Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

OSINT – biały wywiad

14 października_09:00 - 15 października_15:00

1500zł

Termin: 14-15 października Miejsce: Online Cena: 1500

Opiekun szkolenia
Katarzyna Wardzińska
tel. 792 210 125
e-mail: kwardzinska@res.edu.pl
Cel Korzyści AdresaciProgram szkoleniaProwadzącyFormularz zgłoszeniowy
  • Poznasz najlepsze praktyki szukania informacji techniką białego wywiadu.
  • Dowiesz się, jak weryfikować firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne.
  • Nauczysz się profilowania osób, m.in. z wykorzystaniem social mediów.
  • Poznasz narzędzia wspierające mapowanie powiązań między osobami i firmami w Polsce i za granicą.
  • Zyskasz umiejętność legalnego hackowania wyszukiwarek Google i Yandex.
  • Poznasz nowe wyszukiwarki wertykalne przeznaczone do szukania różnych treści.
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać social media w wyszukiwaniu informacji.
  • Poznasz podstawy AML do wdrożenia w Twojej firmie.
  • Nauczysz się stosować profesjonalne programy OSINT takie jak Maltego oraz Foca.
  • Poznasz polskie i zagraniczne źródła, w tym bazy dla dziennikarzy śledczych.
  • Zdobędziesz informacje, które są Ci potrzebne do osiągnięcia sukcesu.
  • Zwiększysz sprzedaż, znajdując i docierając do nowych, potencjalnych klientów.
  • Zyskasz przewagę, mając więcej – np. trudno dostępnych – danych niż konkurencja.
  • Zwiększysz bezpieczeństwo, zapewniając zgodność swoich działań z prawem.
  • Zmniejszysz ryzyko porażki, lepiej poznając klientów, dostawców i partnerów.
  • Podniesiesz efektywność, podejmując decyzje oparte na twardych danych.
  • Oszczędzisz czas, szybko i samodzielnie znajdując potrzebne Ci informacje.
  • Oszczędzisz pieniądze, wyszukując dane bez zatrudniania eksperta ds. researchu.
  • Przedsiębiorcy – aby podejmować jak najlepsze decyzje o rozwoju biznesu i opierać je na faktach.
  • Rekruterzy i headhunterzy – aby wyszukiwać najlepszych kandydatów i sprawdzać ich ścieżki kariery.
  • Pracownicy działów rozwoju, sprzedaży i marketingu – aby nawiązywać współpracę ze sprawdzonymi partnerami i klientami.
  • Pracownicy bezpieczeństwa korporacyjnego – aby zapewniać jak najlepszą ochronę firmie.
  • Dziennikarze i detektywi – aby szybko docierać do aktualnych informacji i sprawnie je weryfikować.
  • Badacze, analitycy i researcherzy – aby stosować więcej narzędzi i udoskonalać swój warsztat pracy.
  • Prawnicy, komornicy, policja, służby i wojsko – aby coraz skuteczniej realizować swoje zadania związane z weryfikacją firm i osób.

MODUŁ I
HACKOWANIE WYSZUKIWAREK

Poznasz legalne sposoby na hackowanie wyszukiwarek Google oraz Yandex

MODUŁ II
WYSZUKIWARKI SPECJALISTYCZNE

Poznasz wyszukiwarki dedykowane różnym zasobom, np. wideo, FTP.

MODUŁ III
NARZĘDZIA OSINT

Nauczysz się korzystać z narzędzi OSINT takich jak Maltego czy Foca.

MODUŁ IV
ŹRÓDŁA OSINT

Poznasz nowe źródła polskie i zagraniczne. Zyskasz dostęp do 3000 źródeł w OSINT Base.

MODUŁ V
SOCMINT

Nauczysz się wykorzystywać popularne portale social media do profilowania osób.

MODUŁ VI
AML

Dowiesz się, jak rzetelnie weryfikować swoich kontrahentów – np. klientów oraz partnerów.

TRENER 1

Założycielka Infobrokerska.pl. Specjalizuje się w analizach marketingowych oraz informacji naukowo-technicznej. Od 15 lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej z zakresu pozyskiwania informacji. Współautorka standardów dla zawodów: broker informacji oraz specjalista zarządzania informacją przygotowanych dla Ministerstwa Pracy. Prezes Stowarzyszenia Profesjonalistów Informacji. Przeszkoliła pracowników z takich firm i instytucji jak Kompas Inwestycji Sp. z o.o., Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, Kancelarię Senatu, Rządowe Centrum Bezpieczeństwa, UOKiK, Komenda Główna Policji. Regularnie szkoli w Krajowej Szkole Administracji Publicznej w Warszawie.

TRENER 2

Współwłaścicielka Infobrokerska.pl, analityk rynku, infobroker z ponad 8-letnim doświadczeniem. Posiada bogate doświadczenie we współpracy z agendami rządowymi i innymi jednostkami publicznymi. Prowadziła szkolenia dla pracowników EY, The heart, Energa S.A., PGNiG S.A., Keeeper Sp. z o.o., Komendy Główna Policji. Regularnie prowadzi szkolenia w Krajowej Szkole Administracji Publicznej w Warszawie. Prezes Fundacji na rzecz Rozwoju Rynku Informacji i Społeczeństwa Informacyjnego „Infobrokerska”, wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalistów Informacji, redaktor portalu Rynek Informacji oraz członek Strategic and Competitive Intelligence Professionals.

TRENER 3

Infobroker, analityk i trener kompetencji informacyjnych. W branży infobrokerskiej pracuje od 2011 roku. Wyszukuje i weryfikuje informacje dla firm oraz instytucji. Swoimi kompetencjami w obszarze researchu wspiera projekty kulturalne oraz internetowe (portale informacyjne i encyklopedyczne, serwisy tematyczne, aplikacje, wystawy). Współpracowała z Uniwersytetem Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie jako wykładowca. Członek Zarządu Stowarzyszenia Profesjonalistów Informacji.

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj  .doc .pdf i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

ZGŁOŚ SIĘ DO 01.PAŹDZIERNIKA NA SZKOLENIE, A OTRZYMASZ RABAT O WARTOŚCI 100ZŁ/OS

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
W oparciu o  platformę szkoleniową;
Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo!

Miejsce

Online

Organizator

RES Edukacja s.c.
Telefon:
798-301-329
Email:
biuro@res.edu.pl
Strona internetowa:
www.res.edu.pl

    FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

    INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

    1.Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
    2.Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, serwis kawowy i lunch.
    3.Bezkosztowa rezygnacja ze szkolenia jest możliwa na 5 dni roboczych przed planowanym terminem szkolenia. Po tym terminie zostaną Państwo obciążeni kosztami w wysokości 80% ceny szkolenia.
    4.Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń.

    (Wymagane) Zapoznałem się i akceptuje ww. warunki organizacyjne oraz regulamin szkoleń

    Oświadczamy, iż udział w szkoleniu organizowany przez RES Edukacja s.c. jest finansowany w minimum 70% ze środków publicznych lub samorządowych, w związku z tym proszę o wystawienie faktury zwolnionej z podatku VAT.

    Wyrażam zgodę na przesłanie faktury w formie elektronicznej (.pdf) na adres mailowy osoby zgłaszającej.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczenie usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017, poz.1219 t.j.) na podany adres e-mail na temat usług oferowanych przez RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. przy ul. Przędzalnianej 29 z siedzibą w Białymstoku. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przez jej wycofaniem

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sylwia Głowacka i Elwira Grygorczuk – wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok, NIP: 5423316405, REGON: 380410137,
    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu organizacji i realizacji zamówionego szkolenia na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
    3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
    4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą
    • w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego
    • do momentu wycofania zgody, w przypadku gdy uczestnik szkolenia wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,
    5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych,
    7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, Warszawa,
    8) podanie danych osobowych jest dobrowolne ale wymagane do wzięcia udziału w szkoleniu, przy czym niepodanie danych będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w szkoleniu.