektowanie.

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia