Podatkowe zamknięcie roku 2020 roku dla podatników CIT i VAT

ID szkolenia: 596

Kategorie

Kadry i płace

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#online, #RES, #rok podatkowy, #szkolenie, CIT, edukacja, VAT, zamknięcie roku
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 1. lutego Miejsce: SZKOLENIE ONLINE Cena: 259 zł (+VAT)


Katarzyna Zajkowska
tel. 798 301 781
e-mail: kzajkowska@res.edu.pl

Adresaci

Adresaci:

Kierownicy jednostek, główni księgowi, skarbnicy, osoby pracujące w obszarach finansowo księgowych i administracyjnych, pracownicy kadr.

Program szkolenia

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

I Prace dotyczące zamknięcia roku z punktu widzenia podatku CIT w podmiocie

  1. Przychód podatkowy w CIT
    – należności wyłączone z pojęcia przychodu podatkowego w podmiocie – jak rozliczyć refundacje PFR i inne

– moment rozpoznania przychodu ( wykonanie usługi, sprzedaż majątku, rozliczenia okresowe) w podmiocie

– otrzymanie należności a powstanie przychodu – zaliczki, przedpłaty,
– Korekta przychodu – moment ujęcia w dochodowym a w VAT

– przekazane i otrzymane darowizny a ich rozliczenie w CIT z uwzględnieniem zmian z tyt. COVID

  1. Koszty uzyskania przychodu w podmiocie
    – Wydatki nie stanowiące kosztu uzyskania przychodu – omówienie najważniejszych przykładów z art. 16 ustawy o CIT w kontekście rozliczenia w podmiocie

– Kary umowne i odszkodowania a koszty uzyskania przychodu
– Świadczenia dla pracowników i zleceniobiorców – praktyczne przykłady ujęcia w kosztach wydatków w podmiocie

– koszty reprezentacji i reklamy z uwzględnieniem podatku VAT jako kosztu

  1. Ulga na złe długi – zasady stosowania w 2020 r. w kontekście zmian COVID
  2. Rozliczenie straty podatkowej jako korekty wstecz
  3. Nabycie środków trwałych do produkcji towarów do walki z COVID
  4. Zgłoszenia MDR-3 w zakresie rozliczenia podatku CIT
  5. TPR-C jako informacja dotycząca obowiązków dokumentacyjnych dla niektórych podmiotów powiązanych

II Prace dotyczące zamknięcia roku z punktu widzenia podatku  VAT:
1. Należyta staranność a odliczenie VAT – wyjaśnienia MF, praktyka organów skarbowych, zasady tworzenia procedur w podmiocie
2. Nowy JPK VAT – jak uniknąć najczęstszych błędów przez podmioty

  1. Przygotowanie korekty rocznej podatku VAT w przypadku podatników świadczących również usługi zwolnione oprócz opodatkowanych
  2. Zgłoszenia MDR-3 w zakresie rozliczenia podatku VAT

Prowadzący

Doradca podatkowy, specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych Wiedza i doświadczenie to ponad 11-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT. Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności: w podatku VAT dla jednostek samorządu terytorialnego oraz w podatkach dochodowych, dokumentacji cen transferowych. W latach ubiegłych uczestnicząca w licznych projektach centralizacji w gminach i powiatach, polegających na szkoleniach i tworzeniu procedur centralizacyjnych oraz obecnie w procesach audytu po centralizacji.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj  i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

UWAGA!

Przy zgłoszeniu do 8 stycznia cena za szkolenie to 239 zł / osobę!

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

01 luty 2021 09:00

Data do:

01 luty 2021 13:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

259 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Kurs Kancelaryjno – Archiwalny I stopnia

Zobacz więcej

Zgłaszanie naruszeń przez sygnalistów. Sygnalista w miejscu pracy – obowiązki pracodawców – nowy projekt ustawy

Zobacz więcej

Nadzór jednostki samorządu terytorialnego nad prawidłowością wprowadzania danych do Systemu Informacji Oświatowej w kontekście składania w 2024 roku wniosku o rezerwę subwencji oświatowej

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia