ORGANIZACJA WYDARZEŃ KULTURALNYCH I ARTYSTYCZNYCH.
Kategorie
Pomoc społeczna/KulturaRegion
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podlaskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 15 kwietnia Cena: 249 zł (+VAT)
Magda Rygorczuk
tel. 888 549 572
e-mail: mrygorczuk@res.edu.pl
Cel i korzyści
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności przeprowadzenie skutecznych akcji promocyjnych wydarzeń kulturalnych i artystycznych. Nabycie umiejętności dotyczących działań promocyjnych, medialnych i PR-owych.
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
1. Nabycie umiejętności przygotowania materiałów promocyjnych (plakat, ulotka, ogłoszenie)
2. Praktyczne rady dot. wystąpień publicznych, wywiadów radiowych i telewizyjnych
3. Zdobycie umiejętności przygotowania konferencji prasowej
4. Otrzymanie praktycznych rad dot. zapisów umowy patronackiej
Adresaci
Adresaci:
Pracownicy instytucji kultury
– Pracownicy organizacji pozarządowych zajmujących się kulturą
– Pracownicy Uczelni artystycznych
– Studenci i doktoranci kierunków artystycznych
– Artyści
Program szkolenia
Program:
1. Co powinny zawierać materiały promocyjne?
2. Sukces w pracy z mediami
3. Narzędzia współpracy z mediami, przygotowanie materiałów prasowych.
4. Jak zaprojektować i przeprowadzić konferencję prasową?
5. Jak pozyskać i zatrzymać przy sobie patronów medialnych
Prowadzący
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego – kierunek Animacja Kultury oraz Zarządzanie Kulturą. Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w instytucji kultury (Opera Krakowska – specjalista PR i sponsoringu, Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK – specjalista ds. programów). Współpracuje z Instytutem Doradztwa Europejskiego i Regionalnego oraz Regionalnym Instytutem Kultury w Katowicach prowadząc szkolenia ze sponsoringu, projektowania przedsięwzięć kulturalnych w instytucjach kultury i PR-u. Współautorka programu szkoleniowego z zakresu PR i sponsoringu w instytucjach kultury w ramach europejskiego projektu „JAsne komunikaTY”. Prowadzi własną firmę zajmującą się PR i marketingiem oraz pozyskiwaniem funduszy, szczególnie w sektorze kultury.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
- W oparciu o platformę szkoleniową;
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
ZFŚS w jednostkach sektora finansów publicznych po zmianach w kontekście RODO, COVID-19 oraz odpowiedzialności karnej, skarbowej i dyscyplinarnej w jednostkach sektora finansów publicznych w tym w jednostkach oświaty i instytucjach kultury.
Zobacz więcejBłędy w realizacji kontroli zarządczej w świetle wyników organów kontroli: NIK, MF, RIO
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia