Nowe zasady doręczeń elektronicznych w postępowaniu administracyjnym od 1 lipca 2021 r.

ID szkolenia: 1011

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#doręczenia elektroniczne, #elektroniczne #postępowanie administracyjne, #szkoleniaonline, korespondencja
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 29. czerwca  Miejsce: ON-LINE Cena: 325 zł (+VAT)

,


Elwira Grygorczuk
tel. 518 192 393
e-mail: egrygorczuk@res.edu.pl

Adresaci

Szkolenie skierowane jest do pracowników urzędów obsługujących organy administracji publicznej (rządowej i samorządowej), w tym urzędów gmin, starostw powiatowych, urzędów marszałkowskich, urzędów wojewódzkich, samorządowych kolegiów odwoławczych, którzy stosują przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego w załatwianiu spraw administracyjnych oraz adwokaci, radcy prawni, doradcy podatkowi i inni pełnomocnicy reprezentujący strony w postępowaniach administracyjnych.

Cel

Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z nowymi regulacjami dotyczącymi doręczeń elektronicznych w postępowaniu administracyjnym i wynikającymi z wejścia w życie ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.

Program szkolenia

1.  Cel i założenia wprowadzenia ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.
2. Pojęcie doręczenia elektronicznego.
3. Sposoby doręczeń przewidziane w ustawie o doręczeniach elektronicznych.
4. Publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego, publiczna usługa hybrydowa oraz kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
5. Obowiązek posiadania przez podmiot publiczny adresu do doręczeń elektronicznych wpisanego do bazy adresów elektronicznych.
6. Tworzenie i wpis adresu do doręczeń elektronicznych do bazy adresów elektronicznych.
7. Obowiązek utworzenia skrzynki doręczeń i wyznaczenia jej administratora.
8. Wyszukiwanie i dostęp do danych z bazy adresów elektronicznych.
9. Zmiany w zasadzie pisemności postępowania administracyjnego.
10. Sposoby doręczeń przewidziane w Kodeksie postępowania administracyjnego. Zasada oficjalności doręczeń.
11. Warunki skuteczności doręczeń elektronicznych.
12. Moment doręczenia pisma drogą elektroniczną.
13. Data doręczenia a dzień wszczęcia postępowania administracyjnego.
14. Omówienie zmian w zakresie podań, wniosków, pełnomocnictw, ponaglenia, decyzji i postanowień, milczącego załatwienia sprawy oraz zaświadczeń w związku z doręczeniami elektronicznymi.
15. Omówienie przepisów przejściowych ustawy o doręczeniach elektronicznych.
16. Terminy, od których mają obowiązek stosować ustawę o doręczeniach elektronicznych organy administracji publicznej.
17. Przepisy dotyczące doręczeń elektronicznych w związku z nowelizacją ustawy dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

 

Prowadzący

Doktor nauk prawnych, adiunkt na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, radca prawny. Specjalizuje się w prawie i postępowaniu administracyjnym, sądowoadministracyjnym oraz prawie energetycznym i prawie ochrony środowiska. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w organach administracji publicznej jak i w kancelariach prawnych obsługujących organy jednostek samorządu terytorialnego.
Praktykę zawodową od wielu lat łączy z rozwojem naukowym. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji w monografiach i czasopismach naukowych o charakterze prawniczym. Uczestnik i prelegent na polskich i międzynarodowych konferencjach naukowych. Wykładowca prowadzący zajęcia między innymi z prawa i postępowania administracyjnego, postępowania przed sądami administracyjnymi, administracyjnego postępowania egzekucyjnego, kontroli i nadzoru nad działalnością administracji publicznej.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj  i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

 SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

Przy zgłoszeniu do 14. czerwca 2021 r. cena szkolenia to 299 zł/os!

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

29 czerwiec 2021 09:00

Data do:

29 czerwiec 2021 13:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

325 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Kurs Kancelaryjno – Archiwalny I stopnia

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia