OCENIANIE WEWNĄTRZSZKOLNE JAKO INTEGRALNA CZĘŚĆ SYSTEMU DYDAKTYCZNEGO SZKOŁY I REALIZOWANEGO PRZEZ NAUCZYCIELA PROCESU DYDAKTYCZNEGO. MOTYWACYJNA FUNKCJA OCENY.

ID szkolenia: 933

Kategorie

Oświata

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#część systemu dydaktycznego, #motywacja funkcja oceny, #ocenianie wewnątrzszkolne, #res edukacja, #szkolenie online, nauczyciel, szkoła
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 8 czerwca  Cena: 100  zł (+VAT)


Magda Rygorczuk
tel. 888 549 572
e-mail: mrygorczuk@res.edu.pl

[/su_tab]

Cel i korzyści

Cele szkolenia: Przybliżenie zależności między oceną szkolną a organizowaniem i realizacją procesów edukacyjnych w szkole, w tym między planowaniem dydaktycznym a formułowaniem wymagań na stopnie szkolne w kontekście realizacji podstawy programowej. Osadzenie celów oceniania wewnątrzszkolnego i jego relacji do systemu egzaminów zewnętrznych w kontekście tworzenia optymalnych warunków do wszechstronnego rozwoju ucznia.

Korzyści z uczestnictwa:

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

Ø  Jakie są obowiązki nauczyciela (szkoły) w zakresie oceniania uczniów.

  • Jaki może być wpływ oceniania na sytuacje szkolną uczniów.
  • W czym ocenianie ma uczniom pomóc, a jakie są (mogą być) skutki podstawowych  błędów w dydaktyce i   ocenianiu. Jak tych błędów unikać.
  • Jak osiągać cele nowoczesnego oceniania.
  • W jaki sposób formułować wymagania na poszczególne stopnie szkolne.

Szkolenie jest prowadzone w formie wykładu (I część wprowadzająca) oraz konwersatorium  (II część odnosząca się do formułowania wymagań na stopnie szkolne), z wykorzystaniem metod pracy bazujących na wiedzy i doświadczeniu uczestników. 

W trakcie szkolenia przewiduje się dyskusję (sesję pytań – odpowiedzi) odnoszącą się do problemów zgłaszanych przez uczestników. 

Program szkolenia

Program szkolenia:

  1. Ocenianie szkolne w przepisach prawa oświatowego, w teorii i praktyce szkolnej.
    2.   Istota i cechy oceny szkolnej. Ocena obiektywna czy ocena sprawiedliwa?
    3.  Struktura i główne założenia podstawy programowej – od wymagań na stopnie szkolne (PSO)  do planu wynikowego nauczyciela. Cele kształcenia   a wymagania na stopnie szkolne.

4.   Monitorowanie realizacji i efektów podstawy programowej.
5.  Sztuka motywacji a ocenianie wewnątrzszkolne.
6.  Ocenianie wspierające a ocenianie sumujące.

 

Prowadzący

Anna Gocłowska.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj  i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

W przypadku udziału całej rady pedagogicznej szkoły/przedszkola cenę kształtujemy indywidualnie.


SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o  platformę szkoleniową
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

08 czerwiec 2021 15:00

Data do:

08 czerwiec 2021 18:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

100 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Nieodpłatne przekazanie, sprzedaż lub likwidacja zbędnych zużytych lub uszkodzonych składników majątku, który stanowi wyposażenie jednostek sektora finansów publicznych po zmianie rozporządzenia rady ministrów oraz w nowym polskim ładzie

Zobacz więcej

MNIEJ SOLI, CUKRU I TŁUSZCZU – receptury, gramatury i jadłospisy w żywieniu dzieci w żłobku, przedszkolu i szkole umożliwiające realizację norm żywienia z 2020 r. Metody obniżania zawartości cukru, soli i tłuszczu w recepturach i jadłospisach, stosowanie dozwolonych zamienników

Zobacz więcej

Vademecum pracownika oświaty gminnej w kontekście aktualnych na rok 2024 przepisów prawa oświatowego

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia