Doręczenia elektroniczne i elektronizacja spółdzielni mieszkaniowej

ID szkolenia: 1746

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Online, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#KPA, #mieszkaniowa, #RES, #spółdzielnia, #szkolenie, #webinar, e-Doręczenia, procedury
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 9 czerwca Miejsce: SZKOLENIE ONLINE Cena:  349 zł (+VAT)


Katarzyna Zajkowska
tel. 798 301 781
e-mail: kzajkowska@res.edu.pl

[/su_tab]

Adresaci

Pracownicy spółdzielni mieszkaniowych oraz wszystkie osoby zainteresowane tematyką.

Na szkoleniu:
– praktyczna wiedza o doręczeniach elektronicznych
– wdrożenie nowych rozwiązań elektronicznych
– unowocześnienie starych rozwiązań elektronicznych
– usprawnienie pracy w spółdzielni mieszkaniowej

Program szkolenia

ZAGADNIENIA PORUSZANE NA SZKOLENIU:

1. Obowiązek stosowania doręczeń elektronicznych w spółdzielniach mieszkaniowych
2. Doręczenia elektroniczne a poczta email i EPUAP
3. Ustawa z dnia 18 listopada 2021 r. o doręczeniach elektronicznych obowiązująca od 5.10.2021 r. a spółdzielnie mieszkaniowe
4. Nowe rozporządzenia dotyczące doręczeń elektronicznych
5. Jak funkcjonują doręczenia elektroniczne w praktyce
6. Jak otrzymać adres do doręczeń
7. Elektroniczna skrzynka
8. Jak dokonywać doręczeń
9. Administrator doręczeń elektronicznych
10. Baza adresów elektronicznych
11. Postępowania administracyjne i sądowe a doręczenia elektroniczne
12. Jakie obowiązki ma spółdzielnia mieszkaniowa i wspólnota mieszkaniowa w zakresie doręczeń elektronicznych
13. Elektroniczna deklaracja członkowska – złożenie przez kandydata i przyjęcie przez spółdzielnię mieszkaniową, elementy
14. Sankcje za nie wdrożenie ustawy o doręczeniach elektronicznych
15. Czy spółdzielnia mieszkaniowa ma obowiązek prowadzenia strony internetowej – najnowsze orzecznictwo
16. Zasady prowadzenia strony internetowej w spółdzielniach mieszkaniowych
17. Obowiązkowe elementy na stronie internetowej spółdzielni
18. EKARTOTEKA w spółdzielni mieszkaniowej
19. EPUAP a spółdzielnia mieszkaniowa
20. Podpis elektroniczny a spółdzielnia mieszkaniowa
21. Wymogi poczty elektronicznej w spółdzielniach mieszkaniowych
22. Zasady kontaktu email i kontaktu telefonicznego
23. Digitalizacja dokumentacji kadrowej
24. Elektroniczny obieg dokumentów

Prowadzący

Radca prawny – wpisany na listę w Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Prowadzi Kancelarię Radcy Prawnego. Zajmuje się obsługą prawną w szczególności spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych.  Posiada doświadczenie we wszystkich aspektach obsługi prawnej. Opracowuje statuty i inne dokumenty dla spółdzielni mieszkaniowych. Prowadzi szkolenia o tematyce prawnej, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii związanych z nieruchomościami i ochroną danych osobowych. Przeprowadza audyty, szkolenia i opracowuje dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych. Prowadzi bloga na stronie wocior.pl oraz na Facebook-u oraz pod nazwą: Prawo w spółdzielniach i wspólnotach mieszkaniowych – r.pr. D. Wociór. Jest autorem licznych publikacji prawnych w Rzeczpospolitej, w Wydawnictwie C.H. Beck oraz w serwisie internetowym prawo.pl

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na res@res.edu.pl

PRZY ZGŁOSZENIU DO 23 MAJA – CENA 329 ZŁ

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

09 czerwiec 2022 09:00

Data do:

09 czerwiec 2022 13:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

349 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Aktualizacja instrukcji kancelaryjnych oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt w związku z wdrażaniem EZD i e-Doręczenia

Zobacz więcej

Warsztaty kancelaryjne dla pracowników biurowych. Formy grupowania i łączenia pism.

Zobacz więcej

Obieg i archiwizacja dokumentów, archiwum zakładowe

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia