Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To event minęło.

FINANSOWANIE PRZEDSIĘWZIĘĆ KULTURALNYCH I ARTYSTYCZNYCH

17 lutego_10:00 - 15:00

449zł (+VAT)

Termin: 17 lutego Miejsce: Poznań Cena: 449 zł (+VAT)

Opiekun szkolenia
Magda Rygorczuk
tel. 888 549 572
e-mail: mrygorczuk@res.edu.pl
Cel i korzyściAdresaciProgram szkoleniaProwadzącyFormularz zgłoszeniowy

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami pozyskania funduszy na przedsięwzięcia artystyczne i kulturalne od podmiotów komercyjnych, fundacji, placówek dyplomatycznych i innych.

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

  1. Uzyskanie praktycznych informacji na temat możliwości pozyskania funduszy na przedsięwzięcia kulturalne
  2. Zapoznanie z zasadami pisania aplikacji (oferta, list przewodni)
  3. Praktyczne informacje na temat sporządzania umowy sponsoringowej, partnerskiej, barterowej
  4. Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami warsztatów

Adresaci:

  •  Pracownicy instytucji kultury
  •  Pracownicy organizacji pozarządowych zajmujących się kulturą i działaniami artystycznymi
  • Pracownicy Urzędów zajmujący się kulturą i działaniami artystycznymi
  •  Pracownicy Uczelni artystycznych
  •  Studenci i doktoranci kierunków artystycznych
  • Artyści

Program:

  1. Krótkie wprowadzenie w temat sponsoringu
  2. Sponsoring w instytucjach kultury na przykładach
  3. Jak zdobyć sponsora? (zasady, zadania sponsora i sponsorowanego, tworzenie oferty, listu , opieka nad sponsorem)
  4. Praca w grupach (projektowanie imprezy, stworzenie listy potencjalnych sponsorów, propozycje niestandardowych świadczeń, konstrukcja oferty, rozmowa ze sponsorem)
  5. Charakterystyka umowy sponsoringowej/barterowej
  6. Programy grantowe placówek dyplomatycznych i instytutów kulturalnych
  7. Dotacje w ramach programów Fundacji zajmujących się przedsięwzięciami kulturalnymi i społecznym (m.in.: Fundacja Kronenberga, Fundacja WBK, Fundacja Orange, it.)

 

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego – kierunek Animacja Kultury oraz Zarządzanie Kulturą. Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w instytucji kultury (Opera Krakowska – specjalista PR i sponsoringu, Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK – specjalista ds. programów).  Współpracuje z Instytutem Doradztwa Europejskiego i Regionalnego oraz Regionalnym Instytutem Kultury w Katowicach prowadząc szkolenia ze sponsoringu, projektowania przedsięwzięć kulturalnych w instytucjach kultury i PR-u. Współautorka programu szkoleniowego z zakresu PR i sponsoringu w instytucjach kultury w ramach europejskiego projektu „JAsne komunikaTY”.  Prowadzi własną firmę zajmującą się PR i marketingiem oraz pozyskiwaniem funduszy, szczególnie w sektorze kultury.

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj .doc .pdf i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

 

UWAGA!

Przy zgłoszeniu do 29. stycznia cena szkolenia to jedyne 419 zł/os!!

Materiały szkoleniowe będą zawierały wzór umowy o patronat medialny!

RES Edukacja s.c. zapewnia Trenera, materiały szkoleniowe, notes, długopis, przerwę kawową, lunch oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Szczegóły

Data:
17 lutego
Czas:
10:00 - 15:00
Koszt:
449zł (+VAT)
Wydarzenie Categories:
, , , ,
Wydarzenie Tagi:
, , , ,

Miejsce

Poznań, Ogrodowa 12 CONFERENCE CENTER
Ogrodowa 12
Poznań, wielkopolskie 61-821 Polska
+ Google Map

Organizator

RES Edukacja s.c.
Telefon:
798-301-329
Email:
biuro@res.edu.pl
Strona internetowa:
www.res.edu.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

1.Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
2.Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, serwis kawowy i lunch.
3.Bezkosztowa rezygnacja ze szkolenia jest możliwa na 5 dni roboczych przed planowanym terminem szkolenia. Po tym terminie zostaną Państwo obciążeni kosztami w wysokości 80% ceny szkolenia.
4.Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń.

(Wymagane) Zapoznałem się i akceptuje ww. warunki organizacyjne oraz regulamin szkoleń

Oświadczamy, iż udział w szkoleniu organizowany przez RES Edukacja s.c. jest finansowany w minimum 70% ze środków publicznych lub samorządowych, w związku z tym proszę o wystawienie faktury zwolnionej z podatku VAT.

Wyrażam zgodę na przesłanie faktury w formie elektronicznej (.pdf) na adres mailowy osoby zgłaszającej.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczenie usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017, poz.1219 t.j.) na podany adres e-mail na temat usług oferowanych przez RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. przy ul. Przędzalnianej 29 z siedzibą w Białymstoku. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przez jej wycofaniem

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sylwia Burak i Elwira Grygorczuk – wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok, NIP: 5423316405, REGON: 380410137,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu organizacji i realizacji zamówionego szkolenia na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą
• w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego
• do momentu wycofania zgody, w przypadku gdy uczestnik szkolenia wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, Warszawa,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne ale wymagane do wzięcia udziału w szkoleniu, przy czym niepodanie danych będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w szkoleniu.