Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

Gospodarka odpadami – 2-dniowe szkolenie

20 stycznia 2022_09:00 - 21 stycznia 2022_13:00

519zł(+VAT)

Termin: 20-21. stycznia Miejsce: Szkolenie on-line Cena: 519 zł (+VAT)

Opiekun szkolenia
Elwira Grygorczuk
tel. 518 192 393
e-mail: egrygorczuk@res.edu.pl
Program szkoleniaProwadzącyFormularz zgłoszeniowy

1. Podmioty gospodarujące odpadami (posiadacz odpadów, wytwórca, zbierający, przetwarzający, odbierający, transportujący, pośrednik oraz sprzedawca, a także odpowiedzialność prawna podmiotów oraz ich obowiązki).
2. Klasyfikacja odpadów:
-metodologia klasyfikacji odpadów,
-nadawanie kodów,
-klasyfikowanie odpadów komunalnych, przemysłowych i opakowaniowych,
-szczególne wymagania dot. odpadów niebezpiecznych,
-nieprawidłowe klasyfikowanie odpadów, przykłady, konsekwencje.
3. Uznanie materiału lub substancji za produkt uboczny. Utrata statusu odpadu.
4. Dopuszczenie do działania w gospodarce odpadami:
-pozwolenie na wytwarzanie odpadów,
-zezwolenie na zbieranie odpadów,
-zezwolenie na przetwarzanie odpadów,
-wpis do BDO w zakresie transportu odpadów,
5. Wybrane wymagania w zakresie gospodarki odpadami:
-monitoring wizyjny,
– operat przeciwpożarowy,
-sposoby i miejsca magazynowania odpadów,
-zabezpieczenie roszczeń,
-tytuł prawny do władania nieruchomością.
6. Ewidencjonowanie odpadów oraz sprawozdawczość:
-podmioty zobligowane do prowadzenia ewidencji,
-podmioty zwolnione z obowiązku prowadzenia ewidencji,
-ewidencja uproszczona,
-sprawozdawczość w gospodarce odpadami.
7. Przekazywanie odpadów:
-odpowiedzialność za odpady oraz przeniesienie odpowiedzialności,
-weryfikacja odbiorców,
-formy przekazywania odpadów,
-przekazywanie odpadów osobom fizycznym,
-wykorzystywanie odpadów na potrzeby własne.
8. Baza Danych Odpadowych – najważniejsze zagadnienia:
-podmioty zobligowane do wpisu,
-wpis i aktualizacja wpisu,
-ewidencja i sprawozdawczość w BDO,
-przekazywanie odpadów za pomocą BDO.
9. Szczególne przypadki w zakresie gospodarki odpadami:
-gospodarka opakowaniami i odpadami opakowaniowymi,
-zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
-baterie i akumulatory,
-pojazdy wycofane z eksploatacji,
10. Kontrola WIOŚ i innych organów kontroli:
-uprawnienia inspektorów,
-prawa i obowiązki kontrolowanego,
-przygotowanie do kontroli,
-protokół kontroli i odmowa podpisania protokołu,
-zarządzenie pokontrolne i inne działania pokontrolne,
-decyzje wymierzające karę.

Prawnik, administratywista, trener, wykładowca. Autor publikacji z zakresu prawa i postępowania administracyjnego. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w organach administracji państwowej (Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, wcześniej Urząd Miasta Łodzi), a także jako wykładowca uczelni wyższych. Przeprowadził łącznie ponad 1200 godzin zajęć i szkoleń.

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj .doc .pdf i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

 

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

-Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;

-W oparciu o  platformę szkoleniową;

-Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;

-Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

Przy zgłoszeniu do 07. stycznia cena za osobę to jedyna 489 zł.
Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.


Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie zamkniętej.
Zapraszamy do kontaktu.

Miejsce

Online

Organizator

RES Edukacja s.c.
Telefon:
798-301-329
Email:
biuro@res.edu.pl
Strona internetowa:
www.res.edu.pl

    FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

    INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

    1.Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
    2.Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, serwis kawowy i lunch.
    3.Bezkosztowa rezygnacja ze szkolenia jest możliwa na 5 dni roboczych przed planowanym terminem szkolenia. Po tym terminie zostaną Państwo obciążeni kosztami w wysokości 80% ceny szkolenia.
    4.Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń.

    (Wymagane) Zapoznałem się i akceptuje ww. warunki organizacyjne oraz regulamin szkoleń

    Oświadczamy, iż udział w szkoleniu organizowany przez RES Edukacja s.c. jest finansowany w minimum 70% ze środków publicznych lub samorządowych, w związku z tym proszę o wystawienie faktury zwolnionej z podatku VAT.

    Wyrażam zgodę na przesłanie faktury w formie elektronicznej (.pdf) na adres mailowy osoby zgłaszającej.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczenie usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017, poz.1219 t.j.) na podany adres e-mail na temat usług oferowanych przez RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. przy ul. Przędzalnianej 29 z siedzibą w Białymstoku. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przez jej wycofaniem

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sylwia Głowacka i Elwira Grygorczuk – wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok, NIP: 5423316405, REGON: 380410137,
    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu organizacji i realizacji zamówionego szkolenia na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
    3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
    4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą
    • w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego
    • do momentu wycofania zgody, w przypadku gdy uczestnik szkolenia wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,
    5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych,
    7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, Warszawa,
    8) podanie danych osobowych jest dobrowolne ale wymagane do wzięcia udziału w szkoleniu, przy czym niepodanie danych będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w szkoleniu.