OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W JEDNOSTKACH OCHRONY ZDROWIA.

ID szkolenia: 1239

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#ochrona danych osobowych w jednostkach ochrony zdrowia, #ochrona zdrowia, #res edukacja, #rodo, #szkolenie on-line, #umowy powietrzne
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 27 październik  Miejsce: online  Cena:249 zł (+VAT)


Magda Rygorczuk
tel. 888 549 572
e-mail: mrygorczuk@res.edu.pl

Adresaci

DLA KOGO:

Szkolenie kierowane jest do osób, które będą zajmować się ochroną danych osobowych w małych i średnich jednostkach ochrony zdrowia.

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznej wiedzy dotyczącej wymagań rozporządzenia RODO i realizacji tych wymagań w  ochronie zdrowia. W trakcie szkolenia przedstawimy, autorskie propozycje rozwiązań i liczne przykłady dokumentów stosowanych przez wykładowcę w praktyce pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych.

Po szkoleniu przewidujemy przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych, w tym formularzy i wzorów dokumentów.

 

Program szkolenia

PROGRAM:

  • Wymagania w zakresie ochrony danych osobowych obowiązujące w Polsce, w sektorze ochrony zdrowia
  • RODO – nowe czy stare wymagania
  • Podstawy przetwarzania danych osobowych w ochronie zdrowia
  • Jak budować system ochrony danych w małych i średnich firmach ochrony zdrowia
  • Grupy i kategorie danych przetwarzanych w jednostkach ochrony zdrowia
  • Retencja danych
  • Rejestr czynności przetwarzania danych
  • Obowiązek informacyjny
  • Upoważnienia do przetwarzania danych osobowych
  • Umowy powierzenia – kiedy stosować?
  • Udostępniania danych osobowych, w tym dokumentacji medycznej
  • Postępowanie z naruszeniami ochrony danych osobowych
  • Ocena skutków przetwarzania danych osobowych i ocena ryzyka
  • Dokumentacja systemu ochrony danych osobowych
  • Środki organizacyjne i techniczne służące ochronie danych osobowych
  • Nadzorowanie danych w formie elektronicznej
  • Ocena stosowania RODO po trzech latach obowiązywania rozporządzenia.

 

Prowadzący

Wykształcenie:

* Akademia Medyczna w Warszawie, wydział lekarski
* Specjalizacja II stopnia z chorób wewnętrznych
* Podyplomowe studia zarządzania zakładami opieki zdrowotnej w SGH
* Podyplomowe studia marketingowe zarządzanie jakością w usługach zdrowotnych w Wyższej Szkole Handlu i Usług w Poznaniu

* Uczestnik wielu kursów w zakresie zarządzania placówkami ochrony zdrowia i zarządzania jakością w medycynie. Posiada również następujące uprawnienia:
* Lloyd – uprawnienia pełnomocnika ds. jakości systemów zgodnych z ISO 9001:2000
* ISOQAR – uprawnienia IRCA auditora systemów jakości zgodnych z ISO 9001:2000
* TUV NORD – auditor wg. normy 27001 – normy bezpieczeństwa informacji.

* IODO w 25 firmach medycznych – aktualnie
* IOR w 120 firmach medycznych – aktualnie
* Pełnomocnik ds jakości w 6 firmach medycznych – aktualnie

Praca zawodowa:

* 1983 – 1989 – lekarz, kierownik Pododdziału Dializ I Oddz. Wew. CSK Międzylesie
* 1989 – 1999 – Ordynator Oddziału Dializ w Sokołowie Podlaskim
* 1997 – 2002 – Dyrektor ZOZ Sokołów Podlaski
* 2002 – 2008 – Dyrektor, pełnomocnik ds. jakości w Centrum Nowoczesnej Laryngologii KRAJMED, Warszawa
* 2004 – 2006 – Wykładowca Centrum Monitorowania Jakości w Krakowie w temacie „Koszty jakości”
* 2005 – 2007 – Wykładowca Centrum Edukacji Menagerów Promotor
* od 2004 – Konsultant ds. wdrożeń systemów jakości zgodnych z ISO 9001:2000 i restrukturyzacji firm medycznych
* od 2006 – Właściciel firmy ISOMED SYSTEMS
* od 2007 – auditor branży medycznej TUV NORD
* od 2008 – Wykładowca TUV NORD
* od 2014 – Administrator bezpieczeństwa informacji w placówkach ochrony zdrowia
* od 2016 – Wykładowca Polskiego Centrum Edukacji
* od 2018 – Inspektor Ochrony Danych Osobowych
* od 2018 – konsultant ds wdrożeń systemu zapewnienia jakości – akredytacja wg. CMJ

 

 

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

 

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

27 październik 2021 08:00

Data do:

27 październik 2021 15:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

249 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Kurs Kancelaryjno – Archiwalny I stopnia

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia