Nowe PZP dla Wykonawcy.
Region
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 03 marzec Miejsce: online Cena: 349zł (+VAT)
Magda Rygorczuk
tel. 888 549 572
e-mail: mrygorczuk@res.edu.pl
[/su_tab]
Program szkolenia
Program:
I. Składanie ofert na nowych zasadach.
- Co nowego w dokumentacji?
2. Gdzie jest SIWZ?? SWZ-czym jesteś?
3. Opis potrzeb i wymagań zamawiającego – jak wykonawca może wpływać na opis przedmiotu zamówienia?
4. Konsultacje rynkowe przed rozpoczęciem procedury – zasady i cele. Okazja na zwiększenie swoich szans w przetargu.
5. Ogłoszenia o zamówieniu – wszczynanie postępowań według nowych przepisów i wpływ nowych zasad na prawa wykonawców,
6. Opis przedmiotu zamówienia – wymóg posiadania certyfikatów i etykiet
II. To co istotne dla wykonawcy ???
- Nowe sposoby składania oferty i komunikacja z Zamawiającym w nowej ustawie Pzp
2. Kiedy nie jest potrzebny kwalifikowany podpis elektroniczny?
3. Oferta podpisywana profilem zaufanym i e-podpisem.
4. Najnowsze orzecznictwo dotyczące elektronizacji i jego wpływ na stosowanie nowych przepisów
Komunikacja ustna.
5. Kwalifikacja podmiotowa wykonawców – kto i na jakich zasadach może ubiegać się o zamówienie publiczne według nowych przepisów?
6. Ograniczenie obligatoryjnych przesłanek wykluczenia.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
8. Nienależyte wykonanie zamówienia w przeszłości a wykluczenie z postępowania
9. Podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe – nowe definicje, nowe rozporządzenie
10. Jak oceniać potencjał konsorcjum? Kiedy konsorcjum nie spełni wymogów zamawiającego?
11. Obowiązek wskazania podziału zadań przez konsorcjantów
12. Udostępnianie zasobów przez podmioty trzecie – wyrok Esaprojekt w nowych przepisach i szersze możliwości „pożyczania” zasobów.
13. Jaki obszar statusu podmiotowego wykonawcy musi, a jaki może badać Zamawiający?
III. Nowości proceduralne w postępowaniach unijnych
- Tryby udzielania zamówień publicznych według nowej ustawy
2. Zmiany w zasadach wnoszenia wadium.
3. Nowe terminy na zadawanie pytań do dokumentacji przetargowej i towarzyszące im obowiązki zamawiającego.
4. Nowe terminy związania ofertą i zasady jego przedłużania. Czy można wybrać ofertę, której termin związania upłynął?
5. Ile????przesłanek odrzucenia oferty. Wizja lokalna – nowy obowiązek wykonawców?
6. Kiedy kończy się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Koniec z niepewnością, ale nowe wątpliwości.
7. Niepubliczne otwarcie ofert. Co z zasadą jawności postępowania?
8. Łatwiejszy wgląd w oferty konkurencji.
9. Zasada jawności a RODO.
10. Postepowania krajowe – co się zmienia w kontraktowaniu zamówień tańszych niż progi unijne?
11. Tryb podstawowy wyboru wykonawcy?
12. Możliwości negocjacji oferty po jej ocenie – wpływ tej nowości na prawa wykonawców
13. 3 scenariusze trybu podstawowego.
IV. Czy ktoś wzmocnił Wykonawcę?
- Umowy w sprawie zamówień publicznych – analiza na potrzeby składania oferty i w kontekście realizacji zamówienia
2. Klauzule abuzywne.
3. Jakich zapisów nie wolno zamieszczać w umowie? Skarżenie treści umowy do KIO – ułatwienie dla wykonawcy.
4. Waloryzacja kontraktów budowlanych – nowe zasady korzystne dla wykonawców.
5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na nowych zasadach – będzie taniej!
6. Zmiany umów – kiedy można dokonać aneksu, kiedy można dokonać zmian podmiotowych po stronie wykonawcy?
7. Podwykonawcy – zmiana , ograniczenie zakresu…
8. Środki ochrony prawnej w nowym PZP
9. Postępowanie odwoławcze – co się zmieni?,
10. Szerszy zakres zaskarżenia
11. Postępowanie skargowe – dłuższe terminy na kwestionowanie orzeczeń KIO,
12. Wyspecjalizowany sąd zamówień publicznych.
13. Pozasądowe rozstrzyganie sporów w relacji Zamawiający – Wykonawca. Koniec wieloletnich postępowań sądowych?
V. Język polski w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
- Okoliczności odstąpienia od stosowania języka polskiego w postępowaniu o udzielenie zamówienia
VI. Forma pisemna postępowania o udzielenie zamówienia:
- Unijna definicja pisemności postępowania o udzielenie zamówienia
2. Protokół postępowania jako oficjalny sposób dokumentowania czynności postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Forma elektroniczna, forma pisemna, podpis kwalifikowany.
Prowadzący
Radca prawny i trener z praktycznym doświadczeniem w zakresie prawa. Pracownik działów prawnych i kancelarii, odpowiedzialny za stosowanie przepisów różnych gałęzi prawa, cywilnego (umowy w obrocie gospodarczym, ogólne warunki umów), handlowego, administracyjnego (ochrona danych osobowych i informacji niejawnych, zamówienia publiczne – umowy).
Uczestnik prac legislacyjnych. Wieloletnie doświadczenie zawodowe wykładowcy wyniesione z różnych instytucji – od firm , w tym międzynarodowych, poprzez urzędy administracji rządowej i samorządowej a także działalność publicystyczna dały bazę do specyficznego podejścia w zakresie prowadzonych szkoleń. Praktyczne przykłady i ćwiczenia dobrane do zapotrzebowania uczestników są ich nieodzownym elementem, a prowadzone tzw. burze mózgów i dyskusje wręcz nieodzowne.
Od lat związana z sektorami gospodarczymi gdzie ochrona danych osobowych, zagadnienia poufności są podstawą prowadzenia działalności biznesowej. Do jej doświadczeń zawodowych zalicza się także współpraca z syndykiem masy upadłości, firmami z sektora budowlanego, komputerowej, gospodarki odpadami, JST.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl
Uwaga!
Przy zgłoszeniu do 17 lutego 2021 r. cena szkolenia to 269 zł/os!
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o platformę szkoleniową
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo
259 zł (+VAT)
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Nadzór jednostki samorządu terytorialnego nad prawidłowością wprowadzania danych do Systemu Informacji Oświatowej w kontekście składania w 2024 roku wniosku o rezerwę subwencji oświatowej
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia