FINANSOWANIE PRZEDSIĘWZIĘC KULTURALNYCH I ARTYSTYCZNYCH, w tym pozyskiwanie funduszy na przedsięwzięcia
Region
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Online, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 21. marca Miejsce: On-line Cena: 339 zł (+VAT)
Katarzyna Zajkowska
tel. 798 301 781
e-mail: kzajkowska@res.edu.pl
Cel i korzyści
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami pozyskania funduszy na przedsięwzięcia artystyczne i kulturalne od podmiotów komercyjnych, fundacji, placówek dyplomatycznych i innych.
KORZYŚCI:
1. Uzyskanie praktycznych informacji na temat możliwości pozyskania funduszy na przedsięwzięcia kulturalne
2. Zapoznanie z zasadami pisania aplikacji (oferta, list przewodni)
3. Praktyczne informacje na temat sporządzania umowy sponsoringowej, partnerskiej, barterowej
4. Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami warsztatów
Szczegóły
– Pracownicy instytucji kultury
– Pracownicy organizacji pozarządowych zajmujących się kulturą i działaniami artystycznymi
– Pracownicy Uczelni artystycznych
– Studenci i doktoranci kierunków artystycznych
– Artyści
Program szkolenia
1. Krótkie wprowadzenie w temat sponsoringu
2. Sponsoring w instytucjach kultury na przykładach
3. Jak zdobyć sponsora? (zasady, zadania sponsora i sponsorowanego, tworzenie oferty, listu , opieka nad sponsorem)
4. Praca w grupach (projektowanie imprezy, stworzenie listy potencjalnych sponsorów, propozycje niestandardowych świadczeń, konstrukcja oferty, rozmowa ze sponsorem)
5. Charakterystyka umowy sponsoringowej/barterowej
6. Programy grantowe placówek dyplomatycznych i instytutów kulturalnych
7. Dotacje w ramach programów Fundacji zajmujących się przedsięwzięciami kulturalnymi i społecznym (m.in.: Fundacja Kronenberga, Fundacja WBK, Fundacja Orange, it.)
Prowadzący
Prowadzący:
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego – kierunek Animacja Kultury oraz Zarządzanie Kulturą. Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w instytucji kultury (Opera Krakowska – specjalista PR i sponsoringu, Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK – specjalista ds. programów). Współpracuje z Instytutem Doradztwa Europejskiego i Regionalnego oraz Regionalnym Instytutem Kultury w Katowicach prowadząc szkolenia ze sponsoringu, projektowania przedsięwzięć kulturalnych w instytucjach kultury i PR-u. Współautorka programu szkoleniowego z zakresu PR i sponsoringu w instytucjach kultury w ramach europejskiego projektu „JAsne komunikaTY”. Prowadzi własną firmę zajmującą się PR i marketingiem oraz pozyskiwaniem funduszy, szczególnie w sektorze kultury.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na res@res.edu.pl
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
- W oparciu o platformę szkoleniową;
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacja ceny.
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Dowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia