Doręczenia elektroniczne w świetle KPA, Ustawy o doręczeniach elektronicznych oraz Ustawy o informatyzacji

ID szkolenia: 1408

Kategorie

Kadry i płace

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Online, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#edoreczenia, #KPA, #szkoleneionline, #Ustawy o informatyzacji
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 25. października Miejsce: SZKOLENIE ONLINE Cena: 99 zł (+VAT)


Elwira Grygorczuk

tel. 518 192 393
e-mail: egrygorczuk@res.edu.pl

Cel i korzyści

• uzyskanie niezbędnej podstawy teoretycznej i wiedzy praktycznej w zakresie liczenia terminów administracyjnych w aspekcie dokumentu elektronicznego i elektronizacji postępowań administracyjnyc;
• przedstawienie sposobów radzenia sobie z przewidywanymi problemami praktycznym.

Adresaci

Pracownicy organów administracji rządowej i samorządowej, osoby decyzyjne, wszyscy zainteresowani tematyką.

Program szkolenia

I. Wprowadzenie do tematyki doręczeń elektronicznych
1. Kto jest zobligowany do doręczania pism w formie elektronicznej?
2. Na co szczególnie zwrócić uwagę?
3. Problematyka osób fizycznych
II. Rodzaje doręczeń elektronicznych
1. Urzędowe Poświadczenie Odbioru – co to?
2. Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia – w jakich sytuacjach ma zastosowanie? Jak liczymy termin administracyjny?
3. Urzędowe Poświadczenie Doręczenia – w jakich sytuacjach ma zastosowanie? Jak liczymy termin administracyjny?
4. Fikcja doręczenia – kiedy i na jakich zasadach?
5. Problemy z wyborem formy doręczenia
6. Dowód otrzymania – czym jest i kiedy go stosujemy?
7. Problem daty wystawienia dowodu otrzymania a daty wpływu – jak wyliczać?
8. Adresy skrzynek podawczych i skrytek elektronicznych – kiedy jaki adres ma zastosowanie?
9. Skrytka ESP – do czego służy?
10. Skrytka Domyslna / Skrytka – do czego służy?
11. „Wszystko zależy od kompetencji” – wyrok NSA
12. Baza adresów elektronicznych (BAE)– wpis, zastosowanie
13. BAE a ilość adresów do doręczeń
14. Publiczna Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego: Zastosowanie.
15. Czy i jak można zrezygnować z rejestrowanego doręczenia elektronicznego
16. Podsumowanie

 

Prowadzący

Czynny Koordynator ds. dostępności i audytor dostępności cyfrowej i architektonicznej, doradca merytoryczny w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego.
Założyciel i właściciel AMP Trainers’ HUB – Usługi szkoleniowe i archiwistyczne Adam Parysz. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych (RODO), archiwistyki, platformy EPUAP2, systemów klasy EZD (ELOprofessional), Biuletynu Informacji Publicznej, prawa administracyjnego i dostępu do informacji publicznej. Wdraża systemy ochrony danych osobowych, zajmuje się audytem ryzyka związanego z przeważaniem danych osobowych, opracowuje dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych, obiegu dokumentów w podmiocie oraz informacji publicznej.
Ponadto wdraża platformę EPUAP2 wraz z jej konfiguracją, nadzoruje projekty archiwizacyjne oraz digitalizacyjne.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na res@res.edu.pl

 

NOWOŚĆ! Szkolenia prowadzone w formule SMART umożliwiają uzyskanie niezbędnej, skondensowanej i praktycznej wiedzy przy poświęceniu niewielkiego nakładu czasu. Formuła SMART to dla Państwa korzyść w zakresie oszczędności poświęconego czasu na szkolenie, przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich cech tradycyjnego szkolenia online takich jak możliwość zadawania pytań oraz aktywnego uczestnictwa w spotkaniu.

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

25 październik 2021 08:00

Data do:

25 październik 2021 10:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

99 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

PRAKTYCZNE WARSZTATY Z RAPORTOWANIA SCHEMATÓW PODATKOWYCH NA PRZYKŁADACHZ UWZGLĘDNIENIEM ZMIAN OD 1 LIPCA 2023R.

Zobacz więcej

Prawa i obowiązki radnych nowej kadencji

Zobacz więcej

ZFŚS w jednostkach sektora finansów publicznych po zmianach w kontekście RODO, COVID-19 oraz odpowiedzialności karnej, skarbowej i dyscyplinarnej w jednostkach sektora finansów publicznych w tym w jednostkach oświaty i instytucjach kultury.

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia