Kontrola projektów współfinansowanych ze środków UE w latach 2014-2020

ID szkolenia: 870

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#Kontrola trwałości projektu, #projektyUE, #szkolenieonine, #UE, kontrola
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 18. maja Miejsce: ON-LINE Cena: 359 zł (+VAT)

,


Elwira Grygorczuk
tel. 518 192 393
e-mail: egrygorczuk@res.edu.pl

Adresaci

Szkolenie przeznaczone dla kierowników i koordynatorów projektów unijnych, specjalistów ds. funduszy unijnych, księgowych, kadrowych, prawników oraz audytorów zaangażowanych w końcową fazę realizacji projektów unijnych.

Program szkolenia

1. Kontrola projektów współfinansowanych ze środków UE w latach 2014-2020
§ Podstawy prawne
§ Podmioty uprawnione do kontroli
§ Postępowanie w przypadku rozbieżności wyników kontroli
§ Obowiązek kontroli projektu zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie
2. Organizacja procesu kontroli
§ Cele kontroli
§ Rodzaje kontroli, obszary kontrolowane
§ Funkcje kontroli w procesie realizacji projektu
§ Prawa i obowiązki kontrolującego i kontrolowanego.
§ Zasady przeprowadzania kontroli planowanych i doraźnych
§ Wizyty monitorujące realizację projektu
§ Dokumenty kontroli
§ Rodzaje uchybień (uchybienia drobne i istotne)
§ Informacja pokontrolna oraz zalecenia pokontrolne/rekomendacje
§ Wdrażanie zaleceń pokontrolnych
3. Kontrola wydatków
§ Kontrola wniosków o płatność
§ Kontrole krzyżowe
Kontrole projektów w trakcie realizacji
§ Warsztaty – kontrola kwalifikowalności wydatków na podstawie przykładowych dowodów księgowych oraz weryfikacja poprawności dokumentacji rozliczeniowej służącej dokumentowaniu wydatków
4. Kontrola na zakończenie projektu
§ Podstawowe reguły przeprowadzania kontroli na zakończenie realizacji projektu
§ Metodyka doboru obszarów do kontroli na zakończenie realizacji projektu
§ Zakres kontroli na zakończenie realizacji projektu przeprowadzanej na dokumentach dla wszystkich projektów
§ Zakres kontroli na zakończenie realizacji projektu przeprowadzanej na miejscu realizacji projektu
§ Warsztaty – kontrola zakończenia rzeczowej i finansowej realizacji projektu oraz osiągnięcia założonych wskaźników produktu.
5. Kontrola trwałości projektu
§ Terminy realizacji kontroli trwałości projektu
§ Weryfikacja możliwych okoliczności powodujące naruszenie trwałości projektu:
o zaprzestanie działalności produkcyjnej lub przeniesienie jej poza obszar objęty programem;
o zmiana własności elementu infrastruktury, która daje przedsiębiorstwu lub podmiotowi publicznemu nienależne korzyści;
o istotna zmiana wpływająca na charakter operacji, jej cele lub warunki wdrażania, która mogłaby doprowadzić do naruszenia jej pierwotnych celów
§ Weryfikacja stopnia osiągnięcia i utrzymania założonych wskaźników rezultatu
§ Weryfikacja dochodu generowanego przez projektu
§ Weryfikacja podwójnego finansowania projektu (w tym związanego z odzyskaniem podatku VAT)
§ Kontrola sposobu prowadzenia działań promocyjnych
§ Kontrola sposobu archiwizacji dokumentacji związanej z realizacją projektu
§ Warsztaty – Monitorowanie obszarów szczególnego ryzyka na etapie trwałości projektów (odstępstwa wskaźników, przekształcenia własnościowe Beneficjenta, zmiana Operatora, generowanie nieplanowanego dochodu w projekcie, siła wyższa)

Prowadzący

Z wykształcenia ekonomista i finansista. Absolwent Wydziału Ekonomii i Zarządzania oraz Wydziału Finansów i Informatyki na Uniwersytecie w Białymstoku. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Przebył liczne kursy doszkalające, w tym kursy przeznaczone dla trenerów. Doświadczenie zawodowe zdobywał w bankach oraz urzędach. Szkoli pracowników jednostek samorządowych, właścicieli przedsiębiorstw, kadrę zarządzającą i menadżerską.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj  i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

 SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

Przy zgłoszeniu do 19 kwietnia 2021 cena za osobę to jedyne 329 zł.

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.

Szczegóły i rejestracja

Data od:

18 maj 2021 09:00

Data do:

18 maj 2021 13:00

Miejsce:

Brak danych

Koszt:

359 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Układanie receptur i jadłospisów w żywieniu zbiorowym dzieci i młodzieży – szkolenie warsztatowe, doskonalące

Zobacz więcej

Warsztaty praktyczne: przygotowanie i przeprowadzenie zamówienia publicznego na środki spożywcze i usługi cateringowe. Prowadzenie gospodarki magazynowej środkami spożywczymi po przeprowadzeniu zamówienia i podpisaniu umowy.

Zobacz więcej

Gospodarka magazynowa środkami spożywczymi.

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia