MEDIA RELATIONS – jak współpracować z mediami.
Region
Cała PolskaTagi
Program szkolenia
Dzień pierwszy:
9.00 – 10.30
- Powitanie, przedstawienie się, ustalenia zasad kontraktu szkoleniowego,
- Zagadka medialna,
- Ćwiczenie kreatywne,
- Wprowadzenie do świata mediów – media tradycyjne i elektroniczne, media branżowe, opiniotwórcze oraz social media,
- Dziennikarz to też człowiek – zasady pracy redakcji, dziennikarzy i wynikające z tego faktu oczekiwania.
10.30 – 10.45 – przerwa kawowa
10.45-12.15
- Jak budować trwałe relacje z mediami: zasady,
- Formy kontaktu z mediami: informacje prasowe, śniadania prasowe, briefy, konferencje, oświadczenia – co wybrać i kiedy organizować?
- Informacja prasowa – zasady konstruowania,
- Dzielenie się własnymi doświadczeniami.
12.15-12.30 – przerwa
12.30 – 14.00
- przykład informacji prasowej,
- ćwiczenia kreatywne – praca w zespołach – przygotowanie własnej informacji na zadany temat,
- prezentacja pomysłów,
- podsumowanie pierwszego dnia.
Dzień drugi
09.00 – 10.30
- style komunikacji – historia o sułtanie i doradcach,
- wydarzenie/event/konferencja – przykłady ciekawych wydarzeń,
- ćwiczenie: jakie wydarzenie medialne możesz stworzyć w swojej firmie – praca z grupach,
10.30-10.45 – przerwa
10.45 – 12.15
- prezentacja pomysłów,
- jak przygotować oprawę medialną wydarzenia, plan medialny – zasady.
- tworzymy własne plany medialne do wydarzenia: na podstawie pomysłów wydarzeń w 3 krokach,
- prezentacja planów medialnych.
12.15-12.30 – przerwa
12.30-14.00
- omówienie planów medialnych,
- pytania,
- podsumowanie szkolenia,
- ankieta ewaluacyjna poszkoleniowa
Prowadzący
Trenerka i szkoleniowiec. W 2020 roku ukończyła Mistrzowski Kurs Trenerski w Szkole Coachingu Edukacyjnego Liliany Kupaj. Wcześniej prowadziła szkolenia i pracowała indywidualnie z klientami – nad budowaniem marki, strategiami kryzysowymi oraz wystąpieniami publicznymi.
Od 4 lat prowadzi szkolenia w obszarze komunikacji – w organizacji, z otoczeniem zewnętrznym – media, komunikacja kryzysowa, autoprezentacji oraz wystąpień publicznych. Korzysta w mojej pracy z doświadczenia zawodowego – kilkanaście lat pracowała jako dziennikarka prasowa i telewizyjna (TVN, programy Uwaga, Superwizjer), zajmowała się też przez kilka lat kampaniami kryzysowymi oraz promocyjnymi. Przez wiele lat prowadziła też warsztaty dziennikarskie na krakowskiej uczelni.
Naturalną konsekwencją jej doświadczeń zawodowych stały się szkolenia.
Przeprowadziła już ponad 300 godzin szkoleniowych – zarówno dla organizacji i fundacji, jak i klientów indywidualnych.
Aby pogłębić wiedzę rozpoczęła studia psychologiczne.
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Dowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia