Instrukcja kancelaryjna – praktyczne warsztaty z zakresu przygotowania i wdrożenia instrukcji kancelaryjnej

ID szkolenia: 442

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#białystok, #instrukcja, #instrukcjakancelaryjna, #resedukacja, #szkolenie, kancelaria, rozwój, warsztaty
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 28. września Miejsce: SZKOLENIE ONLINE Cena: 299 zł (+VAT)


Katarzyna Zajkowska
tel. 798 301 781

e-mail: kzajkowska@res.edu.pl

Cel i korzyści

Korzyści ze szkolenia:

  • Zapoznanie się z prawidłowym obiegiem dokumentów;
  • Zdobycie wiedzy jak znakować sprawy;
  • Zapoznanie się z klasyfikacją i kwalifikacją dokumentacji na podstawie JRWA;
  • Zdobycie wiedzy w zakresie prawidłowego przekazywania akt

Adresaci

Adresaci:

Grupa docelowa:

  • Pracownicy kancelarii, sekretariatów;
  • Pracownicy merytoryczni;
  • Osoby decyzyjne.

Program szkolenia

  1. Podstawy prawne postępowania z dokumentacją
  2. Ważniejsze akty polskiego prawa archiwalnego i kancelaryjnego
  3. Podział dokumentacji pod względem formy i podmiotowości
  4. Rodzaje dokumentacji aktowej i nie aktowej
  5. Rodzaje dokumentacji typowej i specyficznej
  6. Dokumentacja jawna i niejawna

Organizacja pracy kancelaryjnej- praktyczne warsztaty

  1. Systemy kancelaryjne:
  • dziennikowy
  • bezdziennikowy
  • mieszany
  1. Instrukcja kancelaryjna
  • Obieg akt (zasadnicze etapy obiegu dokumentacji, punkty zatrzymania);
  • Zasady przyjmowania i przesyłania wpływów;
  • Odbiór korespondencji przychodzącej;
  • Rejestrowanie i znakowanie pism lub spraw (Zajęcia z uczestnikami)
  • Znak sprawy (Zajęcia z uczestnikami)
  • Interoperacyjność znaku sprawy
  • Udział komórek innych niż merytoryczne przy załatwianiu spraw
  • Formy załatwiania spraw;
  • Podpisywanie pism;
  • Terminy załatwiania spraw;
  • Wysyłanie pism;
  • Przechowywanie akt bieżących
  1. Jednolity rzeczowy wykaz akt
  • Tworzenie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt
  • Przyporządkowanie doumentacji do klas końcowych JRWA
  • Teczki tworzące akta spraw i nietworzące akt spraw3
  • Co robić z dokumentacją niepodlegającą rejestracji / dokumentacją zbiorczą?
  • Najczęstsze błędy popełniane w trakcie korzystania z JRWA
  1. Tryb przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego lub składnicy akt;
  • A
  • B50-B10
  • Kat B9-Bc
  • Kat BE

*- W ramach warsztatów odbędą się zajęcia praktyczne w trakcie których Uczestnicy zapoznają się, oraz posiądą wiedzę jak wypełniać:

  • spisy spraw;
  • spisy zdawczo- odbiorcze akt dokumentacji niearchiwalnej
  • wykazy spisów zdawczo- odbiorczych
  • karty udostępnienia akt
  • spisy dokumentacji niearchiwalnej (aktowej) przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie
  • protokoły oceny dokumentacji niearchiwalnej
  • kartę zastępczą akt
  • opisywać teczki z dokumentacją kat. A i kat. B

 

Prowadzący

AMP Trainers’ HUB – Usługi szkoleniowe i archiwistyczne Adam Parysz. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych (RODO), archiwistyki, platformy EPUAP2, systemów klasy EZD (ELOprofessional), Biuletynu Informacji Publicznej, prawa administracyjnego i dostępu do informacji publicznej. Wdraża systemy ochrony danych osobowych, zajmuje się audytem ryzyka związanego z przeważaniem danych osobowych, opracowuje dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych, obiegu dokumentów w podmiocie oraz informacji publicznej., Ponadto wdraża platformę EPUAP2 wraz z jej konfiguracją, nadzoruje projekty archiwizacyjne oraz digitalizacyjne.

Czynny Inspektor Ochrony Danych Osobowych w Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie, PNBU „BT” Teresa Buzińska, Gminie Lądek oraz Zarządzie Oświaty w Pruszczu Pomorskim. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (5 166 godzin dydaktycznych spędzonych na sali szkoleniowej oraz 6 687 przeszkolonych uczestników ) z zakresu archiwizacji dokumentacji, systemów teleinformatycznych (w szczególności EPUAP2), prawa archiwalnego, administracyjnego, ochrony danych osobowych, informacji publicznej, BIP oraz zarządzania dokumentem i podpisem elektronicznym dla wielu instytucji państwowych, samorządowych i firm prywatnych. Z zakresu ochrony danych osobowych przeszkolił dotychczas 2 324 osoby, przeprowadzając 684 godziny dydaktyczne szkoleń oraz przeprowadził oraz 22 audytów. Autor kilkunastu artykułów poświęconych zagadnieniom ochrony danych. Udokumentowane przeprowadzenie ponad 600 szkoleń dla wielu instytucji państwowych, prywatnych i samorządowych m.in. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Kancelaria Senatu RP, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Komenda Główna Policji, , Poczta Polska S.A., Koleje Mazowieckie, CBA, ZUS, PGE, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Żandarmeria Wojskowa, Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie, Polska Akademia Nauk, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Rzeszowie i w Olsztynie, Urząd Miasta Rzeszowa, Wojewódzka Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Poznaniu, Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Szpital Zachodni im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim, Arcelormittal, ArchiDoc S.A, Sąd Okręgowy w Kielcach oraz Sąd Apelacyjny we Wrocławiu. W zakresie ochrony danych osobowych szkolił m. in. ING, Bank Śląski, Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim, Fenice Poland, Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie i Podlaski Urząd Wojewódzki. Współpracuje m. in. z Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej: Ośrodki w Warszawie, Łodzi, Lublinie, Rzeszowie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Zielonej Górze, Opolu i Białymstoku, ADEPT S.C., Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE, SUKCES C.R. Edyta Szczerkowska, PNBU „BT” Teresa Buzińska, COGNITIO S.C.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj  i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.

UWAGA!

Przy zgłoszeniu do 11 września cena za szkolenie to 269 zł / osobę!

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

28 wrzesień 2020 09:00

Data do:

28 wrzesień 2020 15:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

299#białystok, #instrukcja, #instrukcjakancelaryjna, #resedukacja, #szkolenie, kancelaria, rozwój, warsztaty zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Obieg i archiwizacja dokumentów, archiwum zakładowe

Zobacz więcej

Warsztaty kancelaryjne dla pracowników biurowych. Formy grupowania i łączenia pism.

Zobacz więcej

Obieg i archiwizacja dokumentów w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia