Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

FUNKCJONOWANIE SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ ORAZ JEJ ORGANÓW W DOBIE COVID-19 – PRZYGOTOWANIE DO WALNEGO ZGROMADZENIA KROK PO KROKU (ASPEKTY PRAKTYCZNE)

8 czerwca_13:00 - 16:00

389zł(+VAT)

Termin: 08. czerwca 2021 Miejsce: Szkolenie on-line Cena: 389 zł (+VAT)

Opiekun szkolenia
Katarzyna Wardzińska
tel. 792 210 125
e-mail: kwardzinska@res.edu.pl
Cel i korzyściAdresaciMetodykaProgram szkoleniaProwadzącyFormularz zgłoszeniowy

Przedstawienie działalności Spółdzielni Mieszkaniowej oraz jej Zarządu, Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia w dobie epidemii. Celem szkolenia jest również przygotowanie Spółdzielni Mieszkaniowej do Walnego Zgromadzenia w formule tradycyjnej w zależności od obowiązującego reżimu sanitarnego oraz przedstawienie stanowiska Ministerstwa Rozwoju oraz Ministerstwa Sprawiedliwości w sprawie możliwości podejmowania przez Walne Zgromadzenie uchwał na piśmie lub przy wykorzystaniu środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość.

Szkolenie skierowane jest do pracowników oraz członków organów Spółdzielni Mieszkaniowych.

Praktyczne szkolenie, pozwalające na zdobycie wszechstronnej wiedzy i praktycznych umiejętności, przydatnych w pracy Spółdzielni Mieszkaniowych w dobie COVID-19.

1.Funkcjonowanie organów Spółdzielni w dobie COVID-19 – funkcjonowanie organów ustawowych (Zarządu, Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia – podejmowanie uchwał na piśmie i z wykorzystaniem środków bezpośredniego porozumienia się na odległość) oraz statutowych.
2.Działalność Walnego Zgromadzenia – podejmowanie uchwał w formule tradycyjnej, na piśmie i z wykorzystaniem środków bezpośredniego porozumienia się na odległość, podejmowanie uchwał a porządek obrad, zgłaszanie projektów uchwał (wymóg 10 podpisów) a wystąpienie z żądaniem zamieszczenia określonej sprawy w porządku obrad (wymóg 1/10 członków w świetle aktualnych orzeczeń), granice spraw, w których mogą być podejmowane uchwały.
3.Aspekty praktyczne przygotowania Spółdzielni Mieszkaniowej do Walnego Zgromadzenia w formule tradycyjnej w zależności od obowiązującego reżimu sanitarnego oraz analiza możliwości podejmowania uchwał na piśmie w trybie przepisu art. 36 § 9-13 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.
4.Reżim sanitarny w Spółdzielni Mieszkaniowej – obowiązki pracowników, obsługa interesantów wykonywanie prac oraz ochrona członków Spółdzielni Mieszkaniowej w świetle Rozporządzenia Rady Ministrów oraz wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
5.Zasady pracy zdalnej oraz zmianowej w Spółdzielni Mieszkaniowej w dobie COVID-19.
6.Wykładnia art. 90 i art. 90a Tarcz Antykryzysowych – zwoływanie Walnego Zgromadzenia w świetle ustawowe przedłużenia terminu na zwołanie Walnego Zgromadzenia, przedłużenie kadencji organów ustawowych i statutowych Spółdzielni Mieszkaniowej.
7.Przegląd stanowisk: Ministerstwa Sprawiedliwości, Rzecznika Praw Obywatelskich oraz Sanepidu w sprawie funkcjonowania Spółdzielni w dobie COVID -19.
8.Dyskusja, wymiana doświadczeń.

Wspólnik Kancelarii DERC PAŁKA Kancelaria Radców Prawnych w Warszawie, autor licznych publikacji z zakresu prawa spółdzielczego oraz ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, komentator w Rzeczpospolitej oraz Dzienniku Gazeta Prawna. Posiada wieloletnie doświadczenie pracy w renomowanych kancelariach prawnych, Stałym Przedstawicielstwie RP w Brukseli. Certyfikowany Chief Compliance Officer – międzynarodowy egzamin gwarantujący zapewnienie prowadzenia działalności zgodnie z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi oraz standardami rynkowymi. Autor m.in. projektów ustaw oraz aktów prawa Unii Europejskiej z zakresu prawa spółdzielczego oraz ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych. Prowadzi obsługę prawną wielu spółdzielni mieszkaniowych. Autor licznych opinii i ekspertyz dla spółdzielni mieszkaniowych z zakresu prawa spółdzielczego, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych oraz aktów prawnych istotnych dla funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych. Więcej informacji na https://dercpalka.pl/

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj .doc .pdf i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

 

UWAGA!

Przy zgłoszeniu do 25 maja cena szkolenia to 359 zł/os!

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.

 

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

Miejsce

Online

Organizator

RES Edukacja s.c.
Telefon:
798-301-329
Email:
biuro@res.edu.pl
Strona internetowa:
www.res.edu.pl

    FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

    INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

    1.Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
    2.Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, serwis kawowy i lunch.
    3.Bezkosztowa rezygnacja ze szkolenia jest możliwa na 5 dni roboczych przed planowanym terminem szkolenia. Po tym terminie zostaną Państwo obciążeni kosztami w wysokości 80% ceny szkolenia.
    4.Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń.

    (Wymagane) Zapoznałem się i akceptuje ww. warunki organizacyjne oraz regulamin szkoleń

    Oświadczamy, iż udział w szkoleniu organizowany przez RES Edukacja s.c. jest finansowany w minimum 70% ze środków publicznych lub samorządowych, w związku z tym proszę o wystawienie faktury zwolnionej z podatku VAT.

    Wyrażam zgodę na przesłanie faktury w formie elektronicznej (.pdf) na adres mailowy osoby zgłaszającej.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczenie usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017, poz.1219 t.j.) na podany adres e-mail na temat usług oferowanych przez RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. przy ul. Przędzalnianej 29 z siedzibą w Białymstoku. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przez jej wycofaniem

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sylwia Głowacka i Elwira Grygorczuk – wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok, NIP: 5423316405, REGON: 380410137,
    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu organizacji i realizacji zamówionego szkolenia na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
    3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
    4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą
    • w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego
    • do momentu wycofania zgody, w przypadku gdy uczestnik szkolenia wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,
    5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych,
    7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, Warszawa,
    8) podanie danych osobowych jest dobrowolne ale wymagane do wzięcia udziału w szkoleniu, przy czym niepodanie danych będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w szkoleniu.