Jak przygotować treść umowy zgodną z art. 4 ust 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kategorie
Kadry i płaceRegion
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Online, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 6. maja Miejsce: Szkolenie on-line Cena: 315 zł (+VAT)
Elwira Grygorczuk
tel. 518 192 393
e-mail: egrygorczuk@res.edu.pl
Opis
Zgodnie z art. 4 ust 3 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w przypadku zlecania lub powierzania, na podstawie umowy, realizacji zadań publicznych finansowanych z udziałem środków publicznych lub udzielania zamówień publicznych podmiotom innym niż podmioty publiczne, podmiot publiczny jest obowiązany do określenia w treści umowy warunków służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie tych zadań publicznych lub zamówień publicznych, z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa wart. 6.
Sposób zapewnienia dostępności generalnie określa art. 6 ustawy, ale to podmiot przekazujący środki publiczne powinien określić w umowie warunki, które musi spełnić organizacja/przedsiębiorca, aby dane zadanie było realizowane w sposób dostępny. Organizacja/przedsiębiorca są zobowiązani wyłącznie do spełnienia tych warunków, które wynikają z umowy.
Jak więc przygotować taką umowę? Zapraszamy na szkolenie.
Program szkolenia
- Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami – wprowadzenie do tematu.
- Minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności wynikające z art. 6 w odniesieniu do przepisu art. 4 ust 3 i 4 ustawy.
- Działania w ramach zapewnienia dostępności wynikające z art. 4 ust 3 i 4 ustawy – omówienie treści i genezy przepisu na podstawie założeń jakie przyświecały ustawodawcy wprowadzającemu przepis.
- Praktyczne stosowanie art. 4 ust 3 i 4 ustawy – omówienie wzorów zapisów umownych na podstawie kilku przykładowych umów .
- Podsumowanie szkolenia.
Prowadzący
Ukończył Studia Prawnicze na Wydziale Prawa Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Lublinie. W 2011 r. obronił pracę doktorską z zakresu nieruchomości i prawa spółek. W 2012 ukończył z wyróżnieniem podyplomowe studia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi uzyskując tytuł Menedżer HR. Licencjonowany zarządca nieruchomościami. Prowadzi kancelarię prawną specjalizującą się m.in. w prawie danych osobowych, prawie cywilnym, rodzinnym, karnym oraz prawie dotyczącym osób z niepełnosprawnością. Doświadczony trener, szkoleniowiec i prelegent.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na res@res.edu.pl
Przy zgłoszeniu do 21. kwietnia 2022 cena za osobę to jedyne 289 zł.
Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – 269 zł/os.
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
- W oparciu o platformę szkoleniową;
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
PRAKTYCZNE WARSZTATY Z RAPORTOWANIA SCHEMATÓW PODATKOWYCH NA PRZYKŁADACHZ UWZGLĘDNIENIEM ZMIAN OD 1 LIPCA 2023R.
Zobacz więcejZFŚS w jednostkach sektora finansów publicznych po zmianach w kontekście RODO, COVID-19 oraz odpowiedzialności karnej, skarbowej i dyscyplinarnej w jednostkach sektora finansów publicznych w tym w jednostkach oświaty i instytucjach kultury.
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia