Dostęp do informacji publicznej – zagadnienia praktyczne

ID szkolenia: 992

Kategorie

Kadry i płace

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#BIP, #dostęp do informacji publicznej, #informacja publiczna, #szkolenie online
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 21. czerwca Miejsce: online Cena: 339zł (+VAT)


Elwira Grygorczuk
tel. 518 192 393
e-mail: egrygorczuk@res.edu.pl

 

 

Program szkolenia

  1. Uwagi wstępne
  2. Zakres stosowania przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
  3. Podmioty zobowiązane do udostępniania informacji publicznej
  4. Zakres pojęcia informacji publicznej
  5. Informacja prosta a informacja przetworzona
  6. Biuletyn Informacji Publicznej
  7. Wymogi dotyczące żądania udostępnienia informacji publicznej
  8. Forma udostępnienia informacji publicznej
  9. Termin udostępnienia informacji publicznej
  10. Forma załatwienia wniosku o udostępnienie informacji publicznej
  11. Odmowa udostępnienia informacji publicznej
    1. Tajemnica przedsiębiorcy
    2. Prywatność osoby fizycznej
    3. Inne tajemnice ustawowo chronione
  12. Środki prawne w sprawach dotyczących informacji publicznej
  13. Koszty udostępnienia informacji publicznej
  14. Informacja publiczna w przykładach
  15. Uwagi podsumowujące

Prowadzący

Radca prawny specjalizujący się w prawie administracyjnym, były członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, mediator, ekspert wydawnictwa C.H. Beck. Doradza w zakresie dotyczącym urządzeń przesyłowych, prawa nieruchomości, planowania przestrzennego oraz ochrony przyrody i środowiska. Prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców i dla urzędników administracji samorządowej. Autor publikacji z zakresu prawa administracyjnego. Prowadzi blogi o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym: www.warunki-zabudowy.com.pl.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj  i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

Przy zgłoszeniu do 4. czerwca 2021 r. cena szkolenia to 309 zł/os!

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

21 czerwiec 2021 09:00

Data do:

21 czerwiec 2021 13:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

339 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

ZFŚS w jednostkach sektora finansów publicznych po zmianach w kontekście RODO, COVID-19 oraz odpowiedzialności karnej, skarbowej i dyscyplinarnej w jednostkach sektora finansów publicznych w tym w jednostkach oświaty i instytucjach kultury.

Zobacz więcej

Profesjonalny sekretariat z czynności kancelaryjnych i archiwizacyjnych oraz rozporządzenia „RODO” i ustawy o ochronie danych osobowych.

Zobacz więcej

Aplikacja mLegitymacja – zastosowanie i zasady działania

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia